امروز : دوشنبه 22 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه پشم سنگ انبار اصفهان

کارخانه پشم سنگ انبار اصفهان

کارخانه پشم سنگ انبار اصفهان را با محصولات متنوعی که ارائه میدهند این روزها می شناسند. انواع پشم سنگ با استاندارد و کیفیت بالا را از  شرکت پشم سنگ اصفهان با قیمت مناسب و معقولانه بخواهید. چنان چه بخواهیم به محصولات این شرکت اشاره ای داشته باشیم، شما کاربران عزیز را دعوت می کنیم که تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

کارخانه پشم سنگ انبار اصفهان

 

معرفی محصولات پشم سنگ انبار اصفهان

شرکت پشم سنگ انبار اصفهان ارائه دهنده انواع مختلف عایق پشم شیشه در کشور است.  با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید تنها با یک سرچ کوتاه خدمات متنوعی به نحو احسن استفاده کنید.

در گذشته باید از فروشگاه هاو بازار های سنتی نسبت به خرید انواع پشم شیشه اقدام می کردیم اما در حال حاضر می توان به صورت آنلاین از یک فروشگاه اینترنتی نسبت به خرید انواع مختلف محصولات این چنینی وارد عمل شد. محصولات شرکت پشم سنگ انبار اصفهان شامل:

  • پشم سنگ تخته ای
  • پشم سنگ پتویی توری دار
  • پشم سنگ لحافی
  • پشم سنگ لوله ای
  • پشم سنگ خام درجه یک

معرفی محصولات پشم سنگ انبار اصفهان

پشم سنگ تخته ای

این نوع پشم سنگ یکی از انواع پرکاربرد و البته خوش فروش این شرکت معتبر است. معمولاً برای انواع عایق کاری دیوار می توان از این محصول استفاده نمود. برای عایق سازی حرارت و صدا صددرصد این گزینه ایده آلی است. به همین دلیل یکی از پرکابرد ترین ها است. ضخامت 50 میلی متری و چگالی 80 کیلوگرمی بر متر مکعب این نوع پشم سنگ را مناسب عایق انواع دیوار کرده است.

عمدتاً برای انواع سالن های کارگاهی یا استودیو ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد. برای افزایش کارایی این محصول توصیه ما به شما کاربران عزیز این است که سعی کنید هوای بیشتری را در داخل پشم سنگ تخته ای محبوس کنید.

دمای 350 درجه سانتی گراد می تواند به بهترین شکل ممکن به کارایی این محصول اشاره واضحی داشته باشد.

پشم سنگ پتویی توری دار

پشم سنگ پتویی توری دار

اما پشم سنگ پتویی توری دار نیز یکی دیگر از محصولات پشم سنگ انبار اصفهان است. به این نوع پشم سنگ ایزوبلانکت و یا پشم سنگ پتویی توری دار هم گفته می شود و در تمامی صنایع مورد کاربرد و استفاده قرار میگیرد. برای جلوگیری از هدر رفت انرژی صددرصد این محصول یک محصول بی نظیر به شمار می آید. به عنوان کارخانه داری به فکر، بهتر است خرید عمده این نوع پشم سنگ را از این شرکت با قیمت مناسب و کیفیت بالا فراموش نکنید.

معمولاً برای جدار کوره، دیوار مخازن، دیگ بخار، لوله اگزوز و … می توانید از این مدل پشم سنگ به صورت مطمئن استفاده نمایید.

در مقایسه با پشم سنگ تخته ای در دمای بالای 300 درجه کارایی خود را به خوبی به نمایش می گذارد. این نوع عایق چگالی کمتری دارد. این نکته را حتماً به خاطر بسپارید که عایق مورد نظر می تواند به صورت یک طرف توری، یک طرف توری با فویل آلومینیوم و یا حتی دو طرف توری به درخواست شما مشتری عزیز تولید شود.

پشم سنگ لحافی

نام دیگر این پشم سنگ، پشم سنگ رولی است. به صورت عایق پتویی توری دار یا ایزوبلانکت و یا عایق لحافی یا فنوفلت مورد کاربرد قرار می گیرد. بدون اغراق  این نوع پشم سنگ می تواند 30 الی 50 کیلو گرم برمتر مکعب، چگالی خود را حفظ کند. همچین وزن بیشتری نسبت به دیگر پشم سنگ ها دارد و عملکردی مقرون به صرفه را از خود به نمایش می گذارد.

پشم سنگ لحافی

در مقایسه با پشم شیشه صددرصد حرف های زیادی برای گفتن دارد و میتواند مزایای خوبی را از این نوع پشم سنگ انتظار داشته باشید. خاصیت ارتجاعی این محصول ویژه پشم سنگ انبار اصفهان باعث می شود تا مشتری بعد از خرید با افت ضخامت رو به رو نشود و این خود، نکته حائز اهمیت ماجرا است.

پشم سنگ لوله ای

ایزو پایپ که نام دیگر پشم سنگ لوله ای است برای انواع عایق گذاری لوله مورد استفاده قرار می گیرد. ضخامت این نوع پشم سنگ با توجه به معیارهای متفاوتی مورد ارزیابی قرار می گیرد. 110 تا 140 کیلوگرم بر متر مکعب و ضخامت بین 25 الی 100 میلیمتر را باید جزء ویژگی های اصلی این محصول در نظر گرفت.

به طور قطع با عایق گذاری لوله شما می توانید در برابر انواع آتش سوزی و یا پوسیدگی به کیفیت و دوام این عایق در لوله مورد نظر مطمئن باشید. این چنین لوله می تواند پایداری خود را در مدت زمان طولانی به نحو احسن حفظ نماید. همچنین از یخ زدگی، خوردگی، اتلاف گرما و… پشم سنگ لوله ای برای عایقی مناسب گزینه ای ایده آل است.

پشم سنگ خام درجه یک

اما نوبتی هم که باشد نوبت به معرفی پشم سنگ خام درجه یک شرکت پشم سنگ انبار اصفهان است. همانطور که از نام این پشم سنگ می توان انتظار داشت شما کیفیت و استاندارد بالایی را می توانید مدنظر داشته باشید. این نوع پشم سنگ به صورت رولی، حلاجی، تخته ای و لوله ای مورد کابرد و استفاده قرار می گیرد. انعطاف پذیری این محصول باعث جلوگیری از افت ضخامت اصلی پشم سنگ می گردد.

پشم سنگ رولی

 برای تولید لنت ترمز خودرو، تنور صنعتی و سنتی، اگزوز صنعتی و… مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به دنبال قیمت فله و عمده مناسب برای خرید پشم سنگ هستید، قطعاً این نوع پشم سنگ را می توان یک پیشنهاد ویژه برای خرید از شرکت پشم سنگ انبار اصفهان عنوان کرد.

شما طبق محصولاتی که در این مقاله به آن اشاره شد می توانید هم اکنون نسبت به خرید هرکدام در قیمت های گوناگون و کیفیت بالا اقدام نمایید. صددرصد خرید اینترنتی این محصولات با توجه به کارایی و کاربرد بالایی که دارند، می تواند بدون واسطه قیمت بسیار منصفانه و مقرون به صرفه ای برآورد گردد.

دیگر لازم نیست هزینه ای را برای واسطه حتی در نظر بگیرید. در مورد اعتبار این شرکت با سابقه نیز احتیاجی به حرف و تبلیغات خاصی نیست، به این دلیل که در کشور جزء شرکت هایی با تنوع محصول و قیمت مناسب شناخته می شود.

مجموعه بزرگ آهن هایپر ارائه دهنده انواع محصولات فولادی مورد نیاز برای ساخت و ساز می باشد. به گونه ای که بدون این مصالح ساخت سازه امکان پذیر نمی باشد. محصولات فولادی از جمله میلگرد، ناودانی، نبشی، تیرآهن و … در انواع مختلف و در سایز ها و ضخامت های مختلفی وجود دارند. هر یک از این محصولات در کاربردهای خاصی استفاده می شود.

شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی https://ahanhyper.com/ می توانید تمامی مقاطع فولادی مورد نیاز برای ساخت و ساز را تهیه نمائید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان خبره اهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه پشم سنگ انبار اصفهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر