امروز : چهارشنبه 24 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل صدرا تهران

کارخانه لوله و پروفیل صدرا تهران

کارخانه لوله و پروفیل صدرا تهران از دهه هشتاد شروع به فعالیت کرد و در سال 1381 به صورت رسمی ثبت شد و همچنین در ادامه فعالیت های خودش با نصب دستگاه های مربوطه اقدام به تولید محصولات بسیار متعددی کرده است.

می توان گفت اولین محصول برای شرکت لوله و پروفیل صدرا تهران محصول Z ستونی 140*140 است. با توجه به استقبال مشتریان از شرکت، آنها اقدام به تولید 40 نوع محصول کرده اند که همین امر سبب شده تا ظرفیت تولید سالیانه خود را به میزان 180000 تن برساند.

 

کارخانه لوله و پروفیل صدرا تهران

 

همچنین لازم است گفته شود بر اساس طرح توسعه ای که دارد قادر خواهد بود تا پایان سال این ظرفیت تولید را به میزان 313000 تن برساند.

کارخانه لوله و پروفیل صدرا تهران

محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل صدرا تهران

کارخانه لوله و پروفیل صدرا تهران اقدام به ساخت انواع محصولات فولادی و صنعتی می کند. از جمله محصولاتی که در این شرکت تولید شده است را باید در وهله اول میل گرد بدانیم که بخش تولیدات بسیار پر رونقی را دارد.

نکته ای که نیاز به توجه دارد این است که میله آجدار در این شرکت تولید می شود. نوع دیگر محصول تولیدی را باید ورق سیاه دانست. از انواع دیگر تولیدات در شرکت لوله و پروفیل صدرا تهران تیر آهن است که تقاضای بالایی را به خود اختصاص داده است.

از جمله محصولات دیگر باید به پروفیل اشاره کنیم که در شرکت لوله و پروفیل صدرا تهران به میزان قابل توجهی ساخته و روانه بازار می شود. از انواع لوله می توان لوله داربستی و لوله صنعتی همچنین در کنار اینها به لوله آب رسانی و گاز رسانی و همچنین لوله گالوانیزه و لوله مبلی و لوله مانیسمان را نام برد.

لوله داربستی شرکت لوله و پروفیل صدرا تهران

لوله داربستی را به طور تخصصی به نام لوله 5 و یا حتی در مواقعی لوله یک دوم اینچی می شناسند.  به صورت کلی باید این را بدانید که داربست ها از دو قسمت تشکیل می شوند، یک قسمت آن لوله داربست و همچنین قسمت بعدی بست داربست است.

در نصب آن انواع لوله های سنگین و همچنین لوله های سبک و در مواقعی بست داربست تک پیچ و دو پیچ  مورد استفاده قرار می گیرد. لوله های داربستی دارای دو نوع هستند، گالوانیزه و در کنار آن فولادی قرار می گیرد. همچنین لازم است که بدانید که نوع درز دار و بدون درز هم از این داربست ها موجود است.

نکته مهم دیگر در مورد ضخامت 3.5 تا 5.3 میلی متر است. همچنین قطر آن 48 میلی متراست. طول لوله داربستی 1.5 تا 6.4 است. همچنین در مورد وزن باید گفته شود که به میزان 6.4 تا 27 کیلو گرم است. میزان خرید و فروش این لوله ها در بازار بسیار است.

لوله داربستی شرکت لوله و پروفیل صدرا تهران

لوله صنعتی و ساختمانی شرکت لوله و پروفیل صدرا تهران

در شرکت لوله صنعتی و ساختمانی انواع لوله صنعتی ساخته می شود که می خواهیم در اینجا در مورد آن صحبت کنیم. لوله صنعتی به صورت کلی به لوله ای از جنس فولاد کربن گفته می شود که روش تهیه آن از طریق شکل دهی به ورق سیاه است و همچنین این لوله به صورت درز دار تولید و به بازار عرضه می شود.

از انواع لوله های صنعتی می توانیم لوله سیاه را نام ببریم که  از ورق نورد گرم تهیه شده و همچنین ضخامت آن به میزان 2 میلی متر به بالا است. دسته دیگر لوله ها لوله های بدون درز هستند که در ساخت آنها درز و یا جوشی وجود ندارد و همچنین این لوله ها به روش اکسترود در کارخانه ها تولید می شوند.

یعنی به صورت مستقیم به وسیله شمش های فولادی. این لوله ها تا سایز 24 inch در لوله صنعتی و ساختمانی تولید می شوند و مورد استفاده در موارد صنعتی می گیرند.

پروفیل صنعتی و ساختمانی شرکت لوله و پروفیل صدرا تهران

به پروفیل صنعتی, پروفیل سنگین هم می گویند و دلیل آن این است که در ساخت آن از ورقه های با ضخامت بالا استفاده می شود. نکته مهم این است که وزن پروفیل های صنعتی متفاوت است.

ستونی صنعتی را باید همان پروفیل صنعتی چهار گوش بدانیم که اگر بخواهیم ابعاد آن را بگوییم باید از مقادیر 10*10 سانتی متر تا 400 میلیمتر را پوشش می دهد. پروفیل صنعتی ساخته شده در پروفیل صنعتی و ساختمانی دارای استاندارد ISO EN 10219.1  است.

خوب است بدانید که پروفیل صنعتی در واقع همان پروفیل  ساختمانی با ابعاد بالاتر از 12 سانتی متر است و همچنین باید بگوییم که ضخامت آن بالاتر از 6 میلی متر می باشد.

پروفیل صنعتی و پروفیل ساختمانی که توسط کارخانه لوله و پروفیل صدرا تهران ساخته می شود دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و تقاضای آن نیز بالا است. این کارخانه پروفیل های صنعتی و ساختمانی را در ابعاد مختلف می سازد.

پروفیل صنعتی و ساختمانی شرکت لوله و پروفیل صدرا تهران

سخن پایانی

استفاده از بهترین مصالح در صنعت می تواند باعث رشد بیشتر شما در زمینه ای که فعالیت می کنید شود. شرکت لوله و پروفیل صدرا با داشتن سوابق بسیار طولانی در زمینه ساخت پروفیل می تواند به عنوان یکی از قطب های تولید پروفیل و همچنین انواع لوله در ایران تبدیل شود.

رشد سالانه محصولات و میزان فروش بالایی که به خود اختصاص داده است نشان دهنده همین موضوع است. استفاده از بسیاری از پروفیل ها در صنایع ساختمانی می تواند سبب شود تا مقاومت ساختمان های شما بسیار بالا برود. برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها به سایت آهن هایپر به نشانی ahanhyper.com مراجعه کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل صدرا تهران با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر