امروز : شنبه 23 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه پروفیل سینا شرق

کارخانه پروفیل سینا شرق

کارخانه پروفیل سینا شرق فعالیت خود را در سال 1380 آغاز کرد.  این شرکت را در حال حاضر می­توان تنها تولید کننده پروفیل ­های فولادی در مشهد معرفی کرد. از اهداف این شرکت توسعه محصولات و تکمیل سبد پروفیل خود می­باشد.

شرکت­هایی از جمله شرکت صنایع آهن و فولاد شرق, صنایع گسترده شرق و همگامان فولاد توس از شرکت­های وابسته به پروفیل سینا شرق می­باشند. این کارخانه با دارا بودن کادر مجرب و دستگاه­های پیشرفته و مدرن, محصولات را با کیفیت بالایی تولید و به بازار عرضه می­دارد.

کارخانه پروفیل سینا شرق

اهداف و خدمات صنایع پروفیل سینا شرق

از مهم‌ترین اهداف این شرکت صادرات گسترده محصولات به سایر کشورها می‌باشد.  اشتغال زایی کارخانه پروفیل سینا شرق نقش مهمی در پیشرفت و ترقی کشور ایفا می‌کند. از برترین مزیت‌های این شرکت؛ ایجاد فرصت شغلی می‌باشد. بدیهی است که هر چقدر وسعت این مجموعه بیشتر شود، جوانان بیشتری می‌توانند، مشغول به کار شوند. از خدمات قابل ذکر صنایع پروفیل سینا شرق، اجرای خدمات روی کویل‌های سنگین و سبک فعال می‌باشد.

از تجهیزات این شرکت، جداول وزنی است که بر حسب طول اندازه گیری می‌کنند و  برای آگاهی از وزن تولیدات  به کار برده می‌شود. این دستگاه با توجه به ابعاد، اندازه و همچنین نوع محصول متغییر می‌باشد.  تمامی موارد مذکور را خریدار هنگام خرید کالا می‌تواند مشاهده کند.

لوله و پروفیل در صنایع پروفیل سینا شرق

نحوه تولید لوله و پروفیل در صنایع پروفیل سینا شرق

این فرایند به گونه­ای است که غلتک­هایی که به صورت متواتر روی شافت­های دستگاه راه اندازی شده اند, نوار فلز را عبور می­دهند. در حقیقت تولید لوله و پروفیل در حالت سرد نوار ورق به پروفیل, با استفاده از شکل دهی فلز صورت می­گیرد.

نحوه عبور غلتک‌ها به گونه‌ای است که روی ضخامت ورق‌ها هیچ تأثیری نمی‌گذارد. با شکل دهی غلتکی سرد، سطح مقطع کاملا یکنواخت و صاف می‌شود.

محصولات صنایع پروفیل سینا شرق

این شرکت تولیدکننده انواع قوطی, لوله, پروفیل و…. است. به صورت کلی محصولات این مجموعه صنعتی‌ را به صورت زیر می‌توان دسته بندی کرد.

  • انواع پروفیل‌های در و پنجره
  • قوطی‌های مستطیل صنعتی و ساختمانی
  • لوله‌های صنعتی و ساختمانی
  • مقاطع z

 

محصولات صنایع پروفیل سینا شرق

کاربرد محصولات تولیدی صنایع پروفیل سینا شرق

یکی از دلایل فروش خوب و مناسب صنایع پروفیل سینا شرق کاربردهای گسترده آن‌ها است که در بسیاری از موقعیت‌ها کارایی دارد.

  • ساختمان سازی
  • پوشش سقف سوله‌ها
  • ساخت نفت کش‌ها
  • ساخت شاسی تریلرها

نرده‌های فلزی که در پیاده روها استفاده می‌گردد، همچنین نرده‌های فلزی مورد استفاده در کارخانه‌ها و خیابان‌ها از کاربردهای محصولات این شرکت محسوب می‌شود.

موقعیت جغرافیایی صنایع پروفیل سینا شرق

شرکت اصلی صنایع پروفیل سینا شرق در استان خراسان رضوی واقع است. شرکت‌های وابسته نیز در اطراف این استان قرار دارند.

قیمت محصولات سینا شرق

با در نظر داشتن محصولات متنوع این مجموعه قیمت‌ها متنوع می‌باشد. همان طور که گفته شد؛ لوله و پروفیل صنایع پروفیل سینا شرق از بهترین‌ها در ایران می‌باشد. قیمت محصولات  این شرکت بر اساس عوامل مختلفی تأیین می‌گردد.

دفتر مرکزی این شرکت در 35 کیلومتری جاده مشهد, مقابل ایستگاه راه آهن می­باشد. اگر تمایل به  خرید و مشاوره از این شرکت را دارید, حتما با دفتر مرکزی و کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید. نمایندگی صنایع پروفیل سینا شرق به صورت شبانه روزی پاسخ گوی نیازهای شما می‌باشد.

قبل از خرید یک محصول باید به اندازه، قیمت دقیق، وزن و کاربرد محصول توجه فرمایید. در بسیاری‌از موارد بعد از خرید کالا مورد نظر امکان بازگرداندن آن وجود ندارد.

سخن آخر

همان طور که گفته شد؛ روش تولید محصولات این شرکت، شکل دهی غلتکی‌سرد است. این فرایند با کمک دستگاه‌های مدرن و پیشرفته و از همه مهم‌تر زیر نظر کادر مجرب و کار آزموده‌ای انجام می‌شود.

این شرکت از بهترین تولید کنندگان پروفیل در ایران به شمار می‌رود.  این مجتمع صنعتی علاوه بر تولید لوله‌های فولادی با ابعاد و اندازه‌های متنوع، در تولید انواع پروفیل‌ها فولادی نقش دارد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه پروفیل سینا شرق با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر