امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل جهان پارس

کارخانه لوله و پروفیل جهان پارس

کارخانه لوله و پروفیل جهان پارس یکی از معروف‌ترین تولیدکننده‌های لوله و پروفیل در کشورمان است. این شرکت محصولاتی باکیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با ما همراه باشید تا با این شرکت بیشتر آشنا شوید.

درباره کارخانه لوله و پروفیل جهان پارس

 کارخانه لوله و پروفیل جهان پارس در سال 1361 در زمینی به مساحت 10 هکتار احداث شد. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین صنف‌های تولیدکننده‌های لوله، قوطی و پروفیل هستند. این شرکت با بهره‌گیری از دانش روز و استفاده از تجهیزات پیش رفته و همچنین نیروی انسانی فنی و باتجربه و به‌کارگیری مواد اولیه باکیفیت که از شرکت‌های فولاد مبارکه تأمین می‌شود توانسته محصولات با کیفیتی را تولید کند.

کارخانه لوله و پروفیل جهان پارس

این شرکت در نظر دارد تا با گسترش خط لوله‌های ای ار دبلیو از 8 تا 56 اینچ که مناسب کارهای نفتی و گازی و با استفاده از استاندار جهانی در دست اقدام است. ظرفیت این شرکت بیپ از 476 هزار تن در سال است که این شرکت قصد دارد تا با راه‌اندازی طرح توسعه علاوه بر تأمین نیاز داخل زمینه صادرات را هم فراهم کنند.

کارخانه لوله و پروفیل جهان پارس

این مجموعه با پذیرش سفارش مشتریان و محصولات باکیفیت بالا و قیمت مناسب و تنوع محصول و انعطاف در تولید از مزایای این شرکت است که پاسخگوی نیاز مشتریان داخلی و خارجی است. این شرکت شامل زیرمجموعه‌هایی مانند شرکت کوشا نوین و شرکت برش‌کاری ایران پاک و شرکت جهان صنعت فولاد و مجتمع فولاد اردکان و شرکت قائم پروفیل رازی و شرکت فورج پرند از جمله این شرکت‌ها هستند.

شرکت کوشا نوین دارای ظرفیت 605 هزار تن از محصولات فلزی است در 12 خط تولید که محصولات خود را به آسیای میانه صادر می‌کنند. همچنین ظرفیت شرکت ایران پاک حدود 2 هزارتن از انواع پروفیل باز و ورق نورد در سال است. با این نکته باید توجه کرد که شرکت جهان صنعت در سال 85 اقدام به تولید سوله‌های صنعتی و سازه‌های سنگین و همچنین تجهیزات صنعتی کرده است.

همچنین شرکت فولاد اردکان هم دارای ظرفیت سالانه 960 هزار تن از آهن اسفنجی در سال است. شرکت قائم پروفیل رازی با ظرفیت 300 هزار تن میلگرد و پروفیل در سال است. همچنین شرکت فورج پرند هم اقدام به تولید لوله‌های بدون درز به روش فلو فرمینگ و فورج گرم باقدرت تحمل فشار بالا برای مصارف نفت و گاز و پتروشیمی کرده است. شرکت جهان پروفیل پارس با تلاش و استفاده از تجربه کارکنان و مدیران توانسته افتخارات زیادی کسب کرده است.

از جمله آن‌ها کسب لوح زرین در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و لوازم خودرو در سال 94 و همین‌طور لوح سپاس از طرف وزارت صنعت و معدن در سال 90 و کسب لوح سپاس از اداره کار و امور اجتماعی برای صادر کنند نمونه در سال 91 و 93 و همچنین واحد برجسته صنعتی در سال 92 و تقدیرنامه از نمایشگاه بین‌المللی فرصت سرمایه‌گذاری در مسکن است. همچنین این شرکت دارای گواهینامه‌های معتبر داخلی و خارجی است.

محصولات شرکت لوله و پروفیل جهان پارس

محصولات شرکت لوله و پروفیل جهان پارس

 محصولات این شرکت شامل انواع لوله‌های صنعتی و داربستی و قوطی صنعتی و ساختمانی و همچنین پروفیل‌های درب و پنجره و مقاطع باز و لوله‌های مبلی و نبشی و ناودانی هم هست.

کارخانه جهان پروفیل پارس با بیش از ربع قرن سابقه در تولید محصولات فولادی مانند لوله‌های صنعتی و داربستی و قوطی صنعتی و ساختمانی و پروفیل در و پنجره و مقاطع باز است. برای خرید محصولات این شرکت می‌توان تغییرات قیمت آنها را در سایت مشاهده کرد که پیگیری این تغییرات می‌تواند در خرید به‌صرفه شما کمک کند.

ظرفیت سالانه این شرکت چیزی در حدود 477 هزار تن در سال است که این مقدار جوابگوی نیاز داخلی کشور است و مازاد آن به کشورهای خاورمیانه صادر میشود. محصولات این شرکت با توجه با استفاده از دستگاه های پیش رفته و کنترل کیفی مناسب برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه است. این شرکت در برنامه های خود در نظر دارد تا خط تولید خود را برای لوله های تا سایز 56 اینچ گسترش دهد تا نیاز صنعت را برای لوله های نفت و گاز را برطرف کند.

لوله های داربستی

یکی از محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل جهان پارس لوله های دار بستی است که از نکات قابل توجه در این محصول نحوه اتصال و کیفیت ان است. چون که در صورت نبود اگاهی لازم در این زمینه ممکن است خسارات جبران ناپذیری  را در پی داشته باشد.

لوله داربست جز لوله های درز دار به حساب می اید و از نورد گرم ورق های سیاه با طول 6 متر تولید میشود. کاربرد این لوله هم به عنوان داربست است و هم در بعضی موارد در ساختمان سازی هم مصرف میشود و این نوع لوله ها به لوله 5 نیز معرف هستند. این لوله ها در سایزهای 3 تا 6 متری و از جنس فلز است این نوع لوله ها نسبت به وزن شان در دو نوع سبک و سنگین هستند.

نبشی های لوله و پروفیل جهان پارس

سایز استاندارد این لوله ها با قطر خارجی 48.3 و دارای ضخامت دیواره 3.2 میلیمتر و در طول 6 متر هستند. این نوع لوله ها به کمک بست های مخصوصی به هم متصل میشوند. و چون از این لوله ها هیچ چیزی عبور نمیکند پس تحت ازمایش اب یا گاز قرار نمیگیرند. معمولی ترین سایز این نوع لوله ها 11.2 اینچ است.

بیشترین ضخامت انها هم که در صنعت کاربرد دارد ضخامت 2 و 2.5  میلی متر است. نحوه ساخت داربست باید درست و تخصصی انجام شود تا خسارت جبران ناپذیری وارد نکند حد فاصل داربست با ساختمان باید در حدود 30 تا 40 سانتی متر باشد. با استفاده از فروشگاه اینترنتی آهن هایپر به‌راحتی می‌توانید از محصولات این کارخانه با قیمتی مناسب خرید کنید.

در این جا به سه نوع لوله داربست اشاره می‌کنیم:

  • داربست چکشی ستاره

 ابتدا داربست چکشی ستاره است که در این لوله داربست دارای مهار افقی و پایه‌های قائم است که مهم‌ترین مزیت‌های آن سهولت در باز و بسته شدن بدون آچار و مهاربندی در ارتفاع‌های بالا و بی‌نیاز به کارگر ماهر و جابه‌جایی آسان می‌توان اشاره کرد.

  • داربست مثلثی

نوع دیگر این محصول داربست مثلثی است. این لوله‌ها دارای فریم‌های مثلثی شکل است که به‌صورت نر و ماده هم وصل می‌شوند. باز و بسته کردن آن آسان است.

  • داربست چکشی کاسه‌ای

 در انتها نوع داربست چکشی کاسه‌ای است. این نوع لوله‌ها دارای پایه‌های قائم و مهارهای افقی هستند و از جمله مزیت‌های این نوع می‌توان به توسعه در پلان و بی‌نیاز به مهاربند در ارتفاع و کاربرد در نما اشاره کرد.  

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل جهان پارس با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر