امروز : شنبه 13 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل نیکان پروفیل

کارخانه لوله و پروفیل نیکان پروفیل

از جمله شرکت­هایی که در سال 1363 در اصفهان تاسیس شد, کارخانه لوله و پروفیل نیکان پروفیل بود که با ساخت وتهیه­ی فولاد شروع به کار کرد. این شرکت با دارا بودن بیش از سی سال تجربه­ی کاری در زمینه تولید لوله و پروفیل نیکان پروفیل در حال حاضر از معتبر ترین شرکت­های ایرانی می­باشد.

زمینی با وسعت ده هزار متر مربع به شرکت نیکان پروفیل اختصاص داده شد؛ تا در زمینه ساخت قطعات فولادی فعالیت لازم را انجام دهد؛ اما این شرکت فقط به ساخت محصولات لوله و پروفیل نیکان پروفیل بسنده نکرد وکار خود را در زمینه ساخت انواع قوطی، قطعات فولادی و زهوار گسترش داد و امرروزه از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی است که نیازمندی‌های کشور را در بازار رفع می‌کند.

صد و پنجاه نفر به صورت مستقیم و دویست و پنجاه نفر به صورت غیر مستقیم برای این شرکت از سال 1374 در زمینه ساخت ورقه‌های فولادی و پروفیل و قطعات دیگر کار میکنند. البته با گسترش روزانه تقاضای مشتریان و همچنین گسترش شرکت تعداد افراد افزایش یافت. با گسترش و پیشترفت شرکت تجهیزات و امکانات شرکت پروفیل نیکان نیز به روزتر شد و این مورد به تولیدات نیز کمک فراوانی کرد.

شرکت نیکان پروفیل اکنون زیر مجموعه‌هایی از جمله شرکت نیکان نورد اسپادانا، شرکت نیکان صنعت اژیه دارد که در موفقیت این شرکت تاثیر به سزایی داشته اند. این شرکت‌‌ها نیز در اصفهان واقع بوده و در تولید محصولات فولادی از جمله ورقه‌های فولادی و لوله و پروفیل نیکان پروفیل فعالیت داشته اند. شرکت نورد اسپادانا که از زیر مجموعه‌های شرکت نیکان پروفیل می‌باشد؛ محصولات خود را به کشورهای اروپایی نیز صادر کرده است که مایه‌ی افتخار این شرکت می‌باشد.

 

کارخانه لوله و پروفیل نیکان پروفیل

 

بسیاری از مراکز استان­ها فولاد خود را از شرکت پروفیل نیکان تهیه ­می­کنند. یکی از اهداف این شرکت موفق در ابتدا تولید وتهیه­ی پروفیل­های ساختمانی بوده است. این شرکت هم اکنون از شش خط متفاوت تولید انواع قوطی برخوردار است. لوله و پروفیل نیکان پروفیل از تولیدات موفق این شرکت تا به حال بوده است.

یکی از ویژگی­های برتر شرکت نیکان پروفیل تولید محصولات متفاوت بر اساس خواسته مشتری می­باشد و ضخامت و اندازه­ها بر اساس آن چه مد نظر خریدار است, تهیه و تولید می­شوند. یکی از مواردی که این شرکت در اجرای آن موفق است تحویل به موقع محصولات از جمله لوله و پروفیل نیکان پروفیل به مشتریان است. شرکت نیکان پروفیل موجود در اصفهان نیز در جهت تولید لوله و پروفیل نیکان پروفیل فعالیت می­کند. مقاطعی که این شرکت با تنوع بالا وارد بازار می­کند شش خط تولیدی می­باشد.

کارخانه لوله و پروفیل نیکان پروفیل

چگونگی ارسال محصولات شرکت نیکان پروفیل

شرکت نیکان پروفیل موجود در اصفهان یک واحد مشخص مرکزی ندارد. با توجه به این موضوع کارخانه نیکان پروفیل در شهرک صنعتی‌ جی به صورد مستقیم لوله و پروفیل نیکان پروفیل را از کارخانه به ساختمان‌سازی‌ ها و خریداران با بسته‌ بندی‌های مناسب و کیفیت بالا ارسال ‌می‌کند. شرکت نیکان پروفیل یاد آور می‌شود؛ به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه‌ی موجود در محصولات این شرکت، استحکام و مقاومت ایجاد شده برای ساخت و ساز بسیار مناسب می‌باشد.

محصولات لوله و پروفیل نیکان پروفیل

قیمت پروفیل نیکان

قیمت لوله و پروفیل نیکان پروفیل همانند بسیاری از محصولات داخل کشور به مواد اولیه و کیفیت و همچنین ارزش روز طلا و دلار و ارزهای دیگر بستگی دارد. بدیهی است که در ایران به دلیل تحریم‌های ایجاد شده و قیمت بالای دلار و ارزهای خارجی، قیمت و ارزش محصولات داخل کشور نیز با بالا رفتن روزانه ارزش دلار بالا می‌رود. این امر در رابطه با قیمت لوله و پروفیل نیکان پروفیل نیز صدق می‌کند.

برای مطلع شدن از انواع قیمت­های روز محصولات لوله و پروفیل نیکان پروفیل و همچنین سایر محصولات شرکت نیکان پروفیل باید به سایت شرکت مراجعه نموده و از لیست قیمت­ها در جدول اطلاع یابید. همان طور که گفته شد این شرکت در ساخت و تولید قوطی­ های فولادی به صورت متفاوت فعالیت می­کند.

برای تهیه­ی این قوطی­ها از خود شرکت تولیدی نیکان پروفیل با شماره تلفن این شرکت در تهران تماس بگیرید و از مشاوره­ی مناسب جهت خرید بهره­مند شوید. کارمندان این شرکت به صورت شبانه روزی در خدمت مشتریان هستند و راهنمایی لازم جهت خرید را به مشتریان عرضه می­دهند.

شرکت لوله و پروفیل نیکان پروفیل

آن چه باید در رابطه با لوله و پروفیل نیکان پروفیل بدانیم؛

همان طور که گفته شد؛ شرکت نیکان پروفیل با داشتن تجربه کافی در زمینه ساخت قطعات فولادی و پروفیل‌های مستطیلی و غیر مستطیلی با مهارت بالا و بسته بندی‌های مناسب توجه مشتریان را جلب می‌نماید. لوله و پروفیل نیکان پروفیل از جمله محصولاتی است که در همان ابتدای کار شرکت نیکان پروفیل در اصفهان تهیه گردیده است. با گسترش شرکت طی سال‌های متمادی این شرکت گسترش پیدا کرد و محصولات خود را در شش خط تولیدی توسعه داد.

در پایان لازم به ذکر است که شرکت نیکان پروفیل در صادرات خود به خارج از کشور و همچنین صادرات داخلی بسیار متعهد است و طبق خواسته ‌و سلیقه‌ی مشتری لوله و پروفیل نیکان پروفیل را تهیه و تولید می‌کند.

لوله و پروفیل نیکان

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل نیکان پروفیل با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر