امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه نورد کرمان

کارخانه نورد کرمان

کارخانه نورد کرمان در سال 1385 تاسیس گردید. نوع فعالیت این کارخانه تولیدی می‌باشد و از چهار فاز‌ تشکیل شده است. اولین فاز در سال 1387 در زمینه تولید انواع میلگرد با استاندارد A3 فعالیت خود را آغاز‌ کرد. در سال 1389 دومین فاز کارخانه نورد کرمان در حیطه‌ی ذوب و ریخته گری شروع به کار کرد.

تامین و تهیه‌ی مواد ذوب و ریخته گری فاز سوم این شرکت صنعتی را تشکیل داد. چهارمین فاز که با تکمیل کارخانه نورد کرمان همراه شد در سال 1391 تشکیل شد.

شرکت نورد کرمان در جنوب شرقی کشور قرار دارد. عضویت این کارخانه در تاریخ سال 1382 می‌باشد. مدیر عامل فعلی شرکت جناب آقای حمید رحیمی پور است. نشانی مجتمع صنعتی نورد کرمان در شهرک صنعتی خضرا شماره‌ی 2 در بلوار یاس واقع در استان کرمان می‌باشد.

 

مجتمع صنعتی نورد کرمان

 

هر شرکتی هدف و آرزویی برای آینده‌ ی مجتمع خود در نظر دارد. هدف از تاسیس این کارخانه افزایش ظرفیت از 120 هزار تن در سال به 200 هزار تن و توسعه‌ ی خط نورد در این حیطه می‌باشد. ساخت ابزارهای الکتریکی و مکانیکی در شرکت با موفقیت انجام شد که این دستگاه‌ها در فروردین سال 1399 در کارخانه نورد کرمان نصب شدند.

ظرفیت تولیدی این کارخانه در‌ رابطه با تولید شمش فولادی حدود 350 هزار تن در سال می‌باشد. این کارخانه در زمینه تولید انواع میلگرد A3 نیز فعالیت می‌کند که ظرفیت تولیدی آن به 350 هزار تن در سال می‌رسد. در کارخانه صنعتی نورد کرمان تعداد 420 نفر به صورت مستقیم در خود شرکت و حدود 2000 نفر به صورت غیر مستقیم فعالیت می‌کنند تا با همکاری یکدیگر موجب پیشرفت و ارتقا شرکت شوند.

کارخانه نورد کرمان

محصولات کارخانه صنعتی نورد کرمان

مجتمع صنعتی نورد کرمان شمش فولادی را در انواع استاندارد 4SP, 3SP, 5SP تولید و به بازار آهن وارد می‌کند. این شرکت انواع میلگرد های نیمه سخت را با استاندارد های 340، 3500، 400 ،450 می‌سازد. لازم به ذکر است؛ کارخانه صنعتی نورد کرمان دارای پرونده‌ی استاندارد می‌باشد.

استاندارد ملی ایران در رابطه با تولید میلگرد 3132 است که تمامی شرکت‌های فولاد سازی مانند شرکت نورد کرمان باید این استاندارد را رعایت کنند. از دیگر محصولات شرکت نورد کرمان تولید بیلت و بلوم است. ظرفیت تولیدی این کارخانه در جهت تولید بیلت و بلوم 60 هزار تن در سال می‌باشد. نام دیگر بلوم شمشه می‌باشد.

در واقع بلوم همان بیلت است اما قطر بیشتری دارد. بنابراین بیلت و بلوم را با هم در یک رده دسته بندی می‌کنند. بلومی که شرکت نورد کرمان تولید می‌کند بیشترین کاربرد را برای ریل سازی و ساخت تیرآهن دارد.

کارخانه نورد کرمان

نام دیگر بیلت شمشال نام دارد که از محصولات تولیدی کارخانه نورد کرمان می‌باشد. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد تفاوت بیلت با شمش فولادی است. بیلت از شمش فولادی بلندتر است و سطح مقطع آن به صورت دایره‌ای یا مربعی شکل می‌باشد. عرض شمشال‌ های ساخته شده باید از 15 سانتی متر کمتر باشد.

به صورت کلی تفاوت شمش و بیلت و بلوم به سایزها و سطح مقطع آن‌ها بستگی دارد.

ویژگی میلگردهای A3 نورد کرمان: کارخانه نورد کرمان میلگرد را از سایز 8 الی 40 با استاندارد A3 تولید می‌کند. این میلگردها آجدار بوده و به صورت جناغی و هفت و هشتی ضربدری قرار دارد. تنش جاری در این میلگردها حدود 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی آن 6000 کیلو گرم بر سانتی متر مربع است. میلگردهای A3 تولیدی نورد کرمان از انواع میلگردهای نیمه سخت بوده که مقاومت بیشتری از میلگردهای A1 و میلگردهای A2 دارد.

از‌ میلگردهایی با استاندارد A3 در عملیات‌هایی مانند جوشکاری استفاده نمی‌کنند و به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. از کاربرهای اصلی میلگردهای تولیدی نورد کرمان استفاده در ساختمان سازی به عنوان میلگردهای اصلی ساختمان می‌باشد. منظور از میلگرد اصلی ساختمان ستون‌ ها و میلگردهای طولی تیرها است.

سایز میلگردهای A3 بر حسب میلی متر 8 _ 10_ 12_14_16_18_20_22_25_28_32_40 است که به همین ترتیب دارای وزن‌ های 4.5_7.5_10.5_14.5_18.5_23_28_34_45_56_73_118 بر اساس کیلوگرم می‌باشد.

کارخانه نورد کرمان

قیمت محصولات نورد کرمان

نرخ ارز در کشور ایران به صورت مداوم در حال تغییر است و قیمت ثابتی ندارد. قیمت میلگرد و سایر محصولات شرکت مانند بیلت و بلوم و شمش فولادی که به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند را می‌توانید با مراجعه به سایت اختصاصی شرکت و سایت‌های فروش آهن ببینید.

امروزه استفاده از شبکه‌های مجازی راهی برای فروش بیشتر شرکت‌های تولیدی می‌باشد. زیرا به صورت روزانه طرفداران در این عرصه بیشتر شده است. بنابراین با مراجعه به اینستاگرام و تلگرام و سایر شبکه‌های مجازی می‌توانید به صورت روزانه از قیمت‌ محصولات با خبر شوید.

کارخانه نورد کرمان

نحوه خرید محصولات شرکت نورد کرمان

دفتر مرکزی این کارخانه در تهران خیابان پاسداران، طبقه‌ی پنجم برج سفید قرار دارد. برای خرید از شرکت نورد کرمان و مشاوره خرید با دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید. کارمندان شرکت نورد کرمان به صورت شبانه روزی در خدمت مشتریان هستند تا نیازمندی‌های موجود را بر طرف کنند.

کارشناسان فروش شرکت نیز به شما در خرید محصولات شرکت کمک می‌کنند و برای خرید هرچه بهتر تلاش می‌کنند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه نورد کرمان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر