امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
شرکت نورد و لوله صفا

شرکت نورد و لوله صفا

در ادامه این مطلب در سایت آهن هایپر کارخانه نورد و لوله صفا را مورد بررسی قرار می دهیم. جهت اشنایی بیشتر با محصولات تولیدی این مجموعه با ما همراه باشید.

شرکت نورد و لوله صفا در سال ۱۳۷۰ تاسیس شد که در فاز اول لوله هایی با ظرفیت 67/1  تن برای استفاده در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، آب و فاضلاب صنعتی و ساختمانی با امکانات پوشش دهی خارجی پلی اتیلنی کارخانه نورد میلگرد، تیرآهن و ورق های کویل و … تولید کرده است.

محصولات تولیدی شرکت نورد و لوله صفا

شرکت لوله سازی صفا با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و فناوری‌های روز و استفاده از ماشین آلات به روز و مدرن توانسته است جهت تولید محصولات فولادی اقدام کند. از جمله فعالیت و محصولات تولیدی کارخانه لوله صفا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. لوله اسپیرال
  2. لوله‌های فولادی ERW
  3. قوطی های مربع و مستطیل شکل
  4. خدمات پوشش دهی محصولات

 

کارخانه نورد و لوله صفا

 

لوله اسپیرال

لوله های اسپیرال از جنس فولاد می باشند که در سایزهای 8  الی 12 اینچ تولید می شوند معمولا به صورت اسپیرال رول شده است. از این محصول جهت مصارف آبرسانی و گازرسانی با استانداردهای مختص آن تولید و عرضه می‌شود. این لوله اسپیرال در سایز های مختلفی در بازار موجود می باشد.

می توانید جهت کاربردهای مختلف از آن بهره مند شوید. لوله های فولادی در برخی موارد دچار اسییب و خرابی می‌شوند که به آن ها لوله‌های غیر تست گفته خواهد شد و به عنوان ساپورت یا به عنوان پایه های سازه های مختلف از آن استفاده می شود.

معمولاً در تولید لوله های اسپیرال فولادی از دو روش استفاده می کنند که مهم ترین گزینه تولید است. بهتر است بدانید نحوه زدن جوش لوله ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که استحکام لوله در مقابله با سیال ورودی و فشاری که به دیواره لوله وارد می شود بسیار مهم و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لوله های اسپیرال معمولاً به صورت یک مرحله ای و دو مرحله ای تولید و روانه بازار می‌شوند.

لوله اسپیرال

لوله اسپیرال یک مرحله‌ای

توجه داشته باشید تولید لوله های اسپیرال به صورت یک مرحله ای یکی از متداول ترین روش های تولید لوله در سطح جهان می باشد و شکل اولیه تولید لوله اسپیرال است. مراحل تولید در این روش عبارتند ا: آماده سازی ورق، شکل دهی ورق و جوشکاری زیر پودری داخل و خارج.

 در مرحله اول آماده سازی ورق ها و توسط جوش به یکدیگر اتصال می دهند که به صورت یخ زده شده و صاف خواهد بود. اگر مرحله شکل دهی را انجام دهند لبه ورق صاف خواهد شد و مانع برآمدگی های ان خواهد شد.

روش جوشکاری در لوله اسپیرال درز داخلی در موقعیت ساعت ۶ توسط دستگاه مخصوص جوش زیرپودری اتصال داده خواهد شد. توجه داشته باشید به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد جوشکاری در لوله ها را برش داده و به مراحل بعدی انتقال داده می شود.

لوله اسپیرال دو مرحله ای

تولید لوله اسپیرال دو مرحله ای مشابه روش یک مرحله ای است. تنها تفاوتی که دارد این است که در حین شکل دهی ورق، درز ان توسط GMAW جوشکاری می شود. فاصله جوش را تشکیل خواهد داد در مراحل بعدی در داخل و خارج توسط چندین دستگاه جوش داده می شود.

 توجه داشته باشید که تولید لوله اسپیرال دو مرحله ای طبق فرآیند چهار مرحله اساسی که عبارتند از: آماده سازی و شکل دهی ورق جوش باGMAW و همچنین جوش زیر پودری داخلی و خارجی انجام می شود. در این روش راندمان تولید بالا می رود و این تنها به دلیل شکل صحیح است که یک مزیت تکنیکی برای جدا بودن مرحله شکل و روشن هایی از یکدیگر است.

لوله فولادی ERW

لوله های فولادی درز دار که توسط جوشکاری ورق بدون الکترود ایجاد می شود که با مقاومت الکتریکی نیز گفته می‌شود. همان لوله های فولادی ERW می باشند که توسط کارخانه نورد و لوله صفا تولید و روانه بازار می شود.

 توسط این روش لوله هایی با قدرت بیشتر از 120 اینچ تولید می شوند که مواد اولیه آن ورق رول شده است. پس از باز شدن از روی قرقره توسط غلتک های مخصوص شکل دهی می شوند. محل اتصال لبه ها با عبور از میدان الکتریکی و ایجاد مقاومت و تولید حرارت ذوب خواهد شد که به یکدیگر جوش داده می شوند.

قوطی های مربع و مستطیل شکل

قوطی های مربع و مستطیل شکل دارای سطح مقطع بزرگ در ساختمان سازی و صنعت کاربردهای فراوانی دارد. به قوطی های مربع با مستطیل معمولاً پروفیل های مربعی و مستطیلی نیز گفته می شود که اگر دارای سطح مقطع بزرگتری باشند به آن ستونی نیز گفته می شود.

 این قوطی ها دارای ویژگی های بسیاری می باشند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این است که سیالات در آن امکان جا به جایی ندارد. همچنین وزن های بالاتر را به راحتی تحمل می‌کنند. بهتر است بدانید این قوطی ها در برابر خم شدن و پیچ خوردن نیز از مقاومت بالایی برخوردارند.

 مهمترین کاربرد قوطی های مقطع مربعی و معمولاً برای ساخت اسکلت های فلزی، ساختمان و همچنین ساخت ستون می باشد. همچنین در ساخت خودرو نیز از این قوطی ها می‌توان بهره مند شد.

قوطی های مربع و مستطیل شکل

شرکت نورد و لوله صفا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در سطح خاورمیانه می‌باشد که نسبت به تولید لوله های فولادی اقدام کرده است. از مرغوبترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در تولید و ساخت این محصولات اقدام کرده است.

 با توجه به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و همچنین تجهیزات پیشرفته توانسته است محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار کند. امروزه در سطح خاورمیانه این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده که مورد استقبال کشورهای همسایه نیز قرار گرفته است.

هر کارخانه تولیدی نیاز به شرکت‌ها و نمایندگانی دارد که بتوانند محصولات تولیدی خود را به مصرف کنندگان عرضه کند. مجموعه آهن هایپر به عنوان نماینده رسمی مجموعه نورد و لوله صفا فعالیت دارد. شما می توانید جهت تهیه لوله های فولادی و … که توسط این کارخانه تولید و روانه بازار شده است به وب سایت  https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید و این محصولات با کیفیت بالا درب منزل تحویل بگیرید.

در صورت نیاز به مشاوره در هر مرحله خرید محصولات فولادی و واحد کیفی و … می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت https://ahanhyper.com/  با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید. با مراجعه به وب سایت می توانید این محصولات را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت نورد و لوله صفا با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر