امروز : دوشنبه 15 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

۲۰ تولید کننده برتر پروفیل در ایران

پروفیل مقطعی فولادی است که کاربرد زیادی دارد. این نوع مقطع فوولادی در انواع متنوع در بازار موجود می باشد. در این‌ مبحث قصد داریم به بررسی ۲۰ تولید کننده برتر پروفیل در ایران بپردازیم. از شما مخاطبان گرامی دعوت می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

پروفیل از مقاطع پرکاربرد فولادی است که در صنایع ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این مقطع فولادی امروزه پر طرفدار است. از پروفیل ها در ساخت در و پنجره، تجهیزات پزشکی و ساخت خودرو استفاده می شود. در ایران کارخانه های زیادی در تولید این محصول فعالیت دارند و در این میان برخی توانسته اند؛ تولید کننده برتر پروفیل شوند.

تولید کننده پروفیل

معرفی 20 تولید کننده برتر پروفیل

تولید پروفیل با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات خودکار امروزه گسترش یافته است. اغلب کارخانه های تولید این‌ محصول به دانش فناوری روز دنیا مجهز بوده و کیفیت محصول آن ها بسیار بالا است. در ادامه می خواهیم کارخانه های تولید کننده برتر پروفیل را با هم بررسی کنیم:

شرکت جهان پروفیل پارس_ تهران

این شرکت از بزرگترین شرکت های تولید کننده پروفیل است که در سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را شروع کرد. اکثر قطعات تولیدی این کارخانه دارای سطح مربع و مستطیل هستند. محصولاتی چون پروفیل های در و پنجره، پروفیل مبلی، لوله صنعتی و داربستی، قوطی صنعتی و ساختمانی از جمله تولیدات با کیفیت این کارخانه می باشند. این کارخانه ضمن اینکه محصولات خود را در بازار داخلی عرضه می کند بخشی از آن را نیز صادر می کند. با کیفیت بودن محصولات این شرکت آن را به تولید کننده برتر پروفیل تبدیل کرده است.

شرکت نورد لوله یاران تهران

کارخانه نورد لوله یاران فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ و با تولید تخصصی محصولات فولادی چون لوله و پروفیل آغاز کرد. این شرکت نیز یکی دیگر از شرکت های تولید کننده برتر پروفیل می باشد. ساخت انواع قوطی با سطح مقطع مستطیل و مربع از تولیدات این کارخانه است. از محصولات دیگر این شرکت می توان به تولید پروفیل ساختمانی و لوله ساختمانی مثل لوله گاز، آب و شوفاژ اشاره کرد. قابل ذکر است که محصول این شرکت براساس استانداردهای ملی و بین المللی ساخته می شوند.

تولید کننده برتر پروفیل

شرکت لوله و پروفیل صابری_ تهران

از دیگر شرکت های تولید کننده برتر پروفیل شرکت صابری است که توانسته با تولید محصولات با کیفیت نظر مشتریان را جذب کند. این کارخانه در سال ۱۳۸۷ در شهرک صنعتی عباس آباد شروع به فعالیت کرد. شرکت صابری مجهز به ماشین آلات نوین است و با استفاده از فناوری روز محصولات با کیفیت تولید می کند. از جمله تولیدات این کارخانه می توان به پروفیل در و پنجره، پروفیل چهارضلعی، پروفیل در جوش و باز و پروفیل چهارچوبی اشاره کرد. همچنین در صنایع مختلفی چون ساختمان سازی، آب و فاضلاب، نفت، خودروسازی و پل سازی از محصولات این کارخانه استفاده می شود.

شرکت پروفیل نیکان_ تهران

این شرکت در سال ۱۳۶۴ فعالی خود را شروع کرده و در سال ۱۳۸۴ محصولات خود را بروز کرده و ظرفیت تولیدی خود را ارتقا داده است. به عنوان یکی دیگر از شرکت های تولید کننده برتر پروفیل می توان از پرکت نیکان نام برد. این شرکت محصولاتی چون انواع پروفیل، چهارچوب در و پنجره، قوطی و زهوار را تولید و عرضه می کند.

کارخانجات نورد پروفیل_ ساوه

از دیگر شرکت های تولید کننده برتر پروفیل کارخانجات نورد پروفیل ساوه هستند. از سال ۱۳۵۴ فعالیت این کارخانه شروع شده و از قدیمی ترین‌ کارخانجات تولید لوله و پروفیل است. محصولات این کارخانه در انواع و اندازه های مختلف تولید می شود به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. از محصولات تولیدی این کارخانه می توان به تولید انواع مقاطع فلزی، سیم، کابل، پروفیل صنعتی و لوله های گاز و آب اشاره کرد.

کارخانه نورد پروفیل

فلز اصفهان

یکی دیگر از شرکت های تولید کننده پروفیل، فلز اصفهان است که در سال ۱۳۸۰ شروع به فعالیت کرد‌. این شرکت دارای دو فاز است که پروفیل های باز و بسته، لوله های صنعتی، انواع پروفیل چهارچوب و قوطی های مربعی و مستطیلی را تولید می کند‌ ظرفیت تولیدی این کارخانه ۳۰۰ هزار تن در سال است.

شرکت تولیدی خاور صنعت هما

یکی دیگر از تولید کنندگان برتر پروفیل شرکت صنعت هما است که در سال ۱۳۷۷ آغاز به فعالیت کرده است. این شرکت محصولات خود را پس از تولید مورد بررسی و آزمایش قرار داده و سپس به بازار عرضه می کند.

نورد لوله و پروفیل اصفهان

این مجوعه در سال ۱۳۹۰ در نزدیک اصفهان شروع به کار کرد. محصولات تولیدی این کارخانه در نیروگاه ها، پتروشیمی، پالایشگاه و خودروسازی مورد استفاده می باشد.

فولاد گستر حداد کچو

این شرکت از سال ۱۳۸۵ تاسیس شده و از سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت در زمینه قوطی و پروفیل کرده است. ظرفیت تولید این شرکت حدود هزار تن می باشد. برای تولیدات این کارخانه از تجهیزات پیشرفته تراش CNC، فرز، بورینگ با طراحی ۲۷ خط تولید استفاده می شود.

شرکت تولید پروفیل

گروه صنعتی شرق_ تهران

این شرکت در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در خاتون آباد پاکدشت شروع کرد. این شرکت به عنوان یکی دیگر از شرکت های تولید کننده برتر پروفیل می باشد که علاوه بر بازاد داخلی محصولات خود را به کشورهایی چون لبنان، عراق، ارمنستان، گرجستان و افغانستان صادر می کند. از محصولات تولیدی این کارخانه می توان به پروفیل در و پنجره، انواع لوله های ساختمانی، لوله های صنعتی و پروفیل هایی با مقطع مربع و مستطیل اشاره کرد.

شرکت صدرا پروفیل_ تهران

شرکت صدرا نیز عنوان تولید کننده برتر پروفیل را دارد. این شرکت در سال ۱۳۸۱ در شهرک صنعتی شمس آباد تهران فعالیت خود را شروع کرد. محصولات این کارخانه با کیفیت بوده و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند. تولیدات این کارخانه شامل پروفیل های صنعتی، پروفیل های در و پنجره و مقاطع باز می باشد. لازم به ذکر است که این شرکت سالانه ۱۸۰ هزار تن تولیدات دارد.

کارخانه لوله و پروفیل آپادانا_ اصفهان

شرکت آپادانا در سال ۱۳۸۳ و در شهرک صنعتی استان اصفهان شروع به کار کرد. این کارخانه به عنوان تولید کننده برتر پروفیل در ایران شناخته شده است. محصولات این کارخانه در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید می شود‌.

کارخانه لوله و پروفیل

پروفیل کیان پرشیا_ تهران

یکی دیگر از شرکت های تولید کنندگان داخلی، پروفیل کیان پرشیا است. شروع فعالیت این شرکت در سال ۱۳۸۰ و با تولید انواع لوله های فولادی در ضخامت های مختلف بوده است. محصولاتی چون قوطی های صنعتی و ساختمانی، انواع لوله و انواع پروفیل در و پنجره از تولیدات این شرکت می باشند.

لوله و پروفیل کیهان

پروفیل کیهان از سال ۱۳۷۰ در شهرک صنعتی فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات این کارخانه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با گذشت ۳ دهه از فعالیت آن به یکی از شرکت های تولید کننده برتر پروفیل تبدیل شده است. لوله های گاز، لوله های صنعتی، انواع پروفیل، پروفیل در و پنجره و گارد ریل از محصولات تولیدی این شرکت می باشد. این شرکت محصولات خود را مطابق با تکنولوژی های روز تولید و پس از بررسی کیفیت آن ها را به بازار عرضه می کند.

گروه صنعتی سپاهان

شرکت سپاهان در سال ۱۳۵۲ در نزدیک اصفهان شروع به فعالیت کرد. این شرکت انواع لوله های فولادی را در اندازه ها و ضخامت های مختلف تولید می کند. این شرکت محصولات خود را کشورهای دیگر نیز صادر می کند.

سازنده پروفیل

تعاون فولاد علویجه

شرکت فولاد علویجه در سال ۱۳۷۴ و در سه فاز فعالیت خود را آغاز کرد‌. فاز اول این کارخانه ۱۲۰۰ تن پروفیل تولید کرده و در فاز دوم آن با ظریفیت ۴۲۰۰۰ تن انواع پروفیل و قوطی تولید شده و در فاز سوم آن ظرفیت ۲۰۰۰۰۰ تن محصولات با کیفیت تولید می شود. از جمله محصولات این شرکت می توان به تولید انواع ورق سخت، قوطی شش ضلعی، زهوار، پروفیل در و پنجره و لوله های صنعتی اشاره کرد.

شرکت لوله و پروفیل آریاوا

این شرکت در قزوین و در سال ۱۳۶۱ شروع به کار کرد‌. یکی دیگر از شرکت های تولید کننده برتر پروفیل شرکت آریاوا می باشد که محصولات آن با علامت اختصادی ERW شناخته می شوند. این شرکت فعالیت خود را با تولید تاسیسات ساختمانی، لوازم بهداشتی و واردات ماشین آلات شروع کرد و بعد از مدتی شروع به تولید انواع لوله های صنعتی کرد. محصولاتی چون لوله های فولادی، پروفیل آهنی، انواع میلگرد و اتصالات از تولیدات این شرکت به شمار می رود.

سازنده برتر پروفیل

پروفیل کچو

این شرکت در سال ۱۳۷۲ و با طرفیت تولید سالانه ۱۰۰ هزار تن شروع به فعالیت کرد. از ریگر شرکت های تولید کننده برتر پروفیل می باشد که مجهز به تجهیزات پیشرفته و کارشناسان متخصص است. با گذشت سال ها امروزه ظرفیت تولیدات این‌ شرکت به سالانه ۵۰۰ هزار تن افزایش یافته است. از جمله محصولات این کارخانه می توان به تولید لوله های صنعتی، لوله های گاز، لوله های داربستی و تولید انواع پروفیل در و پنجره اشاره کرد.

پروفیل فولادی اصفهان

این شرکت بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت محصولات فولادی را دارد. لازم به ذکر است که این شرکت نشان بین المللی طلای کیفیت BID پاریس در سال ۲۰۱۴ را کسب کرده است. از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به تولید انواع قوطی، کرکره، نوار برشی، پروفیل در و پنجره و ناودانی اشاره کرد. این شرکت علاوه بر بازار داخلی محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر می کند.

خرید پروفیل

خرید پروفیل

همان طور که ذکر شد پروفیل کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارد. شما مخاطبان گرامی برای تهیه و خرید پرفیل می توانید از طریق فروشگاه تخصصی اهن هایپر اقدام نمائید. برخی دیگر از محصولات قابل عرضه توسط این مجموعه می توان به میلگرد، پروفیل، ورق استیل، ورق ابعادی و … اشاره کرد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

پروفیل چیست؟

پروفیل یک مقطع فولادی پرکاربرد است که در صنایع ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد.

کارخانه تولید نورد پروفیل ساوه چه محصولاتی تولید می کند؟

انواع مقاطع فلزی، سیم، کاب، لوله گاز و آب، پروفیل صنعتی

شرکت تعاون فولاد علویجه چند فاز دارد؟

شرکت تعاون فولاد علویجه

این شرکت دارای سه فاز می باشد.

https://ahanhyper.com//?p=70660

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *