امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
شرکت فولاد الماس تاکستان

شرکت فولاد الماس تاکستان

شرکت فولاد الماس تاکستان با نام فولاد تاکستان نیز در بازار ایران و خاورمیانه شناخته می شود. این شرکت در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد و جهت تولید انواع میلگرد ها اقدام کرده است. بهتر است بدانید این کارخانه در نزدیکی شهر قزوین واقع شده است که سالانه محصولات باکیفیتی را تولید کرده که نه تنها در ایران بلکه در صدر خاورمیانه مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از آن در کاربردهای مختلفی بهره مند شوید.

محصولات تولیدی شرکت فولاد الماس تاکستان

  1. میلگرد A2
  2. میلگرد A3

 میلگرد ها از جمله محصولاتی می باشد که توسط گروه فولاد الماس تاکستان تولید و روانه بازار می شود که در انواع مختلفی وجود دارد. این محصول از پرکاربردترین مقاطع فولادی می باشد که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید میلگرد به عنوان مکمل بتن در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

شرکت فولاد الماس تاکستان

 

وجود میلگرد برای استحکام بخشی به سازه های ساختمانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چراکه میلگردها به دلیل مقاومت و خاصیت چرخشی دارند تحت فشار وارد شدن نیرو خورد نمی شوند بلکه نیروها و انتقال داده و در نتیجه باعث استحکام سازی سازه خواهد شد.

از ویژگی‌های میلگردهای فولادی می‌توان به نزدیک بودن دمای میلگرد و بتن به یکدیگر اشاره کرد که باید تغییرات دما در شرایط مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بهتر است بدانید میلگردها معمولاً در دو نوع میلگرد ساده و میلگرد اجدار طراحی و تولید می‌شود. شرکت فولاد الماس تاکستان معمولا از نوع میلگرد آجدار تولید و روانه بازار می‌کند که در انواع آج A3 و نوع A2 روانه ی بازار می‌شود.

میلگردهای اجدار از شمش و بیلت های فولادی و تحت فرایند نورد گرم تولید و روانه بازار می‌شوند.

در برخی موارد بعضی از کارخانه‌ها سعی می‌کنند از ضایعات آهن برای تولید میلگرد ها استفاده کنند که باعث می شود تا در کیفیت و استاندارد محصول تاثیر گذاری خوبی نداشته باشد. شما باید سعی کنید در هنگام خرید میلگرد آن را به خوبی بررسی نمایید و جنس اصل و با کیفیتی را تهیه نمایید.

 بهتر است بدانید میلگرد های اجدار معمولا دارای برآمدگی های تکرار شونده در سطح بدنه می باشد. این برآمدگی ها برای افزایش سطح اصطکاک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سطح میلگرد را از ترکیبی یکپارچه تری را ایجاد می‌کند.

میلگرد A2

یکی از انواع میلگرد های A2  است که معمولا بر روی سطح بدنه ان آج وجود دارد. اج ها به طور یکنواخت در طول بدنه قرار دارد و همه در یک جهت می‌باشد. به این میلگردها معمولاً نیمه ترد نیز گفته می شود. عمده مصرف این میلگردها در خاموت کاری و امور ساختمانی می باشد.

توصیه می شود از این نوع میلگردها در مکان هایی که نیاز به جوشکاری و خمکاری دارد استفاده نکنید. چرا که امکان شکستگی آن بسیار بالا است. به این  میلگرد معمولاً میلگرد مارپیچ نیز گفته می شود.

بهتر است بدانید میلگرد A2 از پرکاربردترین مقاطع فولادی می باشد که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً میلگردهایی که توسط کارخانه فولاد الماس تاکستان تولید و روانه بازار می شود؛ طبق استاندارد 3132 ایران و همچنین استاندارد روسیه تولید و ساخته می شود.

میلگرد شرکت فولاد الماس تاکستان

میلگرد A3

یکی دیگر از انواع میلگرد ها که توسط فولاد الماس تاکستان تولید و روانه بازار می شود؛ نوع A3  می باشد. این میلگردها در رده نیمه سخت قرار دارد و به هیچ عنوان نمی توان از عملیات جوشکاری و همکاری بر روی آن استفاده کرد. بهتر است بدانید آج این میلگرد ها به شکل جناق بر روی سطح بدنه قرار دارد که به میلگرد جناقی نیز شناخته می شود. بهتر است بدانید تغییر شکل در این محصول در حدود ۱۴ درصد می‌باشد.

 این میلگرد ها بیشتر در بازار ایران و سطح خاورمیانه وجود دارد که در ساختمان سازی و صنایع دیگر بیشتر از این میلگرد ها به نسبت میلگرد های دیگر استفاده می شود. بهتر است بدانید میلگرد A3 دارای مقاومت کششی ۶ هزار کیلوگرم بر متر مربع و همچنین مقاومت تسلیمی ۴ هزار کیلوگرم می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ساختمان سازی از جمله اولین و پرکاربردترین میلگردی می باشد که مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت فولاد الماس تاکستان یکی از بزرگترین کارخانه تولیدی محصولات فولاد می باشد که این محصولات نه تنها در ایران بلکه در سطح خاورمیانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این کارخانه امروزه توانسته است  در بین کارخانه های تولید کننده محصولات فولادی از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

در بازار محصولات فولادی سهام بالایی را از آن محصولات تولیدی فولاد تاکستان کند. بهتر است بدانید تمامی محصولاتی که توسط این کارخانه تولید و روانه بازار می شود از مواد مرغوب و با کیفیت تولید شده است که امروزه در ساختمان سازی و صنایع مختلف از آن استفاده می شود.

عمده محصولات تولیدی این کارخانه میلگرد می‌باشد که در بتن مورد استفاده قرار می گیرد چرا که بتن دارای مقاومت کششی پایین می باشد که باید جبران شود. از میلگرد برای جبران مقاومت کششی بتن استفاده می شود. با توجه به نوع آجدار بودن میلگردها آج ان بر روی سطح بتن قرار می گیرد که باعث می شود تا با سطح بتن همسطح شود. میلگرد در محیط اطراف خود درارتعاش ایجاد می‌کند که باعث مقاومت بیشتر بتن خواهد شد.

انواع میلگردهای شرکت فولاد الماس تاکستان

امروزه کارخانه های بسیاری در سطح کشور می باشد که جهت تولید محصولات فولادی از جمله: تیرآهن، میلگرد ها، نبشی، ناودانی و … اقدام کرده است. شما باید در هنگام خرید سعی کنید محصولاتی را انتخاب که دارای کیفیت بالایی باشد و و از مواد مرغوب در ساخت و تولید ان استفاده شده باشد.

 محصولاتی که توسط گروه صنعتی فولاد الماس تاکستان طراحی و تولید می‌شود از با کیفیت ترین محصولاتی می باشد که در بازار وجود دارد. اکثر سازندگان املاک از این محصولات بهره مند شده و از آن استقبال بالایی کرده‌اند.

 بهتر است بدانید مجموعه آهن هایپر نماینده رسمی کارخانه فولاد الماس تاکستان می باشد که محصولات تولیدی این کارخانه را بدون واسطه عرضه می کند. شما در هر جای ایران که باشید می توانید جهت تهیه و خرید این محصولات از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید و این محصولات را با کیفیت بالا درب منزل تحویل بگیرید.

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت فولاد الماس تاکستان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر