امروز : یکشنبه 24 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل یزد

کارخانه لوله و پروفیل یزد

کارخانه لوله و پروفیل یزد که در شهر یزد قرار دارد در سال ۱۳۵۲ با هدف تولید بهترین کیفیت لوله و پروفیل فولادی در ایران تاسیس شد و در سال ۱۳۵۴ با استفاده از نیروی انسانی متخصص و انگیزه بالا، آغاز به کار کرده است. شرکت پروفیل یزد با پرسنل مجرب و کاربلد توانسته است شرکت را در زمره پیشتازان صنعت تولید لوله و پروفیل قرار دهد و یکی از برترین شرکت های تولید لوله و پروفیل شناخته شود.

کارخانه لوله و پروفیل یزد توانسته است با هفت خط تولید، انواع پروفیل را در اندازه های مختلف تولید کند. یکی از اهداف مهم و اساسی شرکت جلب اعتماد و رضایت خریداران است که با این اهداف شروع به تولید انواع لوله پروفیل کرده است.

 

کارخانه لوله و پروفیل یزد

 

کارخانه پروفیل یزد به دلیل استفاده از ماشین آلات خاص توانسته محصولاتی با کیفیت تولید کند و محصولات تولیدی خود را به کشورهای عراق و افغانستان و آسیای میانه صادر نماید. 

کارخانه پروفیل یزد

محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل یزد

محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل یزد طیف وسیعی از انواع پروفیل با شکل های مختلف مانند پروفیل چارچوب و غیره را در بر می گیرد. تولید انواع لوله های صنعتی با ضخامت و اندازه های مختلف در شرکت لوله و پروفیل یزد انجام می شود، کیفیت لوله های صنعتی کارخانه پروفیل یزد قابل تایید هستند و کیفیت لوله های صنعتی، شرکت لوله و پروفیل یزد در سطح استاندارد هستند.

انواع پروفیل با ضخامت مختلف میزان قابل توجهی از تولیدات کارخانه پروفیل یزد را در بر می گیرد و کارخانه پروفیل یزد انواع قوطی های مربع و قوطی های مستطیل را با کیفیت بالا جهت صادرات و توزیع در داخل کشور تولید می کند.

پروفیل های درب و پنجره و پروفیل چارچوب از دیگر محصولات تولیدی کارخانه پروفیل یزد است که در صنایع خودروسازی و ساختمان سازی استفاده می شوند. در کارخانه پروفیل یزد لوله درزدار و لوله های فولادی با ورق هایی با ضخامت بالا تولید شده است. 

محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل یزد

پروفیل چارچوب شرکت لوله و پروفیل یزد

شرکت لوله و پروفیل یزد بهترین نوع پروفیل چهارچوب را در مدل های چارچوبی 86-1، فرانسوی 86-11 و مکزیکی 86-13 تولید می کند و هر یک از پروفیل چارچوب دارای ضخامت ۲ میلیمتری و وزن های مختلفی هستند. پروفیل چارچوب با دقت بالا و ابعاد استاندارد تولید شده و دارای درجه کیفی بالا و ابعاد متنوعی است.

پروفیل چوبی 86-1 ضخامت ۲ میلیمتر ای دارد و وزن 23/5 و تعداد شاخه ۵۰ و وزن بسته با ضخامت 2 میلیمتر 1175 است. پروفیل فرانسوی 86-11 ضخامت 2 میلیمتر ای تعداد شاخه ها 48 وزن بسته به ضخامت 2 میلیمتر 1130 دارد. 

پروفیل های درب و پنجره شرکت لوله و پروفیل یزد

پروفیل های درب و پنجره با ضخامت دو میلیمتر و دو نیم میلی متر و سه میلیمتری و وزن های مختلف در شرکت پروفیل یزد، تولید شده است و دارای نام های پروفیل ۵۰۷ ، پروفیل ۵۰۸ و پروفیل ۵۰۹ و غیره هستند که ابعاد و عرض نوار و ضخامت هر کدام در جدول استاندارد درج شده اند.

پروفیل ها درب و پنجره با استاندارد ملی تولید شده است و به عنوان پروفیل های تو خالی شناخته می شوند. کارخانه پروفیل یزد تولید کننده انواع ابعاد و ضخامت پروفیل های درب و پنجره با ابعاد ۶۰ در ۶۰ و ۷۰ در ۷۰ و ۹۰ در ۹۰ و غیره است.

لوله های کارخانه لوله و پروفیل یزد

قوطی های مستطیل شرکت لوله و پروفیل یزد

نامگذاری هر یک قوطی مستطیل بر اساس ابعاد و اندازه، طول و عرض قوطی مستطیل انجام شده است. قوطی مستطیل شرکت پروفیل یزد در نام های قوطی 20 در 30 ، قوطی 20 در 40 ، قوطی 30 در 50، قوطی 60 در 20، قوطی 30 در 60، قوطی 40 در 60، قوطی 40 در 80، قوطی 40 در 100، قوطی 60 در 80 با ضخامت ۲ میلیمتری و دو نیم میلیمتری تا سه میلیمتری تولید شده اند و لازم به ذکر است که قوطی مستطیل کاملاً سایز های استاندارد و ابعاد مناسب دارند و ضخامت و وزن قابل قبول و منطقی دارند. 

قوطی های مربع شرکت لوله و پروفیل یزد

شرکت لوله پروفیل یزد ارائه دهنده و تولید کننده انواع قوطی های مربع در دو میلیمتری و ضخامت دو نیم میلیمتری و ضخامت 3 میلی متری است. قوطی های شرکت پروفیل در مدل های 20 در 20، 25 در 25، 30در 30، 40 در 40، 50 در 50، 60 در 60، 70 در 70، 80 در 80، 90 در 90، 130 در 130 نامگذاری شده اند.

نام هر کدام متناسب با ابعاد و اندازه قوطی مربع تعیین می شود و هر کدام از قوطی های مربع وزن های مشخص و تعداد شاخه های به خصوصی دارند. تعداد شاخه های قوطی متناسب با ضخامت متفاوت است.

لوله های لوله های صنعتی شرکت لوله و پروفیل یزد

لوله های صنعتی شرکت لوله و پروفیل یزد

از محصولات تولیدی شرکت تولیدی پروفیل یزد می توان به لوله های صنعتی اشاره کرد و لوله های صنعتی در ضخامت های ۲ میلیمتری و دو و نیم میلیمتری در خط تولید شرکت پروفیل یزد تولید شده اند.

لوله های صنعتی از جنس فولاد تولید شده است و در نام های لوله 25Ø، لوله 32Ø، لوله 38Ø لوله 48Ø، لوله 76Ø تا لوله 88Ø، لوله 114Ø ارائه شده اند و دارای وزن بسته ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ هستند.

یکی از انواع لوله های صنعتی لوله 25Ø با ضخامت 2 میلیمتر است که ضخامت 7,200 و تعداد شاخه 280 و وزن بسته با ضخامت 2 میلیمتر 2000 دارد.

سخن پایانی 

شرکت لوله و پروفیل یزد با هدف تولید بهترین پروفیل و لوله های صنعتی در این صنعت فعالیت می کند که توانسته انواع پروفیل ها و لوله های صنعتی را با بهترین کیفیت تولید و به کشور های آسیای میانه و سایر کشور ها صادر کند.

انواع پروفیل ها در مدل های مربع و مستطیل و پروفیل های درب و پنجره و چارچوب و لوله های صنعتی از محصولات تولیدی شرکت پروفیل یزد است و انواع پروفیل و لوله های صنعتی را در ضخامت های گوناگون تولید می شوند و در سایت آهن هایپر به نشانی ahanhyper.com قابل تهیه هستند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل یزد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر