امروز : یکشنبه 24 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه پشم سنگ آسیا

کارخانه پشم سنگ آسیا

این کارخانه تولیدکننده انواع ایزوترم، ایزوبلانکت، پشم سنگ فنوفلت، عایق‌های صوتی و حرارتی می‌باشد‌ .مرغوبیت کالا را با پشم سنگ آسیا تجربه کنید. در این مقاله از وب سایت اینترنتی آهن هایپر قصد داریم بیشتر با این مجموعه صنعتی و کاربردهای محصولات آن آشنا شویم.

محصولات پشم سنگ آسیا:

  محصولات تولیدی پشم سنگ آسیا را به صورت زیر دسته‌بندی می‌کنند.

عایق‌های حرارتی: منظور از عایق حرارتی چیست؟  به پوششی که از انتقال گرما و حرارت جلوگیری کند عایق حرارتی می‌گویند. همان‌طور که می‌دانید گرما یک انرژی است و انتقال گرما همیشه از جسم گرم به سرد است. حال زمانی که بخواهیم از این انتقال جلوگیری کنیم باید از عایق‌های حرارتی بهره ببریم.

 

محصولات پشم سنگ آسیا

 

عایق‌های صوتی:   کاربرد عایق‌های صوتی در صنعت بسیار بالا است. این عایق‌ها از انتقال صوت و فرکانس جلوگیری می‌کنند.

ایزوبلانکت: این محصول در شرکت پشم سنگ آسیا به دو صورت پتویی و رل عرضه می‌گردد.

ایزوترم: شاید کلمه ایزوترم را با ایزوبار شنیده باشید که به معنای همتراز و همسطح می‌باشد.

مقایسه پشم شیشه و پشم سنگ

زمانی که شیشه‌های طبیعی و بازیافتی به صورت مخلوط هستند به آن پشم شیشه می‌گویند. درست مانند سایر محصولات، پشم شیشه نیز با مابقی فرایندهای تولید عرضه می‌گردد. ساخت این محصول شباهت زیادی به یک فرایند ذوب و اضافه شدن مواد دارد تا تولید محصول. پشم شیشه در دمای ۱۴۵۰ درجه سانتی گراد تهیه می‌گردد.

برای ساخت و تهیه پشم شیشه باید ابتدا شیشه ذوب گردد. سپس خشک شود و در معرض نور خورشید و هوای آزاد قرار گیرد‌.  مقاومت پشم شیشه با حضور نوعی سیمان به نام فیبر تکمیل و اثبات می‌گردد. در تولید و ساخت پشم سنگ ما نام سنگ‌های آتش فشانی مانند دیاپاز و بازالت را زیاد می‌‌شنویم. پشم استون در مقایسه با پشم سنگ از مقاومت بالاتری برخوردار است. کارکرد اصلی پشم شیشه این است که انعکاس و ارتعاش صدا را خنثی می‌کند.

 

قیمت محصولات پشم سنگ آسیا

 

همان‌طور که در فیزیک دبیرستان مطالعه کردید؛ زمانی که صدا با یک مانع برخورد کند، قسمتی از آن جذب می‌شود. زیرا موج شکسته می‌شود. اگر بخواهیم یک تشابه بین پشم شیشه و پشم سنگ نام ببریم بدون شک به خاصیت غیر قابل احتراق بودن آن می‌توان اشاره کرد. این مزیت کمک می‌کند تا هنگام خطر از مشکلاتی همچون آتش سوزی در امان بمانید. هر چند که پشم شیشه و پشم سنگ تفاوت‌های زیادی دارند،‌ شباهت‌های بیشماری نیز دارند که تا حد امکان به آن‌ها اشاره شد. 

ویژگی‌های برتر پشم سنگ آسیا

یکی از برترین ویژگی‌های پشم سنگ آسیا آزمایشگاه تخصصی آن است. در این بخش تمامی محصولات تولیدی مورد برسی و آزمایش قرار می‌گیرد. اگر کیفیت مورد نظر کالا با استانداردها تطابق نداشته‌باشد، آن را به قسمت بازیافت‌ها می‌برند.

عایق‌های حرارتی پر مصرف

به صورت کلی ۸ عایق حرارتی شناخته‌ شده است که بسیار پر مصرف‌اند. زمانی که  دمای هوا معتدل باشد آرامش بیشتری به فرد منتقل می‌شود. بنابراین عایق‌‌های حرارتی نقش مهمی در سبک زندگی افراد ایفا می‌کنند.

به صورت کلی از پشم سنگ خام  در ساختمان‌های عمومی، دیوار خارجی، سقف، ساختمان‌های تجاری و مسکونی استفاده می‌شود. با توجه به موارد ذکر شده، از این محصول در موارد بسیاری بهره برده می‌شود. کاغذ کرافت، آلومینیوم، توری‌ سیمی و… روکش‌هایی هستند که جهت ساخت محصول پتویی دوخته شده به کار می‌روند.

خرید از شرکت پشم سنگ آسیا

نکته مهمی که در زمینه خرید محصولات از شرکت پشم سنگ آسیا باید به خاطر بسپارید این است که قطعات این مجموعه با توجه به نیاز مشتریان هر منطقه تولید می‌شود. جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت اینترنتی آهن هایپر مراجعه فرمائید.

بعد از گرفتن استعلام  قیمت کالای درخواستی، شرایط پرداخت و زمان تحویل به خریدار گرامی اطلاع داده می‌شود. در مرحله بعد از تأیید پرداخت، وجه پیش فاکتور و حمل را به واحد ترابری اطلاع می‌دهند. منظور از اطلاعات محموله، تناژ، زمان تخلیه و… است که به شکل مستند در جریان گذاشته می‌شوند.

 

قیمت پشم سنگ آسیا

 

قیمت پشم سنگ آسیا

قیمت محصولات این شرکت متغییر است و باتوجه به بازار بورس و تحولات اقتصادی دچار تغییر می‌گردد. برای اطلاع از به روزترین اخبار و اطلاعات مربوط به این کارخانه می‌توانید به وب سایت رسمی شرکت مراجعه نموده یا در کانال‌های رسمی تلگرام و اینستاگرام این شرکت عضو شوید.

با توجه به نوسانات ارزی در سال‌های اخیر، قیمت محصولات فولادی شرکت پشم سنگ آسیا  اعم از عایق‌های حرارتی و صوتی نیز تغییراتی داشته است. عوامل متعددی روی قیمت نهایی شمش فولادی تأثیر می‌گذارد که می‌توان به مواد اولیه مورد نیاز، کیفیت محصول، هزینه ساخت و تجهیزات به کار رفته، شرکت سازنده و.. اشاره کرد.

جمع بندی: همان‌طور که در این مقاله از وب سایت اینترنتی آهن هایپر مطالعه کردید: پشم سنگ آسیا  در تولید محصولاتی همچون ایزوبلانکت، عایق‌های صوتی و حرارتی، کاغذ کرافت و آلمینیوم نقش دارد. خرید و فروش این محصولات تا حدود زیادی به بازار ارز و جنس و کیفیت آن بستگی دارد. شرکت پشم سنگ آسیا این محصولات را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و پاسخ پرسش‌های خود را در زمینه پشم سنگ آسیا به دست آورده‌باشید‌.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه پشم سنگ آسیا با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

 

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر