امروز : سه‌شنبه 16 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل سپنتا

کارخانه لوله و پروفیل سپنتا

شرکت لوله و پروفیل سپنتا یکی از شرکت‌های معتبر و شناخته شده می‌باشد که در سال ۱۳۳۹ در شهر تهران تاسیس و به بهره برداری رسید. در ادامه این مطلب قصد داریم شرکت لوله و پروفیل سپنتا و محصولات تولیدی آن را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

شرکت صنعتی لوله و پروفیل سپنتا معمولا دارای سرمایه عضو بورس اوراق بهادر تابلوی اصلی است در شهر تهران مستقر می‌باشد. به نام شرکت لوله و پروفیل سپنتا تهران انواع لوله و قوطی پروفیل به میزان ۱۴۰ هزار تن در سال فعالیت دارد. بهتر است بدانید این شرکت دارای ۱۳ خط لوله سازی و پنج خط پروفیل سازی به همراه خط تست هیدرواستاتیک، سه دستگاه تست ادی کارنت و سه خط تولید لوله گالوانیزه در تولید لوله و پروفیل کشور تحت استاندارد ملی است.

 با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین تجهیزات مدرن و پیشرفته توانسته است انواع لوله های گالوانیزه گازی مبلی و پروفیل های فولادی را تولید و به بازار عرضه کند. در ادامه محصولات تولیدی این شرکت را برای شما بازدیدکنندگان گرامی معرفی می کنیم.

 

شرکت لوله و پروفیل سپنتا

 

لوله گالوانیزه سپنتا تهران

یکی از محصولات تولیدی شرکت سپنتا تهران لوله گالوانیزه است که تحت استاندارد ISIRI 3765 می‌باشد که در انواع مختلفی از جمله لوله‌های شوفاژی سیاه گالوانیزه با گروه فولادی سبک با گروه فولادی متوسط و لوله های گالوانیزه با گروه فولادی سنگین عرضه می شود. بهتر است بدانید شوفاژ معمولا در سایز ۲.۱ تا ۲ اینچ روانه بازار می‌شود و لوله‌های سیاه نیز در سایزهای ۲.۱ تا ۶ اینچ تولید و روانه بازار می‌شود.

 توجه داشته باشید قطر خروجی خارجی لوله حداقل بین ۱۰.۲۱ با 10/164 میلیمتر و حداکثر بین 70/21 تا 10/166 میلیمتر است. این محصول در کاربردهای بسیاری مانند ساختمان سازی، خودروسازی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله گازی جهت مصرف لوله کشی توکار ساختمان

یکی دیگر از محصولات تولیدی سپنتا تهران لوله گازی می باشد که این لوله ها برای مصرف لوله کشی توکار ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای خطوط انتقال گاز بین شهری نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

 توجه داشته باشید قطر این لوله ها معمولا بین ۱۵ تا ۵۰ میلیمتر و دارای ضخامت ۴۰ تا ۶۳۰ میلی‌متر می‌باشد. تمامی این لوله های گازی که توسط گروه صنعتی سپنتا تولید و روانه بازار می‌شود با کیفیت ترین و از مواد مرغوب در ساخت آن استفاده شده است.

لوله گازی بر اساس استاندارد ملی گاز ایران

لوله گازی که توسط گروه صنعتی سپنتا تولید می‌شوند دارای سند ملی گاز ایران با نشان IGS_M-PL-001-  2 برای تولید لوله های فولادی بدون درز در اندازه‌های 6 اینچ تا ۵۶ اینچ تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوله های گازی برای مصرف در منزل

لوله‌های گازی برای مصرف در منزل معمولاً در استاندارد IRISI 3360 تولید و مورد استفاده قرار خواهد گرفت. لوله گازی دارای ضخامت جداره بین چند تا ۵.۲ تا 85.2 میلیمتر می باشد. قطر خارجی لوله ها نیز به این 3.21 میلیمتر و 1.165 میلیمتر است.

لوله و قوطی مبلی سپنتا

لوله و قوطی پروفیل مبلی نوعی پروفیل می باشد که با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله و قوطی مبلی از جنس فلز تولید خواهند شد که ابتدا و انتهای فلز را در ابعاد مختلفی برش داده و سپس توسط خمکاری و مراحل دیگر لوله های مبلی تولید خواهند شد.

 معمولا قوطی مبلی را با عناوین پروفیل سبک یا پروفیل روغنی نیز در بازار می شناسند. با توجه به کاربردهای متنوعی که دارند در تنوع بال تولید و عرضه می شوند که عبارتند از: قوطی مبلی با ورق سیاه، قوطی مبلی با ورق آلومینیوم، قوطی مبلی با ورق گالوانیزه.

 بهتر است بدانید پروفیل مبلی یا همان قوطی مبل یکی از پرکاربردترین انواع پروفیل ها می باشد که در صنایع مختلفی از آن استفاده می کند و از جایگاه ویژه ای برخوردار است. توجه داشته باشید از این پروفیل که به آن پروفیل سبک نیز می گویند در ساخت پایه های مبلمان صندلی ها و میز های اداری و معمولی مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله های گازی برای مصرف در منزل

 

پروفیل سپنتا

به قطعات فولادی معمولاً پروفیل گفته می شود که در انواع گوناگونی مانند تیر آهن، نبشی و قوطی، ورق ناودانی، میلگرد، لوله پروفیل های درب و پنجره و … تولید می شود. توجه داشته باشید پروفیل سپنتا معمولاً در پروفیل های فولادی و پروفیل های توخالی می باشند که مخصوص درب و پنجره است و شما به راحتی می توانید از آن بهره مند شوید.

قیمت محصولات تولیدی مجموعه سپنتا

امروزه برای تجهیزاتی مانند مقاطع فولادی ازجمله نبشی، تیرآهن، میلگرد و … با توجه به نوسانات ارز نمی‌توان قیمت ثابتی را ذکر کرد. پارامتر ها و فاکتورهای بسیاری بر قیمت این محصولات تاثیرگذار می باشند. برخی از این پارامترها عبارتند از: نوع و ظرفیت محصول، کیفیت قطعات و مواد اولیه، برند تولید کننده و … تمامی این موارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید در هنگام خرید و تهیه محصول مد نظر قرار دهید.

شرکت سپنتا در سال های اخیر به عنوان بزرگترین تامین کننده و تولید کننده ملی در صنعت لوله و پروفیل فولادی کشور می باشد که پس از چند سال فعالیت مستمر همواره در خط مقدم صنعت کشور بیشتر می باشد. مجموعه سپنتا تولید و عرضه ساخت مقاطع فولادی مانند نبشی، میلگرد، تیر آهن، پروفیل و… از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده کند تا محصولات با کارایی مناسبی را عرضه نماید.

 توجه داشته باشید تمامی محصولاتی که توسط شرکت سپنتا تولید می‌شود قبل از وارد بازار شدن تست شده و کیفیت آن مورد بررسی قرار می گیرد. به همین خاطر توانسته است امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار شود. مجموعه آهنگ هایپر نماینده رسمی شرکت سپنتا می باشد که محصولات تولیدی شرکت را بدون واسطه به مشتریان و مصرف کنندگان و عرضه می کند.

محصولات شرکت لوله و پروفیل سپنتا

می توانید جهت خرید تمامی محصولات تولیدی شرکت سپنتا که در کاربردهای ساختمان سازی و … مورد نیاز است را از طریق سایت https://ahanhyper.com/  خریداری کرده و از آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید می توانید با کارشناسان آهن هایپر تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه صنایع فولاد فردوس باختر با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر