امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
گروه صنعتی صفا

گروه صنعتی صفا

گروه صنعتی صفا (Safa Industrial Group ) در سال ۱۳۵۲ به عنوان یک شرکت خصوصی در کشور تاسیس شده است و فعالیت اصلی این شرکت در زمینه تولید پروفیل، لوله و نورد است. بدون اغراق شرکت صنعتی صفا را می توان یکی از بزرگ ترین شرکت ‌های فولاد در ایران معرفی کرد که به عنوان یک شرکت خصوصی انواع لوله و پروفیل را با کیفیت بالا تولید و حتی به جزء تامین بازار داخلی برای کشورهای همسایه مقاطع فولادی را صادر می کند.

سالیانه سه میلیون تن محصول در این کارخانه تولید می شود که در حال حاضر نیز ۲ هزار نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند. شما می توانید هر کدام از مقاطع فولادی را از ۱۰ میلیمتر تا ۳۰۰۰ میلی متر برای قطر هرکدام در نظر بگیرید. تمامی استاندارد های بین المللی برای ساخت تولیدات این شرکت به نحو احسن لحاظ شده است.

 

 

گروه صنعتی صفا

 

اهمیت استفاده از تیرآهن

چنانچه بخواهیم به یکی از پرکاربردی ترین پروفیل‌ های ساختمانی اشاره‌ای داشته باشیم، تیرآهن می تواند حرف اول را بزند. در ساختمان سازی اسکلت فلزی صددرصد تیر آهن یکی از مهم‌ترین مقاطعی است که نبود آن می‌تواند مشکلات ریز و درشت زیادی را به وجود بیاورد. گروه صنعتی صفا با تولید انواع گوناگون تیرآهن از سایزهای 120تا ۲۰۰ بهترین کاربرد را برای حوزه ساختمانی و صنعتی به ارمغان می آورد.

به خاطر کم ترین اشغال فضا که شما از تیرآهن مشاهده می کنید.  تیرآهن های پهن بال که به آن ها هاش گفته می شود و دیگر نمونه ها، صد در صد می توانند از لحاظ اقتصادی گزینه مقرون به صرفه ای باشند؛ چرا که امروزه حتی برای استفاده در تاسیسات برقی کاربرد  تیرآهن لانه زنبوری حرف های زیادی برای گفتن دارد. بهتر است در ابتدا نیاز خود را بشناسید و با توجه به پروژه نسبت به خرید عمده تیرآهن اقدام کنید.

نبشی چیست؟

گروه صنعتی صفا با تولید نبشی در انواع گوناگون به صورت نورد گرم اندازه های ۸۰ تا ۱۶۰ میلیمتر را به خوبی پشتیبانی می کند. یکی از پر استفاده ترین مصالحی که در ساخت و ساز از آن استفاده می ‌شود نبشی نام دارد که به صورت  2  بال مساوی و غیر مساوی می‌تواند استحکام اصلی سازه را حفظ کند.

با توجه به نوع مواد اولیه و عناصری که برای ترکیب آن در نظر گرفته شده است، می توان به کیفیت تولید و ساخت این محصول مطمئن شد. گروه صنعتی صفا انواع نبشی عمودی، نبشی V شکل را با بال مساوی و غیر مساوی تولید و روانه بازار می کند که صد در صد هر کدام کاربرد و استفاده خاصی را به خود اختصاص می ‌دهند.

نبشی های فولادی صددرصد استحکام و دوام بیشتری دارند و به راحتی می توانند جزء جنس های پرفروش در بین تولیدات گروه صنعتی اصفهان به حساب آیند.  

نبشی چیست؟

تولید ناودانی و ورق گالوانیزه

گروه صنعتی صفا با تولید ناودانی به شکل نورد گرم در اندازه ۱۲۰ تا ۲۰۰ بهترین مصرف ساختمانی و صنعتی را به خود اختصاص داده است. معمولا از انواع ناودانی در ساختمان سازی به شکل تکی و یا جفت استفاده می شود که امروزه در صنایع مختلفی هم چون دکل سازی، خودروسازی، قطعه سازی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

گروه صنعتی صفا به واسطه کیفیتی که در خط تولید انواع ناودانی در نظر گرفته است، هر ساله فروش خوبی را می تواند از این پروفیل صنعتی و ساختمانی به دست آورد؛ چرا که ناودانی مشبک و یا ساده هرکدام حوزه کاربرد خاصی را می طلبد و به راحتی می تواند در اندازه های گوناگون مورد استفاده قرار گیرد.

به جزء ناودانی گروه صنعتی صفا ضخامت های متفاوتی را برای تولید ورق گالوانیزه در نظر گرفته است، که به هر حال ورق های گالوانیزه هر کدام می تواند به بهترین شکل ممکن در صنعت ساختمان سازی و صنایع دیگر حرفی برای گفتن داشته باشد.

خرید محصولات گروه صنعتی صفا

برای خرید هر کدام از محصولات گروه صنعتی صفا مانند لوله های سیاه، درز جوش، لوله های گالوانیزه، پروفیل های فرم دار صنعتی – مستطیلی و مربعی، انواع تیرآهن و ناودانی، انواع نبشی، انواع ورق گالوانیزه، ورق اسید شویی و… شما می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی نسبت به خرید هرکدام بپردازید.

اما در این بین، باید این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که تنها قیمت پایین ملاک مناسبی برای خرید خصوصا برای خرید محصولات فولادی نیست و شما باید به کیفیت ساخت بیشتر از قیمت و هزینه آن توجه کنید. متاسفانه برخی از افراد به این موضوع توجهی ندارند و این چنین است که در کوتاه مدت از انتخاب خود شدیدا پشیمان می شوند.

ما به شما توصیه می کنیم برای خرید انواع محصولات گروه صنعتی صفا تنها از یک سایت معتبر اینترنتی نسبت به خرید آنلاین اقدام کنید. این چنین در کم ترین زمان، با کیفت ترین محصول را با قیمت مناسب می توانید به سبد خرید خود اضافه کنید.

خرید محصولات گروه صنعتی صفا

سخن پایانی

گروه صنعتی صفا بزرگ ترین شرکت تولید کننده مقاطع فولادی و خصوصی کشور است. این شرکت با سابقه همیشه با کیفیت ترین قطعات را تولید و به بازار عرضه می کند، تا حدی که علاوه بر تامین قطعات داخلی در حوزه صادرات به کشورهای همسایه هم دستی دارد.

هرکدام از محصولات کاربردی و پراستفاده این شرکت خصوصی معتبر را شما می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید. خرید آنلاین قطعا یک خرید مقرون به صرفه و البته بدون واسطه است که می تواند به مقرون به صرفه بودن انتخاب شما به شکل ویژه ای کمک کند.

چنان چه شما در ابتدا به کیفیت و سپس به قیمت توجه کنید، این چنین خرید شما می تواند بازدهی بیشتری داشته باشد. البته برخی به این نکات آن چنان که باید و شاید توجهی ندارند و بعد از انتخاب و خرید خود شدیدا پشیمان می شوند.

برای مشاوره و خرید محصولات گروه صنعتی صفا با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر