امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل حداد گستر کچو

کارخانه لوله و پروفیل حداد گستر کچو

در سال 1361 در استان اصفهان ساخت شرکتی بزرگ برای رفع نیاز های داخل استان اصفهان و همچنین کشور به مقاطع لوله و پروفیل در برنامه تاسیس قرار گرفت و گلنگ زنی کارخانه ای به نام پروفیل کچو انجام شد.

در سال 1372 شرکت فولاد گستر حداد کچو به بهره بهرهبرداری رسید و فعالیت خود را در زمینه تولید مقاطع مختلف لوله و پروفیل شروع کرد.

 

شرکت فولاد گستر حداد کچو

 

چشم انداز و هدف تاسیس شرکت فولاد گستر حداد تولید 100 هزار تن به صورت سالیانه بود که مربوط به همان زمان تاسیس بوده است اما در حال حاضر این شرکت با گسترش زیر ساخت های خود توانسته به یکی از عظیم ترین شرکت ها چه از نظر زیرساخت و چه از نظر میزان تولیدات دست پیدا کند و تولیدات شرکت طبق آخرین امار به مرز 500 هزار تن در سال رسیده است.

کارخانه لوله و پروفیل حداد گستر کچو

خط تولید شرکت فولاد گستر

خط تولید شرکت فولاد گستر حداد بدین گونه است که در ابتدا اس تی به عنوان مواد اولیه مورد نیاز وارد خط تولید شده و به سایز و اندازه های مختلف برش میخورند. سپس داخل غلطک هایی شده و فرم میگیرند. تمام  ورق ها در اندازه ای استاندارد برش میخورند .

در انتها تعدادی آزمون به عنوان تست های مخرب و غیر مخرب روی لوله های تولید شده انجام میشود. تمامی تست ها توسط بازرس کنترل کیفی انجام میشود و در نهایت همخ در مرحله بسته بندی تمام مشخصات محصولات به همراه نشان استاندارد و سایر نشان ها اجرا میگردد.

محصولات گروه تولیدی فولاد گستر

شرکت فولاد گستر حداد از تولید کنندگان به نام در عرصه تولید لوله و پروفیل در استان اصفهان و هم چنین کشور است.

از جمله محصولات تولیدی شرکت فولاد گستر عبارت است از:

  • تولید انواع مختلف لوله و پروفیل
  • تولید لوله های مخصوص گازرسانی
  • تولید لوله های گازرسانی
  • پروفیل ساختمانی مخصوص درب و پنجره
  • لوله های گاز شهری و خانگی
  • قوطی های صنعتی مربعی شکل
  • قوطی های صنعتی مستطیلی
  • پروفیل های ساختمانی از نوع  چارچوبی

 

محصولات کارخانه لوله و پروفیل حداد گستر کچو

کارخانجات زیر نظر شرکت فولاد گستر؛

همان طور که اشاره شد شرکت فولاد گستر کچو از نظر تولید سالیانه و گستردگی زیر ساختی جز شرکت های صنعتی به نام استان اصفهان است.

شرکت ها و کارخانه های زیر مجوعه این شرکت عبارت اند از؛

  • شرکت غنب و مهندسی اذرفام
  • کارخانه لوله و پروفیل کچو اصفهان
  • کارخانه لوله و پروفیل نوسان
  •  کارخانه لوله و پروفیل پارسیان

افتخارات شرکت فولاد گستر حداد

کارخانه لوله و پروفیل فولاد گستر کچو اصفهان با تنوع و کیفیت بالا در ارائه و تولید محصولات خود و همچنین استفاده و بهرمند از متخصصین جوان ایران زمین تا کنون توانسته است هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین المللی افتخارات و جوایز ارزشمندی را کسب کند.

کارخانه لوله و پروفیل حداد گستر کچو

از جمله گواهینامه های کسب شده توسط شرکت فولاد گستر حداد عبارت اند از؛

کسب گواهینامه OHSAS 18001

ISO کسب شده در سال 2004

گواهینامه استاندارد 14001

گواهینامهISO 14001

پروانه علامت استاندار اجباری

OHSAS 18001:2007

ISO 14001:2004

چشم انداز و راهبرد شرکت فولاد گستر

کارخانه فولاد گستر حداد کچو از زمان تاسیس خود هر روزه با تولید محصولات کیفیت دارو استاندارد پیشرفت چشمگیری را برای خود و استان اصفهان به ارمغان داشته است.

پس از تاسیس در سال ۱۳۷۱ شرکت تنها ۱۰۰ هزار تن در سال تولید محصول داشت اما در حال حاضر با گسترش زیر ساخت های خود به کار گیری از بروز ترین تجهیزات صنعتی و ماشینی و متخصصین با دانش و کار بلد بیش از ۵۰۰ هزار تن تولید محصول دارد.

در حال حاضر این شرکت بزرگ و گسترده محصولات با کیفیتی در انواع مختلف شامل لوله گاز، لوله گاز خانگی و شهری، لوله‌های گاز API، لوله صنعتی، لوله داربستی، انواع قوطی مربع و مستطیل، انواع پروفیل در و پنجره، نبشی، زهوار، انواع مقاطع باز فولادی و انواع ورق شیت شده را در خط تولید خود دارد.

هدف و چشم انداز شرکت فولاد گستر حداد این است که محصولات تولیدی خود را تا سال ۱۴۰۰ شمسی به یک میلیون تن در سال برساند. اگر این هدف و چشم اندازه میسر گردد در خاورمیانه یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید محصولات کارخانه لوله و پروفیل حداد گستر کچو خواهد شد.

محصولات تولید در انواع مختلف مثل لوله، پروفیل، قوطی های مستطیلی، قوطی های مربعی می باشند. تمام محصولات تولیدی شرکت فولاد گستر علاوه بر موفقیت در بازار داخل کشور در صادرات محصولات به بازار های بین المللی موفق بوده است و برای کشور ارز آوری داشته است.

امید است شرکت فولاد گستر با افزایش توان تولید خود بتواند از جوانان و متخصصین جوان ایرانی بیش تری بهره مند شود و برای رونق اقتصاد کشور گام بردارد.

کارخانه لوله و پروفیل حداد گستر کچو

شرکت ها فولادی اصفهان پیروز جنگ اقتصادی

شرکت های فولاد مبارکه ،گروه صنعتی سپاهان، ذوب آهن، فولاد گستر کچو، آهن هایپر و سایر شرکت های فولادی اصفهان همگی از صادر کنندگان محصولات فولادی اصفهان و ایران می باشند که در شرایط تحریمی کشور نه تنها تولیدات خود را کاهش نداده بلکه با به کارگیری متخصصین بومی کشور تولیدات خود را بیشتر نموده و به اقتصاد کشور رونق بخشیدند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل حداد گستر کچو با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر