امروز : سه‌شنبه 26 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه کارتن پلاست قم

کارخانه کارتن پلاست قم

کارتن پلاست قم یکی از کارخانه های پیشرو در صنعت کارتن پلاست خاورمیانه است که امروزه مزایا و کاربردهای آن زبان زد افراد زیادی است.  نام تجاری این کمپانی کارتن پلاست مجد قم است. نوع فعالیت شرکت، تولیدی و در سال ۱۳۸۱ تأسیس گردید.

مدیر عامل فعلی شرکت جناب آقای امجدی و عنوان محصولات، استند تبلیغاتی است. زمینه فعالیت این مجموعه ملزومات پلیمری( پلاستیکی) است. مساحت شرکت کارتن پلاست قم ۷۵۰ متر و زیربنایی که برای این مجموعه صنعتی در نظر گرفته شده‌است، ۳۰۰۰ متر می‌باشد. قریب به ۷۰ متر برای ناحیه ادارای و نزدیک به ۶۰ متر مخصوص به نگهبانی ساخته‌شده‌است.

واحد آزمایشگاه، سالن‌های چاپ، اداری و…. سایر بخش‌‌های کارخانه کارتن پلاست قم را تشکیل می‌دهند.  این کارخانه در استان قم واقع است و در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای قرار دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که مجموعه کارتن پلاست قم در یک شهرک صنعتی به نام شکوهیه واقع است و در سال ۱۳۸۴ تصمیم به تغییر دادن نام شرکت می‌کنند.

 

کارتن پلاست قم

 


نحوه تولید کارتن پلاست قم

جنس کارتن پلاست از پلاسیت شیت است. ماده اولیه سازنده آن پروپیلن  می‌باشد که در دستگاه‌هایی به نام اکسترودر و توسط غلتک‌ها و انجام مرحلی غالب زده می‌شود. عملیات سرد سازی بعد از این بخش صورت می‌گیرد. سپس  قسمت‌های مختلف را برش می‌زنند و آن را بسته بندی می‌کنند. موادی همچون پلی اتیلن، پلی پروپن، پلی کربنات، pet و … در ساخت و تولید کارتن پلاست قم لازم است.

کارتن پلاست در انواع گوناگونی همچون ورقه‌ای یا ساده، رولی، عمودی، کندویی، هیدرونیک و تبدیلی تولید و به بازار عرضه می‌گردد. در شهر‌ها و استان‌های دیگر نیز این محصول ساخته می‌شود که می‌توان به البرز و تهران اشاره کرد.

کارتن پلاست از روی هم قرار گرفتن دو ورق خارجی مسطح به وجود می‌آید که نوسانات حرارتی و مقاومت بی‌نظیر آن در مقابل سرما، گرما، اسید و باز ستودنی است. از همین رو کاربردهای فراوانی در حرفه‌ها و بخش‌های مختلف دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد. ضخامت این کارتن‌ها با یکدیگر متفاوت است و بین ۲ تا ۱۲ میلی لیتر مناسب با کارکردی که دارند فرق می‌کند.

 

کارتن پلاست

 

نکته قابل توجه در زمینه تولید ورق‌های کارتن پلاست، سفارش مشتریان است که اغلب ضد آفتاب یا آنتی بوی درخواست می‌کنند. همچنین ضدبارهای الکتریکی بودن و ضد میکروب بودن از ویژگی‌های برتر این محصول محسوب می‌شود که توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند.

 

تبلیغات کارتن پلاست قم

هزینه‌هایی که کارتن پلاست قم به جای می‌گذارد در مقایسه با سایر رقبا کمتر است و این مورد از برترین مزایا تبلیغات کارتن پلاست قم است.

  • طراحان مجرب شرکت
  • سطح جغرافیایی گسترده
  • هزینه‌های پایین

کارتن پلاست قم در صنعت خودروسازی

استفاده از کارتن پلاست مزایایی همچون کاهش هزینه‌ها، ضد سایش و خوردگی، وزن سبک، سفت و سخت بودن و… دارد. کارتن پلاست در کفی صندوق عقب، صندلی خودرو، عایق صدا، کفی باتری کاربرد فراوانی دارد.

قالب‌بندی با کارتون پلاست و مزایای آن

امروزه استفاده از کارتن پلاست در مصالح ساختمانی و صنایع عمرانی افزایش یافته‌است. لذا مقاومت بالایی در برابر اسید و باز دارد، تنوع زیاد آن در رنگبندی توجه بسیاری به خود جلب می‌کند و وزن سبکی‌ نیز دارد.

 

کارتن پلاست قم در صنعت خودروسازی

 

قالب‌بندی با کارتون پلاست چندان کار سخت و دشواری نیست زیرا با کاتر می‌توان به راحتی اشکال دلخواه را ایجاد کرد. کارتون پلاست به دلیل جذب نکردن رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار است و در بالا بردن استحکام  بتن نقش مهمی ایفا می‌کند.

سطح این قالب‌ها کاملا صاف و صیقلی است. با استفاده از این محصولات می‌توان صرفه‌جویی مناسبی در استفاده از مصالح کرد. کارگران نیروی کمتری مصرف می‌کنند زیرا قالب‌ها وزن کمی دارند و سبک هستند. ایمن بودن در برابر زلزله از دیگر مزایای برتر این محصول است.

 

نقش کارتن پلاست در صنعت بسته‌بندی

کارتن پلاست در برابر دما و رطوبت مقاومت بالایی دارد. از برترین کاربردهای کارتن پلاست بسته بندی است زیرا خاصیت ضد آب دارد. محافظ ESD، مقاوم در برابر نواسانات دما، قابل بازیافت بودن  از جمله دلایلی هستند که از کارتن پلاست در صنعت بسته بندی استفاده می‌کنند. اگر کارتن‌ ساخته‌شده از جنس کاغذ باشد به راحتی پاره می‌شود اما کارتن پلاست در برابر اسید، شوینده،  مواد شیمیایی، گریس و روغن مقاوم است.

 

نقش کارتن پلاست در صنعت بسته‌بندی

 

جمع بندی؛ همان‌طور که در این مقاله از وب سایت اینترنتی آهن هایپر مطالعه کردید؛ از کارتن پلاست در صنعت بسته‌بندی، خودروسازی، تبلیغات و…. استفاده می‌گردد.

جهت خرید کارتن پلاست به  وب سایت اینترنتی آهن هایپر مراجعه فرمائید و با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و پاسخ پرسش‌های خود را در زمینه کارتن پلاست قم دریافت کرده باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه کارتن پلاست قم با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر