امروز : دوشنبه 22 جولای 2024

[smartslider3 slider="2"]
شرکت پروفیل آسیا

شرکت پروفیل آسیا

در سال 1371 شرکت پروفیل آسیا در شهرستان مبارکه واقع درشهر اصفهان بنا شد. بهره‌ برداری از این مجتمع در سال 1374 به وقوع پیوست. مدیرعامل فعلی شرکت جناب آقای مهندس سید علی قاضی عسکر می‌باشد. هدف این مجتمع صنعتی تولید و ساخت انواع پروفیل‌های فولادی می‌باشد. کیفیت بالای محصولات و رعایت استانداردهای ملی کمک شایانی به فروش محصولات شرکت کرده است.

شرکت پروفیل آسیا از مدیران و کارمندان با تجربه و پرتلاشی برخوردار است. این پرسنل زحمت کش هدف خود را رضایت از محصول خریداران قرار داده اند. در این شرکت افرادی به صورت خصوصی در داخل شرکت و افرادی در خارج از این مجتمع به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند و خود را موظف به انجام بهترین عملکرد خود می‌دانند.

تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته‌ای در شرکت پروفیل آسیا در حال حاضر وجود دارد. این تجهیزات بر کیفیت پروفیل نهایی ساخت شرکت اثر زیادی می‌گذارد.

 

شرکت پروفیل آسیا

 

محصولات کارخانه صنعتی پروفیل آسیا

محصولات تولیدی این شرکت شامل ورق کرکره‌ای سینوسی و شادولاین، آبرو دو طرفه، پروفیل درب و پنجره، پروفیل z ساده و پروفیل z بدون لبه، گاردریل دوموج، گاردریل سه موج و زدبند و……می‌باشد. همان طورکه تا به حال باید متوجه شده باشید تنوع محصولات این مجتمع صنعتی بسیار زیاد است.

پروفیل c: قطرپروفیل های c کارخانه پروفیل آسیا بین 2.2 تا 3.5 میلی متر می‌باشد. این نوع پروفیل در ابعاد 30 تا 220 میلی متر تولید می‌شود.

پروفیل در و پنجره: شرکت پروفیل آسیا، پروفیل درب و پنجره را در سه دسته 509، 508، 507 طبقه بندی می‌کند.

پروفیل z: ضخامت پروفیل z همانند پروفیل c بین 2.2 تا 3.5 میلی متر می‌باشد. پروفیل‌های z شرکت پروفیل آسیا به صورت کلی در دو نوع A و B تولید می‌شوند. نوع B پروفیل z در سایز 60 میلی متر و نوع A این پروفیل در ابعاد 160 تا 220 میلی متر تهیه و ساخته می‌شود.

محصولات شرکت پروفیل آسیا

پروفیل z رنگی: یکی دیگر از انواع پروفیل‌ های تولیدی این شرکت پروفیل z رنگی می‌باشد. این پروفیل انواع مختلفی دارد که شامل A ,BC ,I است.

گاردریل پروفیل آسیا: گاردریل تولیدی این شرکت به صورت کلی در دو حالت دو موج و سه موج عرضه می‌شود. تیپ 1 گاردریل دو موج دارای وزن بین 72 الی 4130 کیلو گرم می باشد. تیپ 2 گاردریل دو موج دارای وزنی بین 42 الی 4200 کیلوگرم است. وزن  گاردریل سه موج وزنی در حدود 52 الی 4130 کیلوگرم دارد.

ورق کرکره‌ ای گالوانیزه: این ورق ها در شرکت پروفیل آسیا به شکل سینوسی ساخته می‌شوند. مهم‌ ترین کاربرد ورق‌های کرکره‌ ای برای ساخت سقف‌ های شیروانی است. همه‌ی افرادی که در ایران خانه‌های ویلایی دارند از این تکنولوژی برخوردار نیستند و تعداد افراد محدودی از این پیشترفت تکنولوژی بهره مند هستند.

ورق‌ های کرکره‌ ای زمانی که برای اولین بار به بازار مصرفی ارائه شد، مشکلاتی مانند زنگ زدگی و پوسیدگی را به همراه داشت اما با گذشت زمان و فراگیری جامع مردم از این نوع ورق‌ کرکره‌ ای و تلاش پرسنل شرکت موجب شد تا مشکلات آن بر طرف و اغلب افراد بتوانند از آن استفاده کنند.

پروفیل آبرو دو طرفه: شرکت پروفیل آسیا آبرو دو طرفه را در انواع مختلف A, B, D, C, D, E, F تولید می‌کند. قطر و ضخامت این آبروها علت اصلی تفاوت آن‌ها محسوب می‌شود. نوع A این پروفیل درای ضخامت بین 160 تا 220 میلی متر، آبرو دو طرفه نوع B دارای ضخامت بین 25 تا 40 میلی‌متر می‌باشد.

ضخامت نوع c حدود 60 میلی متر، نوع D بین 167 الی227، نوع E حدود 240 میلی متر و در آخر ضخامت پروفیل آبرو دو طرفه مابین 327 تا 357 میلی متر می‌باشد.

شرکت پروفیل آسیا

پروفیل آبرو یک طرفه: از مهم‌ترین محصولات شرکت پروفیل آسیا، پروفیل آبرو یک طرفه می‌باشد. این شرکت این نوع پروفیل را در انواع A ,B ,C ,D ,E ,F می‌سازد. ضخامت و قطر انواع پروفیل آبرو به صورت زیر می‌باشد.

نوع A : بین 160 الی 220 میلی متر

نوع B : برابر با 120 میلی متر

نوع C : بین 185 الی 225 میلی متر

نوعD : بین 40 تا 60 میلی متر

نوع E : بین 110 تا 245 میلی متر

نوع F : برابر با 60 میلی متر

نوع G : بین 25 تا 40 میلی متر

شرکت پروفیل آسیا

قیمت محصولات شرکت پروفیل آسیا

کشور ایران به دلایلی از جانب سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد تحریم قرار گرفته است. تحریم‌ ها همراه با تورم اقتصاد و تولیدات داخلی شرکت را به شدت دچار ضعف کرده است. طی همین راستا محصولاتی که در داخل کشور تولید می‌شوند نیز با مشکل روبه رو می‌شوند. در حال حاضر قیمت هیچ کدام از محصولات داخلی ثابت نیست و تغییر می‌کند.

برای اطلاع از قیمت‌ محصولات شرکت پروفیل آسیا باید به سایت اختصاصی شرکت مراجعه نموده و از قیمت‌های روز این شرکت تولیدی آگاه شوید. اگر قصد خرید از این مجتمع صنعتی را دارید حتما با کارشناسان فروش و همچنین دفتر مرکزی کارخانه هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

تمامی پرسنل شرکت پروفیل آسیا دست به دست هم داده اند تا نیازمندی‌های شرکت را بر طرف کنند و بهترین خدمات را ارائه دهند. با مراجعه به پیج اینستاگرام شرکت نیز می‌توانید از قیمت روز پروفیل‌های تولیدی شرکت مطلع شوید.

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت پروفیل آسیا با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر