امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه صنایع لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین

کارخانه صنایع لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین

شرکت صنایع لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین با کادری مجرب از مهندسین مکانیک و متالوژی و شیمی‌دانان خبره در زمینه گالوانیزاسیون گرم انواع و قطعه بر اساس استانداردهای روز دنیا است. با همراه باشید تا با این شرکت صنایع لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین و محصولاتش بیشتر آشنا شوید.

درباره کارخانه صنایع لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین

شرکت صنایع لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین که قادر به گالوانیزه کردن لوله از سایز 1.2 تا 4 اینچ به‌صورت تمام اتوماتیک و از 5 الی 42 اینچ به طور نیمه اتوماتیک است و همچنین ظرفیت تولید ضخامت پوشش 45 میکرون به بالا و انواع مختلف قطعه با ضخامت 60 میکرون تا 100 میکرون با ظرفیت تولید 70 تن در روز را دارد.

گالوانیزاسیون در این شرکت به روش غوطه‌وری گرم انجام می‌شود که با سه روش امکان‌پذیر است روش تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دستی است که ضخامت پوشش ان بین 45 تا 120 میکرون قابل تغییر است.  

 کارخانه گالوانیزه روی پوشان قزوین با بیش از 50 سال قدمت به تولید لوله‌های گالوانیزه که کاربرد آن ها در گلخانه ها، صنایع آب، سازه های فلزی و کشاورزی، حصارکشی و… است. برای جلوگیری از آسیب‌پذیری و خوردگی فلزات در مقابل عوامل بیرونی عمل گالوانیزاسیون انجام می‌شود که در این روش روی سطح فلزات با پوششی از فلز روی و ترکیباتی از آهن پوشانده می‌شود تا از آسیب به آن جلوگیری شود.

شرکت صنایع لوله گالوانیزه

مزایای پوشش گالوانیزه

از مزایای این پوشش گالوانیزه  توسط شرکت صنایع لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این پوشش از مقاومت بالایی در برابر گرما و رطوبت و باران و باد برخوردار است.
  • از هزینه پاینی برخوردار است.
  • برای قطعات با شکل‌های مختلف پوشش یکسانی دارد.
  • با دارا بودن خاصیت کاتدی از فولاد در مقابل خراشیدگی و زنگ‌زدگی‌های جزئی محافظت می‌کند.

انواع کاربردها و استفاده ها از پوشش گالوانیزه

یکی از مصارف این نوع لوله‌ها در صنعت گلخانه است. در کشور ما از سال‌های دور مردمان به کاشت در گلخانه‌ها روی آوردند ولی به شیوه سنتی که بعدها کم‌کم حالت مدرن پیدا کرده و بر اساس محاسبات مهندسی طراحی شده است و پروفیل که ستون سازه فلزی است در آن کاربرد دارد.

انواع کاربردها و استفاده ها از پوشش گالوانیزه

در طاق قوسی گلخانه از لوله گالوانیزه خمیده شکل استفاده می‌شود که این سازه گالوانیزه فلزی بر روی فونداسیون بتی نصب می‌شود و تأثیر بسزایی در مقاومت آن در برابر شرایط مختلف آب‌وهوایی دارد. رطوبت موجود در گلخانه‌ها باعث فرسایش لوله‌های به کار رفته می‌شود که با استفاده از این لوله‌های گالوانیزه این فرسایش به حداقل می‌رسد.

جنس لوله‌های گالوانیزه گلخانه‌ای ساخته شده توسط شرکت صنایع لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین فولادی است که به روش گالوانیزاسیون سرد و گرم انجام می‌شود که انجام این امر باعث بالارفتن مقاومت لوله‌ها در مقابل خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شود. در روش گالوانیزسیون سرد لوله‌ها به روش الکترولیز با فلز روی پوشانده می‌شود.

میزان ضخامت روی در سطح این لوله‌ها بین 8 تا 12 میکرون است که مقاومت این لوله نسبت به روش گالوانیزه گرم کمتر است عمر این لوله‌ها در شرایط معمولی بین 2 تا 6 سال است.

روش‌های گالوانیزه توسط شرکت صنایع لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین

گالوانیزه گرم پوشاندن آهن یا فولاد به‌واسطه روی مذاب است که این یکی از بهترین روش‌ها برای محافظت از فولاد و آهن است. غوطه‌ور شدن فولاد و آهن در وان روی باعث به‌وجودآمدن لایه‌ای از جنس آلیاژ روی – آهن بر روی قطعه مورد نظر می‌شود و هیچ نقطه‌ای در سطح فلز وجود نخواهد داشت که عاری از این آلیاژ باشد که باعث شروع زنگ‌زدگی شود.

تفاوت لوله گلخانه سردوگرم در نحوه تولید آن‌ها است. طول عمر لوله گرم بین 15 تا 20 سال است در صورتی عمر لوله سرد 3 تا 5 سال است. لوله پروفیل گلخانه‌ای که به صورت استاندارد تولید می‌شود به طول 6 متر است که به سفارش مشتری بین 4 تا 7 متر قابل تولید است.

لوله کاندوئیت به‌نوعی از لوله گفته می‌شود که جنس آن‌ها مقاومتی است و از سیم و کابل‌ها در برابر آتش‌سوزی محافظت می‌کند این نوع لوله‌ها با شکل و استانداردی که دارند در بخش‌های مختلفی از تأسیسات به کار می‌روند و در ساختمان‌های تجاری، شرکت ها، هتل‌ها و تأسیسات زیرزمینی کاربرد دارد.

لوله کاندوئیت فلزی همان‌طور که از اسمش معلوم است از جنس فولاد است و با ورق روغنی یا ورق گالوانیزه تولید می‌شود که قابلیت خوردگی کم و عمر بالایی دارد.

محصولات تولیدی صنایع لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین

لوله کاندوئیت گالوانیزه از جنس فولاد است که با روکش روی پوشانده شده است و در برابر زنگ زدگی  و رطوبت ازمقاومت بالایی برخوردار است که این لوله ها در فضا های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار میگیرد.

یکی دیگر از محصولات این شرکت لوله برق پی‌وی‌سی است که این مورد هم در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار است این لوله‌های پی‌وی‌سی از قیمت پایینی برخوردار است و کاربرد زیادی نیز دارد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه صنایع لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر