امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
نورد فولاد ایین صنعت

کارخانه نورد فولاد ایین صنعت

کارخانه نورد فولاد آیین صنعت در سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه تولید میلگرد ساده آغاز کرد.  در سال ۱۳۹۶ وب سایت اختصاصی شرکت جهت ارائه هر چه بهتر محصولات راه‌اندازی گشت. با ما همراه باشید. در این مقاله از وب سایت اینترنتی آهن هایپر قصد داریم در رابطه با نورد فولاد آیین صنعت،  فعالیت‌ها و محصولات آن صحبت کنیم.

فعالیت‌های کارخانه نورد فولاد آیین صنعت

از مهم‌ترین فعالیت‌های مجموعه صنعتی نورد فولاد آیین صنعت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • تولید انواع میلگرد پولیش، ترانس روغنی، ساده CK45
  • ساخت و تهیه انواع انکر بولت

کارخانه نورد فولاد آیین صنعت

محصولات کارخانه نورد فولاد آیین صنعت

انکر بولت: از این سازه فولادی به منظور نصب و محکم سازی قطعات فولادی بهره‌برده می‌شود. دارای مدل‌های گوناگونی است و مقاومت آن‌ها نیز فرق می‌کند. نام دیگر انکربولت، پیچ چفتی است. همان‌طور که از نام این سازه مشخص است از آن جهت چفت کردن قطعات فولادی دیگر استفاده می‌شود.

یک انکر بولت استاندارد، مقاومت بالایی دارد و به دلیل استحکام بالا در در کارهای کوچک و بزرگ عمرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضد زنگ و ضد خوردگی از ویژگی‌های انکربولت محسوب می‌شود.

میلگردهایی که در کشور ایران تولید می­شوند, مطابق با استانداردهای کشور روسیه می­باشند و  به سه دسته تقسیم می­شوند. میلگرد نوع1 (A1), میلگرد نوع دو(A2) و میلگرد نوع سه(A3) میزان مقاومت تسلیم‌، درصد تغییر و استحکام  کششی هر کدام از این میلگردها متفاوت می‌باشد.  برای تشخیص میلگردهای هر کارخانه فولادسازی، علامتی انحصاری روی آن حک می‌کنند تا برای مشتریان قابل تشخیص باشد.

همان‌طور که گفته‌شد نورد فولاد آیین صنعت میلگرد را از نوع ساده یعنی A1 تولید و به بازار عرضه می‌دارد.  منظور از میلگرد ساده همان بدون آج یا ۳۴۰ می‌باشد که هر کارخانه مطابق با دستورالعمل‌های خاصی آن را تولید می‌کند.

میلگرد تلرانس روغنی: میلگرد ترانس روغنی، سنگ خورده و پیلینگ، تک پولیش و دوپولیش در این مجموعه صنعتی تولید می‌شوند.  میلگردهای ترانس تولیدی شرکت نورد فولاد آیین صنعت در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌گردند. لازم به ذکر است که اطلاعاتی همچون نحوه آلیاژسازی و تولید به صورت ترانس باید روی میلگردها حک شده‌باشد و خریداران هنگام خرید آن را در نظر بگیرند.

محصولات کارخانه نورد فولاد آیین صنعت

کشورهای پیشرفته مانند ژاپن که زلزله‌خیز هستند، میلگرد را مطلابق با استاندارد JIS تولید می‌کنند. کشورهای اروپایی از نظر زلزله‌خیز بودن امن هستند و در مقایسه با کشور ژاپن زلزله کمتری مردم را تهدید می‌کند. در این کشورها از عملیات حرارتی جهت تولید میلگرد استفاده می‌کنند.

میلگرد ساده ck45: شرکت نورد فولاد آیین صنعت میلگرد را از نوع فولاد, ck45 تولید می‌کند. سایز میلگرد‌هایی که از جنس ck45 هستند مابین 8 تا 200 میلی متری می‌باشند. میلگردها جهت افزایش مقاومت کششی بتن به کار می‌روند. در واقع بتن بدون میلگرد کاربرد چندانی در صنعت ساختمان سازی ندارد زیرا استحکام و مقاومت کافی به وجود نمی‌آید. لذا از میلگردهای نورد فولاد آیین صنعت  برای مصارف ساختمانی استفاده می‌گردد.

میلگرد پولیش: این میلگرد در دسته ‌فولاد‌های براق قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که براق شدن میلگرد بعد از عملیات پولیش صورت می‌گیرد.  در فرایند و عملیات‌های فولاد گرم تهیه می‌گردد و دارای سطحی صاف می‌باشد. میلگرد تلرانس تک پولیش از سایز ۸ الی ۱۵۰ میلی‌متر در کارخانه‌های فولادسازی تولید می‌شود.

خرید محصولات نورد فولاد آیین صنعت

توجه داشته‌باشید که هزینه حمل بار بر عهده خریدار می‌باشد و شزکت هیچ مسئولتی در قبال این موضوع برعهده نمی‌گیرد. بارگیری و تحویل بار درست بعد از پرداخت کامل وجه و پس از استعلام صورت می‌پذیرد. جهت مشاوره و خرید محصولات نورد فولاد آیین صنعت به وب‌سایت اینترنتی آهن هایپر مراجعه فرمائید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خرید نورد فولاد آیین صنعت

قیمت محصولات نورد فولاد آیین صنعت

قیمت میلگرد و سایر محصولات فولادی شرکت نورد فولاد آیین صنعت بر اساس کیفیت، استانداردهای بین المللی،  شرکت سازنده و… تأیین می‌گردد. امروزه به دلیل نوسانات اقتصادی و شرایط نابسامانی ارزی در کشور، نمی‌توان قیمت ثابتی برای محصولات شرکت نورد فولاد آیین صنعت مشخص کرد. با مراجعه به وب سایت کارخانه تولیدی و یا با عضو شدن در کانال‌های تلگرامی و اینستاگرامی شرکت می‌توان از به روزترین قیمت‌ها و قطعات فولادی مطلع شد.

قیمت محصولات نورد فولاد آیین صنعت

جمع‌بندی: همان‌طور که در این مقاله از وب‌سایت اینترنتی آهن‌هایپر مطالعه کردید: این مجموعه صنعتی برای ساخت و تهیه میلگردهای ساده  از مواد درجه یک استفاده می‌کند و همواره در تلاش است؛ محصولات با کیفیتی را به دست مشتریان برساند. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده‌باشید و پاسخ پرسش‌های خود را در زمینه کارخانه نورد فولاد ایین صنعت دریافت کرده باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه نورد گالوانیزه دشتستان راد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر