امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

۱۰ تولید کننده برتر ناودانی در ایران

ناودانی یک مقطع پرکاربرد در ساختمان سازی است. این نوع مقطع فولادی در انواع و اقسام مختلف در بازار موجود می باشد. در این مبحث قصد داریم به بررسی ۱۰ تولید کننده برتر ناودانی در ایران بپردازیم‌. از شما همراهان گرامی دعوت می شود؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

ناودانی یک مقطع فولادی است که به شکل U بوده و در صنعت ساختمان استفاده های زیادی از آن می شود. این محصول در قسمت هایی که بار و فشار زیادی به آن وارد نمی شود استفاده می شود. ناودانی را گاهی با ترکیب نبشی و گاهی تنها در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می دهند. در ایران کارخانه های زیادی این مقطع فولادی و پرکاربرد را تولید و عرضه می کنند.

تولیدکنندگان برتر ناودانی در ایران

معرفی ۱۰ تولید کننده برتر ناودانی در ایران

در زیر به تولید کننده های برتر ناودانی در ایران اشاره شده است:

کارخانه ذوب آهن اصفهان

بزرگترین و اولین کارخانه تولید محصولات فولادی کارخانه ذوب آهن اصفهان است که در سال ۱۳۵۰ کار خود را شروع کرد. محصولات تولیدی این کارخانه شامل میلگرد، نبشی، ناودانی و… می باشد. محصولات این کارخانه از کیفیت بالایی برخورداند به همین دلیل در پروژه های زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. این کارخانه یکی از تولید کننده های برتر ناودانی در ایران است که سهم قابل توجهی از بازار داخلی را به خود اختصاص داده است. این کارخانه برای تولید محصولات خود از استانداردهای ملی و بین المللی استفاده کرده و محصولات خود را در وزن و ابعاد مختلفی عرضه می کند.

کارخانه فولاد ناب تبریز

این کارخانه در سال ۱۳۸۲ در شهر تبریز شروع به فعالیت کرد. کارخانه فولاد ناب تبریز بیشترین سهم تولید ناودانی در ایران را به خود اختصاص داده و یکی از تولید کننده برتر ناودانی در ایران به شمار می رود. ناودانی های این‌کارخانه در دو نوع سبک و سنگین تولید شده و در سایزهای ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ می باشد. ناودانی های سبک تولیدی این کارخانه از براساس استاندارد روسی و ناودانی های سنگین آن براساس استاندارد اروپایی تولید می شوند. لازم به ذکر است که این کارخانه گواهینامه های زیادی در سطح ملی و بین المللی دریافت کرده است. محصولات این شرکت از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

تولید کننده برتر ناودانی

کارخانه شکفته مشهد

از دیگر تولید کننده برتر ناودانی در ایران می توان به کارخانه شکفته مشهد اشاره کرد. این کارخانه در سال ۱۳۳۰ جاده مشهد و قوچان تاسیس شده و فعالیت خود را شروع کرد. ناودانی های تولید شده این شرکت در انواع مختلف می باشند براساس استانداردهای ملی و بین المللی ساخته می شوند. ناودانی های تولید شده این شرکت در نوع سبک و سنگین بوده و در سایزهای مختلفی تولید می شود. طول این ناودانی ها ۶ و ۱۲ متر است.

کارخانه فولاد کوهپایه

این کارخانه در سال ۱۳۸۲ در اصفهان شروع به فعالیت کرد. این کارخانه به تولید ناودانی اهمیت زیادی داده به همین دلیل به کارخانه تولید ناودانی اسپیرال شناخته شده است. کارخانه فولاد کوهپایه یکی دیگر از تولید کننده های برتر ناودانی در ایران به شمار می رود. محصولات این کارخانه در سایزهای ۳، ۴، ۵ و ۶ و به طول ۶ متر تولید و عرضه می شود. همچنین کیفیت این ناودانی ها زیاد بودا و در اکثر پروره ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کارخانه دهشیر یزد

از دیگر تولید کننده برتر ناودانی در ایران کارخانه دهشیر یزد است. این کارخانه تولیدات خود را براساس استاندارد ملی و اروپایی تولید می کند. از محصولات تولیدی این کارخانه می توان به ناودانی های بال شیب دار اشاره کرد. این کارخانه ناودانی های خود را در سایزهای ۶ تا ۱۲ و با کیفیت بالا تولید می کند.

کارخانه کیان فولاد ابهر

این کارخانه در استان زنجان واقع بوده و در زمینه تولید ناودانی فعالیت دارد. محصولات این کارخانه مطابق با استاندارد ملی و با کیفیت بالا تولید می شود. ناودانی های این کارخانه در سایزهای مختلفی تولید و عرضه می شوند.

کارخانه کیان فولاد ابهر

کارخانه البرز ایرانیان

این کارخانه در استان مازندران واقع بوده و از دیگر تولید کننده های برتر ناودانی در ایران است. ناودانی های تولیدی این کارخانه در سایزهایی چون ۱۴، ۱۶، ۱۷، ۲۰ و ۲۴ می باشند. کیفیت بالای این ناودانی ها سبب شده محصولات این شرکت در پروژه های زیادی مورد استفاده قرار گیرد. ناودانی های سری UPN و UPE از محصولات تولیدی این کارخانه می باشد. ناودانی های این کارخانه از دو نوع سبک و سنگین می باشند که با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شوند.

مجتمع فولاد البرز غرب

این کارخانه در سال ۱۳۸۵ و در شهر تاکستان شروع به فعالیت کرد. در این کارخانه ناودانی به سایزهای ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ تولید می شوند که تولید آن براساس استانداردهای مشخص انجام می شود‌.

شرکت صبا فولاد منظومه

این شرکت در سال ۱۳۸۹ در اصفهان تاسیس شد. این شرکت در زمینه تولید ناودانی در دو نوع سبک و سنگین و در سایزهای ۶ و ۸ فعالیت دارد. طول ناودانی های تولیدی این کارخانه ۶ متر بوده و دارای کیفیت بالایی هستند. این شرکت در مدت زمان کوتاهی توانسته به یکی از شرکت های تولید کننده برتر ناودانی در ایران تبدیل شود.

کارخانه نورد یاوران زنجان

این کارخانه در سال ۱۳۸۴ در زنجان فعالیت خود را آغاز کرد. ناودانی های این شرکت در دو نوع سبک و سنگین هستند که در سایزهای مختلف تولید می شوند. معمولا ناودانی های این کارخانه در طول ۶ و ۱۲ متر تولید می شوند. کیفیت بالای این محصولات سبب شده تا از این ناودانی ها در کاربردهای زیادی استفاده شود.

4

خرید ناودانی

شما مخاطبان گرامی برای خرید ناودانی می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمائید. برخی دیگر از محصولاتی که توسط این مجموعه ارائه می گردد؛ می توان به نبشی، ورق فولادی، ورق ابعادی، پروفیل و … اشاره کرد. شما مخاطبان گرامی با اطمینان خاطر می توانید از سراسر کشور جهت سفارش این محصولات اقدام نمائید. برای انتخاب بهتر با کارشناسان فروش مجموعه تخصصی آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

ناودانی چیست؟

ناودانی مقطعی فولادی است که به شکل U بوده و در صنعت ساختمان سازی کاربرهای زیادی دارد.

ناودانی های تولیدی کارخانه فولاد ناب تبریز براساس چه استانداردی تولید می شوند؟

ناودانی های سنگین آن براساس استاندارد اروپایی و ناودانی های سبک آن براساس استاندارد روسی تولید می شوند.

کارخانه فولاد البرز غرب چه سایز ناودانی هایی را تولید می کند؟

سایز ناودانی

ناودلنی در سایزهای ۸، ۱۰، ۱۲ و۱۴

https://ahanhyper.com//?p=70623

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *