امروز : چهارشنبه 17 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه پترو فولاد

کارخانه پترو فولاد

کارخانه پترو فولاد با نام تجاری شرکت بازرگانی راهبران پترو فولاد از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است و با هدف قرار دادن تولید محصولاتی با کیفیت و ایجاد اشتغال برای جوانان سرزمین ما توانسته است در سال های اخیر به اهداف خود در جهت اشتغال زدایی و تولید محصولاتی با سطح کیفی بالا برسد. کارخانه پترو فولاد در شهرک صنعتی رنگسازان واقع در ۵۰ کیلومتری جاده اصفهان شهرضا قرار دارد و در تولید محصولات از نیروهای متخصص کمک گرفته است.

کارخانه پترو فولاد در زمینه تولید محصولات فولادی فعالیت می کند و با ظرفیت سالانه ۱۹۸۰۰ تن توانسته لوله و پروفیل را با کیفیت بالا تولید کند.

کارخانه پترو فولاد در زمینه تامین کالا های مجاز صنعتی و انجام پروژه های صنعتی هم به فعالیت می کند. کارخانه پترو فولاد دارای مجوز بهره برداری به شماره 48166 است که با استفاده از متریال با کیفیت اقدام به تولید پروفیل می کند؛ همچنین این کارخانه بزرگ با مدیریت خانم آرزو رضایی فعالیت می کند. 

 

کارخانه پترو فولاد

 

کارخانه پترو فولاد

محصولات تولیدی کارخانه پترو فولاد

یکی از محصولات تولیدی شرکت پترو فولاد پروفیل درب و پنجره است که طبق استانداردهای اروپایی DIN 2395 و JIN G 3466 تولید شده است. پروفیل درب و پنجره با بهترین کیفیت و استحکام تولید می شوند. پروفیل صنعتی از دیگر محصولات تولیدی کارخانه پترو فولاد یا شرکت بازرگانی راهبران پترو فولاد است.

در تولید پروفیل صنعتی از سیلیس و کربن، گوگرد، فسفر، منگنز استفاده شده است تا مقاومت پروفیل افزایش یابد. قوطی فولادی در ضخامت های مختلف و انواع پروفیل فولادی باز و بسته از دیگر محصولات تولیدی کارخانه پترو فولاد است. از دیگر محصولات می توان به لوله داربستی و لوله های درز جوش فولادی که  از جنس فولاد تولید شده اند نام برد.

همچنین  ورق کرکره و ذوزنقه رنگی گالوانیزه محصولات تولیدی کارخانه پترو فولاد نیز هست که در تولید ورق ها از بهترین متریال استفاده شده است. ورق شیت یا ورق سیاه، روغنی و گالوانیزه و سیم آرماتوربندی و قالب بندی محصولات تولیدی کارخانه پترو فولاد است که با استاندارد های ملی و خارجی تولید می شوند. 

محصولات تولیدی کارخانه پترو فولاد

پروفیل صنعتی و ساختمانی شرکت پترو فولاد 

پروفیل صنعتی و ساختمانی با ضخامت 2,5 و سایز ۴۰ در ۴۰ تولید شده است و مناسب ساختمان است که نوع ورق آن ST37 است. پروفیل در سایز 20*20*2 و پروفیل های صنعتی و پروفیل ساختمانی در ابعاد 40*20*2 و 40*40*2,5 تولید شده اند و در تولید پروفیل ها از روش نورد سرد استفاده شده است.

پروفیل در سایز 20*20 ضخامت 2 سانتی متر دارد و یک نوع پروفیل صنعتی ساختمانی است که با ورق st۳۷ شده است. پروفیل ها در دو نوع باز و بسته در شکل های مربع و مستطیل تولید شده اند که می  توان گفت یکی از تولیدات عمده کارخانه پترو فولاد پروفیل صنعتی است.

پروفیل های تولید شده در شرکت پترو فولاد در شاخه های 6 تا 12 متر و در ابعاد دو تا سه میلی متر تولید شده اند که در صنایع خودروسازی و ساختمان سازی و غیره کاربرد زیادی دارند.

پروفیل های ساختمانی با ابعاد و اندازه استاندارد و دقیق تولید شده اند. این پروفیل ها در قسمت های مختلفی از ساختمان استفاده می شوند و همچنین از آنها برای ساخت انواع چهارچوب برای در و پنجره نیز استفاده می کنند.

پروفیل های ساختمانی از فولاد تولید می شوند به همین جهت در تولید چهارچوب های بزرگ فولادی از پروفیل ساختمانی استفاده می شود؛ این پروفیل های تولید شده ساختمانی و صنعتی این شرکت که در مدل های گوناگون تولید شده، هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند. 

پروفیل صنعتی و ساختمانی شرکت پترو فولاد 

 

پروفیل درب و پنجره شرکت پترو فولاد

پروفیل درب و پنجره یکی از محصولات پر مصرفی است که در کارخانه پترو فولاد تولید می شود و در بین مصالح ساختمانی جایگاه مهمی دارند. پروفیل درب و پنجره توسط شرکت پترو فولاد تولید شده که در انواع پروفیل لنگه دری ۵۰۸ ، پروفیل های سپری ۵۰۷ و پروفیل چارچوبی که به ضخامت 2 میلیمتر هستند  عرضه می شوند.

البته پروفیل ۵۰۸ را در بازار با نام نایلیق چپ و راست یا قابلمه هم می شناسند و پروفیل ۵۰۷ را با نام سه پری می شناسند. پروفیل های تولیدی کارخانه پترو فولاد به طول ۶ تا ۱۲ تولید شده اند و ابعاد آن ها ۲ تا ۳ میلیمتر است.

متریال با کیفیت پروفیل درب و پنجره مجموعه پترو فولاد سبب شده است تا پروفیل ها استحکام بالایی داشته باشند. پروفیل 20*20*2 پترو فولاد با استاندارد DIN و JIN تولید شده است. پروفیل درب و پنجره در دو نوع پروفیل باز و پروفیل بسته موجود است و پروفیل ۵۰۷ پروفیل درب و پنجره لنگه در ۵۰۸ و پروفیل چهارچوب ۵۰۹ از جمله پروفیل های درب و پنجره بسته هستند. پروفیل های درب و پنجره در شاخه های ۶ متری عرضه شده و وزن پروفیل درب و پنجره کارخانه پترو فولاد کاملاً بستگی به ضخامت و طرح های پروفیل دارد.

پروفیل درب و پنجره از جنس فولاد تولید می شود که کاملا مقاوم هستند. آن دسته پروفیل های تولید شده درب و پنجره عایق صدا و حرارت هستند و در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت خوبی دارند و همچنین درب و پنجره قابلیت سوراخکاری و جوشکاری دارند. پروفیل های استفاده شده در  درب و پنجره سازی که به چندین گروه تقسیم بندی می شوند، یکی از رایج ترین پروفیل درب و پنجره پروفیل های چارچوبی، لنگه دری و سپری هستند. 

 شرکت پترو فولاد 

سخن پایانی 

شرکت پترو فولاد یک مجموعه بزرگ تولید محصولات فولادی در ایران است که توانسته انواع پروفیل های صنعتی و ساختمانی و پروفیل درب و پنجره را در سایز بندی با وزن مختلف تولید کند. محصولات تولید شده در شرکت پترو فولاد کاملاً بر اساس استانداردهای ملی ایران هستند و کیفیت و استقامت بالایی دارند.

با توجه به استفاده گسترده از پروفیل ، باید گفت که انواع پروفایل یکی از محصولات فولادی پر مصرف و اساسی است. شرکت راهبران پترو فولاد قوطی و پروفیل های فولادی با ضخامت و ابعاد مختلف تولید کرده است و در سال ۱۳۹۵ کارخانه راهبران پترو فولاد فاز دوم را با توسعه تولید شروع کرده است و فاز سوم آن در سال ۱۳۹۷ نیز به  پایان رسید. 

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه پترو فولاد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر