امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه ایران پارس

کارخانه ایران پارس

کارخانه ایران پارس از جمله شرکت های بازرگانی در تولید انواع پشم سنگ فعالیت می کند. این شرکت معتبر از سال 1385 توانسته با کیفیت ترین پشم سنگ را با قیمت و کیفیت بالا به بازار عرضه کند. فعالیت این شرکت تنها به درون کشور منتهی نمی شود و شما می توانید روابط تجاری قوی را در آسیای میانه برای این شرکت در نظر بگیرید.

استفاده از مواد اولیه مرغوب و البته تجهیزات استاندارد را می توان تضمین کننده استفاده از محصولات این شرکت در نظر گرفت. ما در ادامه شما را با محصولات ایران پارس بیشتر آشنا می کنیم.

 

کارخانه ایران پارس

 

محصولات ایران پارس

اهمیت عایق حرارتی

از اهمیت عای حرارتی در ساختمان نمی توان صرف نظر کرد. برای مصرف بهینه از انرژی گرمایشی و سرمایشی در فصول گوناگون با استفاده از عایق حرارتی می توان استفاده نمود. ایران پارس به این موضوع توجه ویژه نشان داده است و بهترین عایق حرارتی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به باراز فروش عرضه کرده است.

محصولات ایران پارس

به هر حال ضدحریق بودن پشم سنگ، دوام حرارتی بالایی که دارد، محدوده دمایی استاندارد و بسیاری از ویژگی های دیگر باعث شده است که از پشم سنگ به توان به شکل ویژه به عنوان عایق حرارتی استفاده نمود.

پشم سرامیک

دانسیته بالایی که در پشم سرامیک وجود دارد آن را به یکی از بهترین عایق های حرارتی تبدیل کرده است. دوام و استقامت بالا و بینظیر این نوع پشم سنگ که یکی از تولیدات عالی کارخانه ایران پارس است، توانسته آن را به یکی از بهترین عایق های حرارتی تبدیل نماید. شما برای آکوستیک کردن فضا به راحتی این اختیار را دارید که بر روی کارایی این محصول منحصر و به فرد حساب کنید.

 پشم سرامیک پتویی، پشم سرامیک طنابی و رولی از انواع پشم سرامیک به حساب می آید. قابلیت های فراوانی همچون نازکی این محصول، پرکنندگی عالی، عایق کاری کوره های حرارتی و کوره های آجر نسوز را می توان جزء ویژگی های اصلی پشم سرامیک بیان کرد.

پانل نیمه سخت پشم شیشه

برای کاربرد مسکونی قطعاً پانل نیمه سخت پشم شیشه می تواند انتخاب به جایی باشد. با استفاده از صفحات از فوم پلی استایرن در اندازه های متفاوت پانل مورد نظر تولید می شود و شما رول های طولانی را با بسته بندی مطمئن می توانید برای استفاده این محصول ایران پارس در نظر بگیرید.

پانل نیمه سخت پشم شیشه

برای عایق کاری دیوار بیرون و حیاط خلوت می توانید از پانل نیمه سخت پشم شیشه به سادگی استفاده کنید. خاطر نشان می کنم در مقایسه با قیمت عایق فوم سفت قیمت بسیار منصفانه تری را به خود اختصاص داده است. اما سعی کنید برای نصب پانل مورد نظر ار فردی ماهر کمک بگیرید.

پشم سنگ پتویی – تور سیمی گالوانیزه

برای عایق کاری صنایع گوناگون همچون نفت , گاز , پالایش و پتروشیمی نیروگاه ها  و … می توانید بر روی کاربرد پشم سنگ پتویی – تور سیمی گالوانیزه مطمئن باشید. مقاومتی که در برابر ارتعاشات از خود نشان می دهد صددرصد این محصول را یک پوشش عالی برای عایقکاری مطمئن معرفی می کند.

پشم شیشه رولی یا پتویی (ISORAN R)

یکی از محصولات ایران پارس که به راحتی می توانید از قابلیت جابجایی آن مطمئن باشید، پشم شیشه رولی یا پتویی (ISORAN R) است. همچنین در برابر انواع قارچ، باکتری و حشرات از خود دوام قابل قبولی را نشان میدهد. برای عایق کاری انواع سوله، لوله های مختلف و قطور صنعتی و … می توانید به عملکرد این محصول مطمئن باشید.

پشم شیشه رولی روکش دار

برای اتصال محکم دیوار و سقف، پشم شیشه رولی روکش دار پیشنهاد مناسبی می تواند باشد. به این دلیل که در برابر حرارت بسیار مقاوم است و البته با ضخامت و چگالی متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. برای جذب صدا و کاهش آن این محصول بسیار کاربردی عمل می کند و به همین خاطر، توصیه ما به شما این است که سعی جنس با کیفیت این محصول را از کارخانه ایران پارس انتظار داشته باشید.

پشم شیشه رولی روکش دار

پانل سخت پشم شیشه (ISORAN RS)

این محصول را چند منظوره می توانید در نظر بگیرید. عمدتاً برای انواع محیط های مرطوب مانند آشپزخانه می توانید از این نوع پشم شیشه سخت استفاده کنید. در مقابل انواع خوردگی، کپک و باکتری می توانید به ساختار با  دوام این محصول ویژه ایران پارس مطمئن باشید. برای عایق کاری مجتمع های مسکونی، تجاری، صنعتی از پانل سخت پشم شیشه می توان استفاده نمود.

عایق لوله پیش ساخته (ISORAN PS)

از الیاف کاملاً یکدست شیشه که کاملاً متراکم شده است این عایق کاربردی به وجود می آید. برای جذب و کاهش صدا، دوام بالا در برابر رشد باکتری و حشرات، بدون هیچ گونه خطری برای انسان و محیط و بسیاری از مزایای دیگر می توانید از این محصول ایران پارس با قیمت مناسب استفاده کنید.

برای عایقکاری لوله های سرد و انواع سیالات در صنایع گوناگون شما بهتر است بر روی کارایی و عملکرد عایق مورد نظر مطمئن باشید و به راحتی مورد استفاده قرار دهید. در محیط های شیمیایی پایداری بالای این محصول را می توان به رزین غیر محلول آن مدیون دانست.

پشم سنگ لحافی

لیاف پشم سنگ با روکش فویل آلومینیوم و یا کاغذ کرافت زمانی که به یکدیگر تنیده شوند این نوع پشم سنگ تولید می گردد. یکی از ویژگی های اصلی این محصول وزن بسیار سبک آن است.

در مقاله های قبلی در مورد این پشم سنگ بیان کردیم که برای پوشش دهی سقف کاذب، سالن کنفرانس و بسیاری از فضاهای این چنینی دیگر می توانید از این محصول ایران پارس با قیمتی مطمئن و کیفیتی قابل قبول استفاده کنید.

پشم سنگ لحافی

شرکت ایران پارس تولید کننده انواع پشم سنگ مرغوب در کشور است که آوازه این شرکت به آسیای میانه نیز رسیده است. همچنین نمایندگی این شرکت در شهرهای رشت، کرمان، مشهد و قم خدمات متنوعی را عرضه می کند. به هر حال استفاده از پشم سنگ به عنوان عایق حرارتی را نباید موضوع کمی در نظر گرفت.

اگر شما به دنبال تضمین خدمات هستید قطعا باید از خدمات با کیفیت و طبق استاندارد های بین المللی استفاده کنید تا خرید خود را مقرون به صرفه در نظر بگیرید. اینچنین محصول با کیفیت را با قیمت مناسب می توانید خریداری کنید.

شما بازدیدکنندگان گرامی جهت تهیه مقاطع فولادی مورد نیاز خود را ساخت و ساز و صنایع دیگر می توانید از طریق وب‌سایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید. در هر مرحله از خرید که نیاز به اطلاعات بیشتر داشته باشید می توانید با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه ایران پارس با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر