امروز : سه‌شنبه 23 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
شرکت لوله و پروفیل گل نرده

شرکت لوله و پروفیل گل نرده

در ادامه این مطلب کارخانه لوله و پروفیل گل نرده را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

کارخانه لوله و پروفیل گل نرده در سال ۱۳۶۱ تاسیس شد. این کارخانه مجهز به واحد ماشین سازی و قالب سازی مجرب می باشد که کلیه قطعات مورد نیاز را تولید می‌کند. بهتر است بدانید با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همچنین متخصصین مجرب و استفاده از تجهیزات و ماشین الات پیشرفته و مدرن این شرکت توانسته است محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار کند.

 

کارخانه لوله و پروفیل گل نرده

 

محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل گل نرده

لوله های گازی

یکی از محصولات تولیدی کارخانه گل نرده؛ لوله های گازی می باشد. لوله‌های گازی فولادی معمولا از ورق‌های گالوانیزه تولید می‌شود که جهت مخصوص انتقال گاز استفاده می شود معمولا لوله های فولادی نیز گفته می شود.

برای افزایش مقاومت لوله در برابر خوردگی ها و اسیب های احتمالی از ورق‌های گالوانیزه در ساخت این لوله ها استفاده می شود. چرا که گالوانیزه دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی و رطوبت می باشد. لوله گازی فولادی نسبت به مس، برنج و پلی اتیلن بسیار مناسب می باشد. به همین خاطر از لوله‌های گازی فولادی در پروژه های بزرگ گازی بسیار استفاده می شود.

محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل گل نرده

توجه داشته باشید لوله های گازی معمولا در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شود که عبارتند از:

 لوله گازی توکار: لوله های گازی توکار معمولا از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند که در برابر خوردگی ضربات ناگهانی، فرسودگی و … بسیار مقاوم می باشند. معمولا در پروژه‌های بزرگ از این نوع لوله های گازی استفاده می کنند. به عنوان مثال برای انتقال گاز شهری به شهر دیگر از یک پالایشگاه منطقه درجه از لوله‌های گازی توکار استفاده خواهد شد.

لوله گازی روکار: این لوله ها نسبت به لوله گازی توکار دارای جنس آسیب‌پذیری می باشند که برای اجرا و راه اندازی ساختمان های شهری استفاده می شود. بهتر است بدانید لوله گازی های روکار نسبت به لوله های توکار از قیمت کمتری برخوردار است. نمی توان از این نوع لوله گازی ها برای انتقال گاز به مسافت های دور دست استفاده کرد.

جنس لوله های گازی

لوله های گازی معمولاً به صورت آلیاژی تولید می شود. معمولا از فولاد در ساخت لوله ها استفاده نمی شود و معمولاً از فولاد آلیاژی در تولید آن استفاده می شود. استفاده از عناصر گازی کاربردها و مقاومت لوله در برابر آسیب‌های احتمالی می باشد. معمولاً لوله های گازی در چهار جنس زیر تولید می شود:

فولادی: در لوله‌های گازی که از فولاد تولید می شوند معمولاً دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به مدل های دیگر می باشد. در مناطقی که دارای ارتباط می باشد معمولاً از لوله های شیشه ای از ورق های گالوانیزه تولید می شوند مورد استفاده قرار می گیرد.

برنجی: در برخی موارد برای تولید انواع شیرآلات و اتصالات گازی برای استفاده در ساختمان معمولاً از برنج استفاده می شود.

مسی: لوله هایی که از جنس مس تولید می شود معمولاً در موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از لوله های مسی در برخی مناطق ممنوع می باشد.

پلی اتیلن: لوله های پلی اتیلن معمولا برای شبکه های گازرسانی داخل شهری استفاده می شود.

جنس لوله های گازی

مقاطع صنعتی مربوط به قطعات خودرو و موتورسیکلت

برخی از محصولات تولیدی کارخانه گل نرده جهت استفاده در صنایع خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید با توجه به بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا همواره سعی شده است تا محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار کند. تمامی قطعاتی که مورد نیاز صنایع خودروسازی و موتورسیکلت ها و … می باشد؛ توسط این مجموعه تولید و روانه بازار می شود. مانند سر سیلندر، بلوک و …

پروفیل ها و مقاطع مورد استفاده در صنعت ساختمان

پروفیل هایی که در صنعت ساختمان مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرند؛ معمولاً از لحاظ نحوه ساخت به سه دسته پروفیل نورد سرد، نورد گرم و مرکب تولید و روانه بازار می شود. معمولا این محصولات در طول های شش متری ۱۲ متری و ۱۴ متری در بازار موجود می باشند. با توجه به کاربرد مورد نظر می توانید از آن بهره مند شوید.

 محصولاتی که از لحاظ نحوه ساخت در دسته نورد سرد هستند یعنی این محصول در مرحله ابتدایی تولید شکل دهی خواهند شد. پس از شکل دهی با خم کردن و پرس به مرحله آخر می‌رسد که ناودانی ها تولید خواهد شد. معمولا از این پروفیل ها در قسمت‌های سبک ساختمان مثل سقف کاذب، چارچوب در و پنجره و ناودانی ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

 محصولاتی که توسط نورد گرم ساخته می‌شوند معمولاً از شمش و از طریق فرایند نورد گرم تولید خواهد شد. در نهایت این پروفیل ها به شکل قوطی می‌شوند. اما محصولاتی که نحوه ساخت آن ها به صورت مرکب از ترکیبی از پروفیل سرد و گرم می باشد که در دو نوع باز و بسته موجود می باشند.

دسته بندی پروفیل ساختمانی از لحاظ شکل ظاهری

معمولاً پروفیل ها از لحاظ شکل ظاهری به دو دسته باز و بسته تقسیم بندی می شود.

پروفیل های بسته: پروفیل های بسته معمولا از لحاظ شکل ظاهری به صورت بسته می باشند که عبارتند از:

  1. لوله و قوطی
  2. درب و پنجره ساختمانی
  3. درب های کرکره برقی
  4. پروفیل UPVC

پروفیل باز: این محصولات نیز دارای شکل ظاهری بازی می باشند که معروف ترین آنها عبارتند از:

  1. تیرآهن
  2. میلگرد
  3. چهارپهلو
  4. ناودانی
  5. نبشی

 و … که جز محصولات پروفیل باز می باشند.

دسته بندی پروفیل ساختمانی از لحاظ شکل ظاهری

تمامی این قطعات معمولاً توسط کارخانه پروفیل گل نرده تولید و روانه بازار می شود که از کیفیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید از مواد مرغوب و با کیفیتی در ساخت و تولید این محصولات استفاده شده است . به گونه‌ای که محصول نهایی با کیفیت و همچنین دارای استانداردهای لازم می باشد و توانسته است از محبوبیت بالایی برخوردار شود. امروزه در سراسر سطح خاورمیانه از محصولات تولیدی کارخانه گل نرده استفاده می شود.

مجموعه آهن هایپر ارائه دهنده محصولات تولیدی کارخانه گل نرده می باشد. می توانید جهت تهیه این محصولات از طریق وب‌سایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید و این محصولات را با کیفیت بالا تهیه کرده و از آن بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره به صورت رایگان با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت لوله و پروفیل گل نرده با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر