امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
شرکت نورد و لوله خاورمیانه

شرکت نورد و لوله خاورمیانه

شرکت نورد و لوله خاورمیانه از سال ۱۳۹۳ به تولید لوله آب و گاز پرداخته است و امروزه شما انواع لوله های صنعتی، اسپیرال، آب گاز و پروفیل های شکل گرفته و چهارچوب در و پنجره را می توانید از تولیدات اصلی این شرکت معتبر بشناسید. خالی از لطف نیست که بدانید این شرکت به راحتی مواد اولیه کشورهای همسایه را را تامین می کند و چهار شرکت دیگر را زیر مجموعه خود گرفته است.

 به هر حال استفاده از لوله اسپیرال برای آبرسانی و گازرسانی در شاخه های ۶ تا ۱۲ متری هر کدام می‌ تواند قابلیت ‌های خاصی را برای تولیدات این شرکت به حساب بیاورد. لوله های صنعتی که در اندازه های گوناگون تولید می ‌شوند با ضخامت ۲ میلیمتر بالاتر بهترین دوام پیچشی و خمشی را نیز به نمایش می گذارد. لوله های گالوانیزه برای استفاده در خطوط آبرسانی و لوله های توزیع گاز برای سوله های صنعتی و پالایشگاهی به دلیل هوای فشرده و هیدرولیکی بهترین گزینه به حساب می ‌آید.

 

شرکت نورد و لوله خاورمیانه

 

لوله اسپیرال چیست؟

همان گونه که گفته شد لوله اسپیرال در شاخه ۶ تا ۱۲ متری با ضخامت های گوناگون جزء تولیدات شرکت نورد و لوله خاورمیانه به شمار می آید. امروزه این نوع لوله فولادی به شکل مارپیچی با استفاده از ورق های فولادی مورد کاربرد و استفاده قرار گرفته است.

اگر به فضای داخلی لوله توجه کنید یک سطح کاملا یکدست را می توانید مشاهده کنید که این سطح یکدست از هرگونه اصطکاک جلوگیری می کند.

عمدتا برای منتقل کردن انواع سیالات صددرصد استفاده از این لوله گزینه مقرون به صرفه ای به حساب می‌آید و نسبت به لوله های درز مستقیم حقیقتا دوام و استقامت بیشتری را به نمایش می‌گذارد. البته در برخی از شرایط ممکن است وابسته به درخواست مشتری جنس های آلومینیوم، مس، برنج و فولاد ضد زنگ نیز برای لوله اسپیرال در نظر گرفته شود که حتی طول لوله نیز می تواند کاملا سفارشی انجام پذیرد.

ویژگی های لوله اسپیرال

از جمله ویژگی های اصلی که می‌توان برای لوله اسپیرال بیان کرد، مقاومت و استحکام بی ‌نظیری است که این لوله به خود اختصاص داده است. هم چنین کمترین فلنج را شما برای لوله اسپیرال می توانید در نظر بگیرید. اندازه گیری بسیار آسان و قابل قبول جریان هوا در کنار تصفیه ساده و کم ترین نشت هوا جزء ویژگی های قابل قبول و منحصر به فرد لوله اسپیرال تولید شده در شرکت نورد و لوله خاورمیانه است.

صددرصد هر محصولی تنها به واسطه ویژگی‌های خود می‌تواند در طولانی مدت فروش بالایی را به خود اختصاص دهد و به همین دلیل، شرکت نورد و لوله خاورمیانه به بهترین شکل ممکن توانسته هزینه بسیار کمتری را برای تولید این لوله نسبت به لوله درزجوش در نظر بگیرد و با قیمت پایین تر به عنوان یک محصول داخلی با کیفیت به فروش برساند. کیفیت، دوام، استحکام و کمترین آسیب جزء ویژگی های اصلی این لوله به شمار می آید.

ویژگی لوله اسپیرال

 

کاربرد لوله صنعتی

لوله صنعتی در بین محصولات شرکت نورد و لوله خاورمیانه کاربرد وسیعی را به خود اختصاص می دهد؛ چرا که این لوله از جنس فولاد کربن دار تولید می‌ شود و به راحتی در بسیاری از کارخانه‌ ها و صنایع پتروشیمی برای منتقل کردن مواد نفت و گاز و انواع سیالات و حتی برای تولید بسیاری از تجهیزات ایمنی در راه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 دوام و مقاومت بالایی که در برابر حرارت، لوله صنعتی آلیاژی از خود نشان می‌دهد توانسته در صنایع شیمیایی حرفی برای گفتن داشته باشد. هم چنین قیمت مناسبی که لوله های چدنی صنعتی به خود اختصاص داده اند، در کنار استحکام بی نظیری که در مقابل فشار و هرگونه لرزش مشاهده می ‌شود دیگر جای هیچ گونه شک و تردید برای استفاده از لوله های صنعتی چدنی را باقی نمی گذارد. شما اگر به دنبال قیمت مناسب و کیفیت بالا برای خرید لوله صنعتی هستید میتوانید برروی استاندارد تولیدات شرکت نورد و لوله خاورمیانه حساب کنید.

فروش آنلاین محصولات شرکت نورد و لوله خاورمیانه

فروش آنلاین و اینترنتی انواع لوله اسپیرال، لوله صنعتی، لوله آب، لوله گاز و چهارچوب درب و پنجره و پروفیل شکل گرفته را شما می توانید از یک سایت اینترنتی معتبر بخواهید. خرید و فروش آنلاین انواع محصولات شرکت نورد و لوله خاورمیانه می تواند برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال جنس با کیفیت و البته قیمت معقولانه هستند، یک فرصت بی نظیر به حساب آید. چنان چه شما قبل از خرید فیزیکی از بازار با مزایای خرید اینترنتی آشنایی داشته باشید، متوجه می شوید که خرید اینترنتی چه تفاوت قیمت فاحشی نسبت به بازار دارد.

حتی اگر شما به صورت عمده خرید کنید، قطعا قیمت خرید شما می تواند به حداقل ترین شکل ممکن برسد. متاسفانه برخی از افراد آن چنان که باید و شاید به کیفیت و مقرون به صرفه بودن خرید خود نمی اندیشند و به همین دلیل است که بعد از مدتی از قیمت بالا و کیفیت پایین محصول مورد نظر پشیمان می شوند.

فروش آنلاین محصولات شرکت نورد و لوله خاورمیانه

سخن پایانی

شرکت نورد و لوله خاورمیانه از جمله شرکت های فوق العاده معتبر در زمینه تولید محصولاتی مانند لوله صنعتی، آب و گاز و اسپیرال است که البته شما می توانید پروفیل های شکل گرفته و حتی چهارچوب در و پنجره را جزء محصولات این شرکت در نظر بگیرید.

توصیه ما به شما این است که سعی کنید تا حد امکان به کیفیت ساخت محصول بیشتر از هرچیزی توجه کنید. به این دلیل که تنها تضمین استفاده طولانی مدت از هر نوع محصولی به کیفیت تولید آن بر می گردد. چنان چه کیفیت جایی نداشته باشد شما نمی توانید استفاده و کاربردی قابل قبول را انتظار داشته باشید. متاسفانه برخی از افراد به این نکات هیچ گونه توجهی ندارند و به این دلیل است که بعد از خرید و انتخاب خود دچار مشکلات ریز و درشت می شوند.

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت نورد و لوله خاورمیانه با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر