امروز : شنبه 13 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه کارتن پلاست پارس

کارخانه کارتن پلاست پارس

کارخانه کارتن پلاست پارس، دارای مدرن‌ترین خط تولید پلاست شیت در ایران و خاورمیانه در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد. این کارخانه توانایی تولید سالیانه ۱۲۰۰۰ تن پلاست شیت از جنس پلی‌پروپیلن با دستگاه چاپ سیلک اسکرین به ابعاد ۱۵۵۰ در ۲۰۵۰ میلی‌متر دارد.

کارخانه کارتن پلاست پارس زمینی به مساحت ۱۸۵۰۰ مترمربع دارد که دارای بخش‌های مختلف از جمله کنترل کیفی، آزمایشگاه، واحد تحقیق و توسعه، واحد طراحی و سالن تولید است. مساحت سالن تولید ۱۰۳۱۰ است و مجموعه اداری مجموعاً ۸۴۰ مترمربع است. این کارخانه در ۳۵ کیلومتری جاده اصفهان تهران در شهرک صنعتی مورچه‌خورت احداث گشته است و دفتر مرکزی آن در اصفهان، خیابان ارتش، جنب پل عابر پیاده حسین‌آباد، ساختمان کارتن پلاست پارس واقع گردیده است.

کارخانه کارتن پلاست پارس

دستگاه‌های مورداستفاده در کارتن پلاست پارس

این کارخانه از دستگاه‌های پیشرفته اکسترودر، چاپ سیلک اسکرین 5 رنگ تا تک‌رنگ بهره‌برداری می‌کند و با استفاده از سیستم‌های تمام اتوماتیک دایکات با سرویس کامل و همه‌جانبه می‌تواند تمام ایده‌های مشتریان را تحقق ببخشد. اعتبار کارخانه کارتن پلاست پارس به‌قدری است که شرکت‌های بین‌المللی مهمی مثل Castrol-Philips_Samsung-Pepsi- Shell-Klassno- Nestle- LG و همچنین شرکت‌های داخلی بسیار زیادی رویش حساب باز می‌کنند و درخواست همراهی دارند.

 

کارخانه کارتن پلاست پارس

 

مروری بر محصولات کارتن پلاست پارس

کارتن پلاست ورقی با جنس پلاستیک است که به شکل کارتن تولید می‌شود. این محصول را از طریق فرایند اکستروژن می‌سازند. دو ورق مسطح خارجی توسط صفحات باریک عمودی به نام فلوت به‌صورت موازی به یکدیگر وصل می‌شوند و کارتن پلاست به وجود می‌آید. کارتن پلاست به نام پلاست شیت، شیت پلاست، پلاست پک، هالو پروفیل شیت و کروگیت پلاست هم شناخته می‌شود.

کارتن پلاست پارس قابل بازیافت است. این یعنی می‌توان از آن دوباره در صنعت استفاده کرد. این محصول در برابر تغییرات فیزیکی و شیمیایی بسیار مقاوم است و نوسانات حرارتی را از دمای منفی 20 درجه تا مثبت 80 درجه سانتی‌گراد می‌تواند تحمل کند. تولید و ارائه پلاست شیت برای مصرف‌کنندگان از لحاظ اقتصادی بسیار به‌صرفه است و ویژگی‌های مفید بسیار زیادی دارد.

یکی از نکات مثبت کارتن پلاست پارس این است که محصولات این کارخانه غیر قابل انحلال در طبیعت هستند و می‌توان آن‌ها را بازیافت نمود. در برابر شرایط جوی و آب‌وهوایی و همچنین نور خورشید بسیار سازگارند و عایق گرما و سرمای خوبی به شمار می‌روند.

مشتری می‌تواند سفارش کند در هنگام تولید پلاست شیت مواد مخصوص عایق اشعه UV استفاده شود تا از عبور اشعه ماورا بنفش جلوگیری کند. در این صورت مقاومت این محصول در برابر نور خورشید بیشتر هم می‌شود. مزیت دیگرش این است که در برابر مواد شوینده استقامت خوبی دارد.

محصولات کارتن پلاست پارس

خصوصیات محصولات کارتن پلاست پارس

  • ویژگی مهمی که در پلاست شیت تولید شده توسط کارخانه کارتن پلاست پارس دیده می‌شود این است که این محصولات سبک هستند. حدوداً وزنی معادل با یک ششم شیشه و یا یک‌سوم اکریلیک دارند.
  • قابلیت انعطاف‌پذیری زیادی از خود نشان می‌دهند. می‌توان آن‌ها را هم طولی و هم عرضی قوس داد، اما برای جلوگیری از تا نخوردن بهتر است آن را به‌صورت طولی قوس دهند.
  • قابلیت تحمل وزن بالایی دارند.

ویژگی‌های بالا سبب شده است تا پلاست شیت در صنعت بسته‌بندی تفاوت اساسی ایجاد کند.

پلاست شیت با همه مزایایی که دارد برای انسان خطری نیز ندارد زیرا در تولید آن از هیچ‌گونه مواد سمی و مضری استفاده نمی‌شود.

کارتن پلاست پارس با یک تیغه ساده برش داده می‌شود و می‌توان آن را مانند کارت‌های مقوایی با دستگاه برش و حتی منگنه، چسب و جوش پلاستیکی به هم متصل نمود. پلاست شیت قابل اشتعال نیست و در دمای بسیار بالا ذوب می‌شود. در نتیجه هنگام آتش‌سوزی به‌عنوان یک مانع عمل می‌کند. در کارخانه کارتن پلاست پارس به روش سیلک اسکرین با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف می‌توان روی پلاست شیت چاپ انجام داد؛ بنابراین امکان استفاده از این محصولات برای تبلیغات و استندها وجود دارد. همچنین به دلیل اینکه در میان صفحات آن هوا وجود دارد از آن می‌توان به‌عنوان عایق صدا هم استفاده نمود.

کاربردهای کارتن پلاست در هنر و صنعت

خصوصیات و ویژگی‌های زیادی را از کارتن پلاست برشمردیم.

خرید محصولات کارتن پلاست پارس

این محصول در صنایع مختلفی کاربرد دارد، صنایعی مثل:

  • قالب‌بندی ساختمانی و بلوک سقفی
  • معماری و طراحی داخلی برای پوشش دیوار و پارتیشن
  • سوله سازی
  • لوازم‌خانگی
  • خودروسازی
  • لوازم‌خانگی
  • ماکت‌سازی
  • استندهای تبلیغاتی
  • ساخت لوکیشن فیلم‌برداری
  • بسته‌بندی ایمنی
  • تابلوهای راهنمایی‌ورانندگی

تهیه و خرید محصولات کارتن پلاست پارس

بسیاری از افرادی که به کارتن پلاست نیاز دارند، به دلیل نبودن اطلاعات کافی از فروشندگان این محصول دچار سردرگمی می‌شوند. افراد ساکن تهران نیازمند این محصول می‌توانند از محله پامنار کارتن پلاست پارس را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف خریداری نمایند. البته شما می‌توانید به سایت آهن هایپر مراجعه کنید و به‌راحتی این محصول را تهیه نمایید و یا از تمامی محصولات کارخانه کارتن پلاست پارس و قیمت و ویژگی‌های آن اطلاعاتی را به دست آورید.

قیمت محصولات کارتن پلاست پارس

آهن هایپر از دهه 80 شمسی در زمینه اطلاع‌رسانی بازار آهن فعالیت خود را آغاز نموده است و بعد از آن در دهه 90 شمسی سایت ahanhyper.com را برای رفاه حال مشتریان تأسیس نمود. همچنین شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد پردیس آسیا تحت عنوان برند آهن هایپر انواع آهن‌آلات ساختمانی، انواع آهن‌آلات صنعتی و سایر محصولات وارداتی از جمله میل‌گرد، تیرآهن، ورق سیاه، نبشی و ناودانی، پروفیل و انواع ورق همچون ورق‌های آلیاژی و صنعتی، ورق‌های روغنی، گالوانیزه، انواع مقاطع استنلس‌ استیل، مس و آلومینیوم را ارائه می‌نماید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه کارتن پلاست پارس با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر