امروز : دوشنبه 22 جولای 2024

[smartslider3 slider="2"]
شرکت آریا صنعت دلیجان

شرکت آریا صنعت دلیجان

شرکت آریا صنعت دلیجان که ۱۶ سال از تاسیس آن می‌گذرد در زمینه تولید انواع پروفیل صنعتی و ساختمانی، لوله گازی و انواع قوطی تولید خوبی را روانه بازار کرده است. یکی از دلایل اعتبار بالای این شرکت کارشناسان و البته گروه مجربی است که هر کدام توانسته اند بر روی کیفیت اصلی محصولات این شرکت تاثیر بسزایی بگذارند.

انواع لوله های فولادی، پروفیل های چهارچوب، قوطی های مستطیلی و قوطی های مربع را شما می توانید با کیفیت بالا جزء تولیدات این شرکت بی نظیر و با سابقه در نظر بگیرید؛ چرا که ظرفیت تولید ۴۲۵ هزار تن محصول در این شرکت به سابقه و استاندارد بالای تولید اشاره می کند.

اما در این بین، شما اگر به دنبال قیمت مناسب برای خرید محصولات این چنینی هستید، بهتر است بدانید که تنها خرید اینترنتی می تواند به مقرون به صرفه بودن خرید شما اشاره واضحی داشته باشد.

 

شرکت آریا صنعت دلیجان

 

قوطی فولادی چیست؟

برای شناخت انواع قوطی فولادی شما می توانید شکل هایی مانند دایره، مستطیل و مربع را به شکل توخالی در نظر بگیرید که اصطلاحا با آن قوطی گفته می شود و از جمله تولیدات فوق العاده پرفروش شرکت آریا صنعت دلیجان نیز به حساب می ‌آید. البته نام دیگر قوطی، پروفیل است که می‌توان آن را زیر مجموعه پروفیل فلزی در نظر گرفت. انواع مختلف قوطی های فولادی در مدل ها، ابعاد و قطر های گوناگون با ضخامت های متفاوت به فروش می رسند که هر کدام وزن خاص خود را نیز به نمایش می گذارند.

 قیمت متفاوت هرکدام با توجه به وزن و دیگر معیارهای قوطی مشخص می شود و به همین دلیل به یکی از پرفروش ترین خرید های اینترنتی تبدیل شده است. شرکت آریا صنعت دلیجان به این دلیل که همیشه کیفیت را در خط تولید خود به بهترین شکل ممکن رعایت می‌کند، توانسته فروش انواع قوطی را به یکی از از فروش های فوق العاده مبدل کند.

ویژگی لوله های فولادی

از جمله ویژگی هایی که لوله های فولادی تولید شده در شرکت آریا صنعت به خود اختصاص می‌دهند، سرعت بی نظیر و بالایی است که شما برای انتقال انواع سیال و مایعات می‌توانید از لوله های فولادی انتظار داشته باشید. معمولا این نوع لوله های استوانه ای شکل توخالی به واسطه جنس خاص و منحصر به فرد خود توانسته اند در صنایع گوناگون کاربرد ویژه ای را به خود اختصاص دهند.

این نکته را به خاطر بسپارید که کیفیت و ضخامت لوله صددرصد می‌ تواند به کیفیت استفاده آن در طولانی مدت اشاره نماید. شرکت آریا صنعت دلیجان کیفیت قابل قبولی را برای تولید لوله های فولادی در نظر گرفته است تا خریدار بعد از خرید خود در طولانی مدت به مقرون به صرفه بودن انتخاب خود نیز پی ببرد.

لوله های فولادی در جنس های فولادی، بتنی، پلاستیکی، پی وی سی و هم چنین استیل و آلومینیوم فروش خوبی را تجربه می کنند.  

شرکت آریا صنعت دلیجان

پروفیل لنگه دری

با توجه به کاربرد وسیع پروفیل در بین محصولات شرکت آریا صنعت دلیجان احتمالا نام پروفیل لنگه دری را بسیار شنیده اید؛ چرا که یکی از انواع گوناگون پروفیل در و پنجره به حساب می آید و در برخی از مواقع نیز با نام پروفیل ۵۰۸ از آن یاد می شود که این نوع پروفیل طبیعتا برای ساخت چارچوب های درب های فولادی، گوشه پله، انواع پنجره، نرده های فولادی و موارد این چنینی به راحتی می توان  مورد استفاده قرار می گیرد.

شما در زمان خرید پروفیل لنگه دری باید به شناسه پروفیل، نشانه تایید، نام تجاری و شماره بسته برای خرید مقرون به صرفه خود توجه کنید. پروفیل لنگه دری در ضخامت های ۲ تا ۴ میلی متر و با طول ۶ تا ۱۲ متر به راحتی به فروش می رسد. عمدتا قیمت آهن و پروفیل تاثیر بسیار چشمگیری بر روی قیمت پروفیل لنگه دری نیز می گذارد.

خرید محصولات شرکت آریا صنعت دلیجان

برای خرید انواع لوله های فولادی مانند لوله گاز و یا انواع پروفیل و قوطی شما می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی وارد عمل شوید؛ چرا که امروزه فروش آنلاین محصولات بازدهی بیشتری دارد و افراد نیز با تنوع بیشتر محصولات رو به رو می‌ شوند و در این بین، شرکت آریا صنعت دلیجان با توجه به سابقه ۱۶ ساله خود و ارائه محصولات با کیفیت که به آن اشاره شده است، قطعا می تواند برای خرید عمده شما را با شرایط و امتیازات قابل قبول تری روبرو کند.

متاسفانه برخی با خرید از بازار مجبور به پرداخت قیمت بالا برای خرید تولیدات شرکت آریا صنعت دلیجان هستند که این امر می تواند هزینه بالایی را بر دوش پروژه های ساخت و ساز وصنایع گوناگون بگذارد. فروش آن یعنی یک فروش بی واسطه که در این بین قیمت کمتر برای خرید جنس با کیفیت صددرصد به نفع مشتری است.

لوله های تولیدی شرکت آریا صنعت دلیجان

سخن پایانی

شرکت آریا صنعت دلیجان تولید کننده انواع محصولات فولادی هم چون پروفیل، لوله های فولادی و قوطی است که هر کدام با استاندارد بالایی که دارند جزء بهترین ها به حساب می آیند. امروزه شرکت ها و کارخانه های بسیاری در داخل کشور فعالیت می کنند که هر کدام می توانند به راحتی به ضمانت و کیفیت خرید محصولات فولادی اشاره کنند. البته خرید و فروش آنلاین خود به مقرون به صرفه بودن فرایند خرید کمک می کند اما انتخاب یک سایت مطمئن و مناسب نیز خود موضوع بسیار مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت.

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با خدمات این شرکت معتبر به نحو احسن آشنا کنیم. به این دلیل که اگر شما یک آشنایی اجمالی به عنوان خریدار با محصولات فولادی و نحوه تولید آن نداشته باشید نمی توانید آن چنان که باید و شاید بازدهی قابل قبولی را در پایان خرید خود مشاهده و تجربه کنید. همیشه خریدی می تواند به صرفه باشد که مشتری بداند چه کیفیتی را برای خرید خود از چه منبعی انتخاب کرده است. در غیر این صورت خرید هر محصولی شاید گران تر از قیمت واقعی برآورد شود.

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت آریا صنعت دلیجان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر