امروز : شنبه 27 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه ایران توری

کارخانه ایران توری

کارخانه ایران توری از سال 1378 با سابقه 20 ساله خود توانسته در زمینه تولید انواع توری، فنس، لوله گالوانیزه و … فعالیت خود را آغاز نماید. دلیل اصلی کیفیت خدمات این شرکت تکیه بر تجربه طولانی خود است که همیشه کیفیت را به بهترین نحو ممکن در تولید محصولات پیاده می کند.

 

کارخانه ایران توری

 

یکی از دلایل افزایش کیفیت و سرعت قطعاً استفاده از ماشین آلات به روز و مدرنی است که شما می توانید به این نکته در بین استاندارد خدمات این شرکت توجه کنید. نیروهای متخصص و کاربلد قطعاً با تجهیزات و ماشین آلات به روز دیگر جای هیچ گونه شک و شبهه ای را برای استفاده از محصولات ایران توری باقی نمی گذارند.

کارخانه ایران توری

معرفی انواع توری

انواع توری حصاری، توری سرندی، توری مرغی، توری گابیون، توری پرسی و توری فرنگی را می توانید از ایران توری با قیمت و کیفیت بالا خریداری نمایید. معمولا توری حصاری پلی اتلین، گالوانیزه و یا با روکش پی وی سی را می توان از انواع توری حصاری بیان کرد. از انواع توری سرندی نیز می توان به فولادی، آهنی، گالوانیزه، استیل و مسوار اشاره کرد.

 برای ساخت پانل های سه بعدی قطعاً توری سرندی فولادی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

توری پلاستیکی و گالوانیزه مرغی نیز از جمله توری های این گروه است که بسته به نوع مواد ساخت خود می تواند قیمت متفاوتی را براورد کند. اما از توری گابیون برای جاده سازی، کف سازی، محوطه سازی، حفاظت از پل، کاربرد تزئیناتی و… استفاده می کنند.

از سیم های فلزی برای ساخت توری پرسی مورد استفاده قرار می گیرند و مواد گالوانیزه و آهن با تقسیم بندی خاصی قیمت این نوع توری را مشخص می کند. ایرانی و خارجی بودن مواد قطعا گزینه مهمی است، سرد و یا گرم بودن مواد و اندازه چشمه ها هرکدام می تواند بر روی قیمت تأثیر واضح خود را بگذارد. اما در مورد توری فرنگی نیز، این نوع توری را در بین توری های بافتنی می توان جای داد و شکل ظاهری خود را به صورت لانه زنبور به نمایش می گذارد.

معرفی انواع توری

فنس و پایه فنس شرکت ایران توری

برای تأمین موارد امنیتی و مرزبندی، فنس حرف های زیادی برای گفتن دارد. برای جداسازی مناطق مختلف در مکان های گوناگون قطعا فنس کاربرد خود را به خوبی نشان می دهد. داشتن حصار و  حریمی مشخص باعث این امر می شود که شما بتوانید از زایل شدن حق و حقوق خود به راحتی جلوگیری نمایید. فنس باغی، فنس الکتریکی و فنس استاندارد نرمال هر کدام از انواع فنس هستند که امروزه کاربرد و مزیت خاصی را به خود اختصاص می دهند.

 اما پایه فنس نیز از تولیدات کارخانه ایران توری است که همراه با فنس خریداری می شوند و با قیمت مطمئن خود می تواند خریدی مقرون به صرفه را به نمایش بگذارند. پایه فنس از انواع گوناگونی ساخته می شوند که تنوع را به خوبی در خرید شما مشخص می نماید. پایه فنس نبشی سبک – سنگین، پایه فنس لوله گالوانیزه سرد – گرم، پایه فنس لوله سیاه رنگ شده – رنگ نشده که هرکدام با قیمت خاصی و کاربرد متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند.

سیم مفتول و مفتول آرماتور بندی

نرمی و انعطاف سیم مفتول اولین ویژگی این محصول به شمار می آید. امروزه در صنایع گوناگون از سیم مفتول به وفور استفاده می کنند. به خاطر نوسانات شدید قیمت سیم مفتول در بازار شما می توانید با استعلام جزئیات نسبت به خرید عمده و اینترنتی این محصول، از طریق وب سایت اینترنتی https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید. کارخانه ایران توری با کیفیت ترین محصولات را با قیمت مناسب عرضه می کند تا رضایت مشتری را بتواند جلب نماید.

 سیم مفتول مسی، گالوانیزه و استیل از انواع مختلف این محصول به شمار می آید. همچنین مفتول آرماتور بندی (مفتول سیاه) برای اتصال میلگرد های افقی و عمودی مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید برای تهیه و سفارش این نوع مفتول از اندازه و سایزهای یک و نیم تا چهار میلی متر استفاده کنید. انواع و کابرد گوناگون این محصول، آن را به یکی از پرفروش ترین های مجموعه ایران توری تبدیل کرده است.

سیم خاردار

سیم خاردار را یک سیم فولادی می توانید در نظر بگیرید که البته با لبه خادار و تیز خود می تواند بسیار برای حضار کشی و مرز بندی گزینه مناسبی باشد. به عنوان دیوار ایمنی از این محصول ایران توری استفاده می کنند. به خاطر عدم اشغال فضا، عدم سایه اندازی بر روی گیاهان، عدم تغییر در برابر بارش باران و برف، دوام و قیمت مناسب همگی از جمله مزایای اصلی استفاده از این محصول به حساب می آیند. از انواع سیم خاردار می توان به نوع خطی، حلقوی، تیغی و سوزنی اشاره نمود.

محصولات کارخانه ایران توری

رابیتس چیست؟

راویز و یا رابیتس، یک نوع پایه برای انجام گچکاری به شکل ورقه ای معرفی می شود که امروزه بسیار مورد کاربرد و استفاده قرار می گیرد.  برای ساخت و ساز دیوارها، عایق بندی تیر و بسیاری از موارد این چنینی مورد کاربرد قرار می گیرند.

ورق های مشکی رنگ رابیتس، مشخص می کند که از مفتول گالوانیزه گرم تولید می شود و شما در صنعت ساختمان می توانید به راحتی از این محصول ایران توری با قیمت و کیفیت مطمئن استفاده نمایید. عمدتا این محصول را با توجه به وزن و تعداد ستون تولید می کنند. بدین ترتیب است که دو ویژگی مورد نظ بر روی قیمت محصول تأثیر ویژه ای بگذارند.

 توری

کارخانه ایران توری با سابقه و قدمت 20 ساله خود امروزه به عنوان یک مرجع معتبر در زمینه تولید محصولات گفته شده فعالیت خود را به نمایش گذاشته است. کیفیت، قیمت و استاندارد مناسب محصولات باعث رضایت مشتریان شده است. رضایت مشتری صددرصد می تواند بسیار بازدهی بیشتری نسبت به هر نوع تبلیغات دیگر داشته باشد.

هرکدام از محصولاتی که در این مقاله به آن اشاره شد به خاطر استفاده از مواد مختلف و گوناگون در شرایط متفاوت قیمت خاصی را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل شما می توانید به صورت اینترنتی از این وب سایت https://ahanhyper.com/ نسبت به خرید هر محصول با قیمتی کمتر از بازار و بدون واسطه اقدام نمایید. خرید بدون واسطه به نفع مشتری است و هزینه کمتری را برای وی برآورد می کند.

شما بازدید کنندگان گرامی می توانید محصولات فولادی مورد نیاز برای ساخت و ساز را از طریق فروشگاه اینترنتی اهن هایپر تهیه نمائید. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که مجموعه اهن هایپر ارائه دهنده محصولاتی می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه ایران توری با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر