امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل کیهان

کارخانه لوله و پروفیل کیهان

در این مطلب قصد داریم کارخانه لوله و پروفیل کیهان را به همراه محصولات تولیدی آن مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی بیشتر با محصولات تولیدی این کارخانه با ما همراه باشید.

یکی از بهترین تولید کننده لوله و پروفیل در ایران کارخانه لوله و پروفیل کیهان می‌باشد که در سال ۱۳۷۷ تاسیس شد و فعالیت تولیدی خود را آغاز نمود. ظرفیت تولیدی این کارخانه در حدود ۳۵۰ هزار تن در سال می باشد که توانسته است محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار نماید.

محصولات تولیدی لوله و پروفیل کیهان

پروفیل کیهان از بزرگترین و معتبرترین تولید کننده های محصولات فولادی می باشد که با تکنولوژی روز دنیا و همچنین آخرین ماشین آلات مدرن و مجهز توانسته است محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار کند. ورق های گالوانیزه با میکرون بالا ورود به خطوط تولیدی لوله و پروفیل کیهان می باشند که پس از شکل گیری این لوله های فولادی به یکدیگر نزدیک شده و توسط جوش القایی با میزان فرکانس بالا اتصال داده می شود.

 

کارخانه لوله و پروفیل کیهان

 

 برخی از محصولات تولیدی شرکت لوله و پروفیل کیهان تهران عبارتند از:

  • لوله درز دار
  • بوشن فولادی
  • لوله انتقال گاز
  • لوله آبرسانی
  • پروفیل هایی در اشکال مربع و مستطیل
  • انواع لوله های صنعتی
  • پروفیل های مخصوص درب و پنجره
  • مقاطع چهارچوبی و Z
  • و…

لوله های صنعتی

یکی از محصولات تولیدی گروه لوله و پروفیل کیهان لوله های صنعتی می باشند که این لوله ها از خانواده بزرگ لوله ها به شمار می رود و با مشخصه ساده اسمی تولید خواهند شد. عدد لوله ها نشان دهنده قطر خارجی لوله می باشد. ضخامت دیواره لوله یکی از مشخصه های آن می باشد که با تعداد دور هر لوله نشان داده خواهد شد.

 بهتر است بدانید لوله ها از ضروری ترین جزء سیستم های لوله کشی در صنایع مختلف می باشد. لوله ها برای انتقال و جابه جایی سیالات خام یا فرآوری شده مانند آب، گاز، نفت و … مورد استفاده قرار می گیرد.

در نظر داشته باشید لوله های صنعتی تنها به نفت و گاز و پتروشیمی محدود نمی‌شود و در سرمایه مختلفی از ساخت‌و‌ساز، خودرو سازی، ماشین سازی و … از این لوله ها بهره مند می شوند.

 لوله های مورد استفاده در صنعت با توجه به نوع سیال را برعهده دارد تحت فشارهای مکانیکی حرارتی و شیمیایی زیادی قرار خواهد گرفت. تولید فلز مورد استفاده در تولید این لوله ها با توجه به نوع سیال تعیین خواهد شد.

لوله های درز دار

لوله های درز دار

لوله های درزدار امروزه برای خطوط انتقال سیالات پرفشار ها و با دبی زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید دو روش عمده در تولید لوله های درزدار عبارتند از: لوله های درز جوش مستقیم و لوله های درز جوش اسپیرال که هر یک در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ورق فولادی را برش داده و سپس پس از نورد به شکل های دایره ای در می آورند و در آخر درز به وجود آمده جوش داده خواهد شد و سپس به مرحله آزمایش ارسال می شود.

پروفیل درب و پنجره

پروفیل درب و پنجره یکی از مصالح مورد استفاده در ساختمان سازی می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توجه داشته باشید انتخاب پروفیل درب و پنجره با کیفیت بالا می تواند بر امنیت ساختمان تاثیر زیادی داشته باشد.

 بهتر است بدانید این محصول تاثیر بسزایی در نمای ساختمان دارد. این محصولات معمولاً با استفاده از ورق های روغنی و ورق گرم تولید خواهد شد. پروفیل های درب و پنجره به صورت پی وی سی و یو پی وی سی می باشد. محصولات یو پی وی سی معمولا دارای تنوع و مختصات بسیار متنوع می باشد.

پروفیل هایی در اشکال مربع و مستطیل

یکی دیگر از محصولات تولیدی لوله و پروفیل کیهان در ابعاد مربع و مستطیل شکل می باشند. از جمله قوطی های هستند که در صنعت مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قوطی ها در صنعت مختلف ساختمان سازی و صنایع دیگر استفاده می‌شود.

همچنین بهتر است بدانید از پروفیل های کیهان برای تابلو سازی، ساخت لوازم خانگی مانند یخچال، تهیه بیلبورد و درز بندی در و پنجره های ساختمانی و … نیز استفاده می‌شود. این قوطی ها معمولاً از جنس فولاد و فلز مقاوم و با استحکامت بالا تولید و روانه بازار می‌شود.

توجه داشته باشید قوطی ها از جمله پرکاربرد ترین محصولاتی می باشد که در صنایع مختلف از جمله: ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید این قوطی ها را در سایز های مختلف تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.

 نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که معمولاً قوطی ها از ورق های گالوانیزه و فولاد تولید می‌شوند که در سایزهای مختلفی توسط گروه لوله و پروفیل کیهان تولید خواهد شد. با توجه به کیفیت بالای این محصولات توانسته است از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

لوله های کارخانه کیهان

پروفیل زد

پروفیل زد یکی از محصولات فولادی می باشد که در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردهای فراوانی را دارد. پروفیل زد دارای سطح مقطع Z می باشد که برای پوشش سقف سالن های بزرگ، کارگاه ها و .. مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این پروفیل ها معمولا برای ساخت ستون های مرکب نیز استفاده خواهد شد. با بالا رفتن تعداد طبقات و وزن ساختمان ها می توان از دو یا چند پروفیل ترکیبی استفاده کرد.

مجموعه لوله و پروفیل کیهان تهران یکی از بزرگترین و مجهز ترین تولید کننده محصولات فولادی در سطح کشور می باشد. این کارخانه سعی کرده است از محصولات و مواد اولیه با کیفیت در ساخت و تولید این لوله ها استفاده نمایند. باعث شده است تا در نهایت محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار کند و از محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

 امروزه محصولات تولیدی این کارخانه تنها در ایران بلکه در سطح خاورمیانه شناخته شده می باشد. اکثر افراد جهت ساختمان سازی و صنایع دیگر از آن بهره مند می شوند. مجموعه آهن هایپر نماینده رسمی کارخانه لوله و پروفیل کیهان می باشد که این محصولات را با کیفیت بالا و بدون واسطه و مستقیم به مصرف کنندگان و مشتریان ارائه می دهد.

جهت سفارش انواع محصولات فولادی که توسط این کارخانه تولید و روانه بازار می شود از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/  اقدام نماید و این محصولات را با کیفیت بالا تهیه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل کیهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر