امروز : سه‌شنبه 23 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه کیمیا پروفیل سیرجان

کارخانه کیمیا پروفیل سیرجان

در این مطلب از سایت آهن هایپر قصد داریم کارخانه کیمیا پروفیل سیرجان به همراه محصولات تولیدی آن را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

معرفی کارخانه کیمیا پروفیل سیرجان

بهتر است بدانید شرکت کیمیا پروفیل سیرجان در استان کرمان واقع شده است که با هدف تولید مقاطع فولادی از جمله انواع پروفیل ها تاسیس شد. بهتر است بدانید پروفیل ها اغلب در ساختمان سازی و ماشین سازی مورد استفاده قرار می گیرد. به تجهیزاتی که در ساخت درب و پنجره، لوله، نمای ساختمان استفاده می شود معمولاً پروفیل گفته می شود.

 

محاسبه سر انگشتی میلگرد فوندانسیون

 

پروفیل ها در انواع مختلفی وجود دارند و با توجه به نوع مصرف در صنعت به شکل های گوناگون در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید و روانه بازار می شود. مقطع پروفیل ها به دو بخش پروفیل باز و پروفیل بسته تقسیم‌بندی می‌شود. پروفیل باز شامل تیرآهن، نبشی و ناودانی، میلگرد و تسمه می باشد. پروفیل بسته نیز شامل لوله، قوطی، درب و پنجره پی وی سی، کرکره برقی و .. است.

 توجه داشته باشید از فرآیند ساخت پروفیل و ورق فولادی به صورت رول به خط نورد سرد وارد می شود. پس از فرم دهی توسط مواد مذاب آلیاژی درز ان دوخته شده و به پروفیل صنعتی تبدیل خواهد شد. محصول نهایی در ابعاد مختلف و مقاطع مستطیل و مربع در طول های ۶ متری و ۱۲ متری برش داده می شوند.

محصولات تولیدی کیمیا پروفیل سیرجان

محصولات تولیدی کیمیا پروفیل سیرجان

بهتر است بدانید پروفیل ها از لحاظ معیارهای مختلفی دسته بندی خواهد شد. یکی از دسته بندی ها بر اساس نحوه تولید محصولات می باشد. پروفیل ساختمانی که این نوع پروفیل در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد مثل استفاده در و پنجره های آلومینیومی و … و پروفیل صنعتی نیز محصولاتی می باشند که در صنایع مختلفی مثل خودروسازی، صنایع نظامی و … به عنوان قطعات و متعلقات صنعتی استفاده خواهد شد.

 درصد سطح مختلف صنعتی با توجه به خصوصیات مکانیکی و الکتریکی اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در این راستا دانش فنی تجربه کاری و امکانات تولیدی در جایگاه ویژه ای قرار خواهند گرفت. به گونه‌ای که توانایی تولید قطعات خاص با ویژگی‌های مشخص برای هر تولیدکننده ساختمانی امکان پذیر نیست. توجه داشته باشید به طور کلی می‌توان گفت پروفیل ها در انواع ساختمانی، کامپوزیتی، آلومینیومی و گالوانیزه تولید و روانه بازار می شوند.

پروفیل ساختمانی

پروفیل ساختمانی

بهتر است بدانید پروفیل ساختمانی به عنوان قلب در صنعت ساختمان سازی مثل ساخت درب و پنجره های آلومینیومی خانه ها کاربرد بسیاری دارند. انواع پروفیل های ساختمانی عبارتند از:

نورد گرم: توجه داشته باشید این محصولات معمولاً از نورد گرم شمش فولادی ساخته خواهد شد و قوطی شکل می باشد.

نورد سرد: بهتر است بدانید از شکل دادن ورق های فولادی توسط پرس کردن و پرس شدن ایجاد می‌شود و ناودانی شکل است. این پروفیل ها تنها برای کارهای سبک ساختمانی مثل ناودانی ها، تیر اهن های تکیه گاهی سقف کاذب و … می باشد.

پروفیل مرکب: پروفایل مرکب از اتصال و ترکیب نوع نورد سرد و گرم ایجاد خواهد شد.

پروفیل کامپوزیتی

توجه داشته باشید پروفیل کامپوزیتی صنعت ساختمان سازی و در شرایط آب و هوای مرطوب برای جلوگیری از خوردگی و همچنین افزایش عمر سازه در برابر ارتعاشات و لرزش‌های مثل زلزله استفاده می‌شود. این محصول به خاطر خاصیت غیر کشسانی که دارد در برابر لرزش و خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. علاوه بر این ها استفاده از پروفیل کامپوزیتی باعث خواهد شد تا وزن نهایی بنا و ساختمان کمتر و سبک تر شود.

قیمت پروفیل آلومینیومی

پروفیل آلومینیومی

پروفیل آلومینیومی به طور کلی در دو قالب ساختمانی و صنعتی تولید و عرضه می‌شود. از این پروفیل برای بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان سازی به عنوان درب پنجره و در صنایع دیگر به عنوان قطعات مختلف صنعتی استفاده خواهد شد.

توجه داشته باشید این درها نسبت به درهای آهنی از تلف شدن انرژی جلوگیری خواهد کرد. همچنین به خاطره داشتن رنگ روشن این پروفیل و رنگ سفیدی که دارد احساس تمیزی بیشتری به ساختمان خواهد داد.

پروفیل گالوانیزه

از پروفیل گالوانیزه برای مقاوم سازی بیشتر در و پنجره های upvc استفاده خواهد شد. این پروفیل ها از هرز شدن پیچ ها و افتادگی بازشوی درب و پنجره جلوگیری می کند. همچنین باعث افزایش مقاومت و استحکام در برابر فشارهای جوی در ارتفاعات بالا می باشد.

قیمت پروفیل کیمیا پروفیل سیرجان

توجه داشته باشید کارخانه لوله و پروفیل کیمیا پروفیل سیرجان تولید کننده انواع پروفیل ها به ابعاد آن شرکت سازنده و کیفیت محصول تولیدی بستگی دارد.

عواملی مثل تغییرات نرخ ارز، قیمت در بازار جهانی و عوامل سیاسی نیز بر قیمت این محصولات بسیار موثر می باشد.

 به خاطر تغییرات روزانه قیمت مقاطع فولادی لیست قیمت بروز این محصولات در وب سایت https://ahanhyper.com/ قرار دارد که می‌توانید قیمت به روز را مشاهده نمایید. برای تهیه این محصولات اطلاع از آخرین قیمت پروفیل کیمیا پروفیل سیرجان می توانید با فروشگاه آنلاین اهن هایپر در تماس باشید.

قیمت پروفیل کیمیا پروفیل سیرجان

همانطور که می دانید امروزه مقاطع فولادی بسیاری جهت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. این مقاطع فولادی از جمله نبشی، ناودانی، تیرآهن، سپری و … می باشد. کیفیت این مقاطع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد چرا که در ساختمان سازی استفاده شده و با سلامت افرادی که در آن بنا در رفت و آمد می باشند در ارتباط است. به همین خاطر شما باید همواره سعی کنید تا این محصولات را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید.

 به خاطر محبوبیت بالای این مقاطع فولادی امروزه تولید کننده داخلی و خارجی بسیاری جهت تولید این محصولات اقدام کرده‌اند. یکی از کارخانه های برتر داخلی کارخانه کیمیا پروفیل سیرجان می باشد که توانسته است با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات مدرن و به روز محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار کند.

مجموعه آهن هایپر ارائه دهنده انواع مقاطع فولادی می باشد. شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید جهت تهیه محصولات فولادی از جمله انواع پروفیل ها که توسط کارخانه کیمیا پروفیل سیرجان تولید و روانه بازار می‌شود را از طریق وب‌سایت  https://ahanhyper.com/ تهیه کرده و در کارخانه ها و صنعت ساختمان سازی از آن بهره مند شوید. در هر مرحله از خرید این محصولات که نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید می توانید با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه کیمیا پروفیل سیرجان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر