امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
شرکت لوله و پروفیل ارومیه

شرکت لوله و پروفیل ارومیه

شرکت لوله و پروفیل ارومیه از سال ۱۳۷۹ در شهرک صنعتی ارومیه کار خود را در مساحتی حدود ۳۰ هزار متر مربع آغاز نمود و ۵ شرکت تولیدی زیر مجموعه این شرکت قرار گرفته اند. در حال حاضر شرکت فولاد ارومیه یکی از شرکت های معتبر و بزرگ برای تولید مقاطع فولادی در شمال غرب کشور است.

یکی از دلایل پیشرفت این شرکت وجود کارشناسان ماهری است که با شناخت کم و کاستی های بازار هدف بهترین محصول را تولید و توانسته اند در حوزه صادرات نیز حرفی برای گفتن داشته باشند.

این شرکت معتبر انواع لوله پروفیل را با استاندارد بالا تولید و روانه بازار کرده است و  تنوع محصولاتی که در این شرکت تولید می شود یکی از دلایل فروش بالای تولیدات به شمار می آید؛ چرا که با بالاترین ظرفیت و بهترین بسته بندی شما می توانید از لوله های مارپیچ، صنعتی، مستطیلی، مربعی، آب و گاز و هم چنین چارچوب در و پنجره و پروفیل های شکل گرفته به نحو احسن استفاده کنید.

 

شرکت لوله و پروفیل ارومیه

 

انواع لوله صنعتی

لوله های صنعتی که به واسطه تولید از جنس فولاد مقاومت و ضخامت قابل قبول تری نسبت به دیگر لوله ها را به خود اختصاص داده است، امروزه با نام گوشتدار صنعتی نیز از آن یاد می شود که معمولا در بسیاری از کارخانه ها برای منتقل کردن سیالات و یا در صنایع پتروشیمی، پروژه های ساختمانی، ساخت پل های فلزی، انواع خرپا و ساخت تجهیزات ایمنی راه ها از لوله های صنعتی استفاده می شود.

در این بین شرکت معتبر لوله و پروفیل ارومیه نیز با ساخت با کیفیت و استاندارد بالای این لوله توانسته بهترین ضخامت را برای انتقال موادی هم چون نفت و گاز به وجود آورد. لوله ها صنعتی هر کدام انواع مختلفی دارند که با توجه به کاربرد و نیاز افراد هر کدام از این لوله ها می‌توانند استفاده قابل قبولی داشته باشند.  لوله صنعتی آلیاژی، بدون درز، گالوانیزه و چدنی با ویژگی های منحصر به فرد کاربرد خاصی را به نمایش می گذارند.

ویژگی لوله های صنعتی

لوله های صنعتی تولید شده در شرکت لوله و پروفیل ارومیه هرکدام به خاطر ویژگی‌ های خاصی که دارد توانسته در صنعت حرفی برای گفتن داشته باشند. معمولا دوام و مقاومت بالای لوله های صنعتی آلیاژی باعث می ‌شود تا در صنایع برق و صنایع شیمیایی به توان به نحو احسن از این تولید شرکت لوله و پروفیل ارومیه به راحتی استفاده نمود.

هم چنین از لوله های صنعتی گالوانیزه به دلیل این که استحکام بالایی در مقابل زنگ زدگی از خود نشان می دهد و وزن بسیار سبکی دارد شما در رنگ های خاکستری و تیره می توانید به راحتی استفاده کنید. اما لوله های چدنی به خاطر عدم یخ زدگی و ضخامت بالا و جلوگیری از هرگونه صدای گوش خراش و استحکامی که در برابر فشار و لرزش بر جا می گذارد امروزه می توان به عنوان یکی از انواع لوله های صنعتی تولید شرکت لوله و پروفیل ارومیه یاد کرد.

ویژگی لوله های صنعتی

 

ویژگی لوله های مارپیچی

تولید لوله های مارپیچی در شرکت لوله و پروفیل ارومیه امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ چرا که بالاترین سرعت رسوب و هم چنین نفوذ عمیق را شما می توانید جزء مشخصات اصلی لوله های فولادی مارپیچی در نظر بگیرید. به خاطر کیفیتی که برای فشردگی و جوش این لوله وجود دارد شما ظاهری صاف را می توانید مشاهده کنید.

محافظت در قسمت جوشکاری شده خود یکی از دلایل اصلی کیفیت و استاندارد بالای لوله های مارپیچی شرکت لوله و پروفیل ارومیه به حساب می آید. تولید این نوع لوله از فولاد و گالوانیزه و در برخی از مواقع آلومینیوم است، ممکن است جنس لوله از ورق فلز و یا در شرایط دیگر از تخته فایبرگلاس و یا حتی کامپوزیت سیمی باشد که البته کامپوزیت سیمی و پلاستیک جزء جنس های انعطاف پذیر به حساب می آیند. نحوه اتصال لوله مارپیچی با استفاده از لوله های کشویی و اتصالات فلنج انجام می پذیرد.

خرید لوله و پروفیل

شما برای خرید محصولات شرکت لوله و پروفیل ارومیه لازم نیست تا در فروشگاه ها و مراکز فروش زمان زیادی را تلف کنید؛ چرا که امروزه تنها با یک سرچ کوتاه در یک سایت اینترنتی معتبر به راحتی می توان بهترین محصول را با کیفیت بالا برای خرید انتخاب کرد و بدون واسطه خرید کردن، قطعا یکی از دلایل اصلی خرید اینترنتی است.

شناخت یک سایت معتبر و باسابقه باعث می شود تا مشتری بتواند بدون دغدغه خاطر محصولات مورد نیاز خود هم چون انواع لوله و پروفیل را با قیمت مناسب و حتی به صورت عمده خریداری کند. قیمت عمده بسیار قیمت معقولانه ای است و نمی توان مزایای این نوع خرید را به هیچ عنوان نادیده گرفت. صددرصد آن دسته از افرادی که به دنبال تخفیفات ویژه و قیمت های ارزان البته با جنس با کیفیت هستند، به خوبی می دانند که امروزه فضای اینترنت می تواند پاسخگوی نیاز این افراد باشد.

خرید لوله و پروفیل

 

سخن پایانی

شرکت لوله و پروفیل ارومیه همان گونه که گفته شد یکی از بهترین و قابل ترین شرکت های تولید کننده مقاطع فولادی است که در طی سالیان طولانی فعالیت خود توانسته بهترین قیمت و کیفیت را برای تولید داخلی به ارمغان بیاورد. از جمله محصولات این کارخانه می توان به لوله های مارپیچ – صنعتی – مستطیلی – مربعی – آب –  گاز و چار چوب درب و پنجره و حتی پروفیل های شکل گرفته اشاره نمود.

این شرکت با سابقه در حال حاضر 250 نوع محصول فولادی را به راحتی در خط تولید خود قرار دارد. بدین ترتیب شما اگر به دنبال خرید با قیمت مقرون به صرفه تر هستید می توانید از محصولات شرکت لوله و پروفیل ارومیه برای صنایع گوناگون به سادگی استفاده کنید، تنها باید یک منبع اینترنتی معتبر را در این حوزه بشناسید.

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت لوله و پروفیل ارومیه با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر