امروز : سه‌شنبه 16 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل تعاونی فولاد علویجه

کارخانه لوله و پروفیل تعاونی فولاد علویجه

لوله و پروفیل تعاونی فولاد علویجه یکی از شرکت های مهم در تامین نیازهای روز بازارهای داخلی و خارجی به شمار می رود. شرکت فولاد علویجه در سال 1374 شمسی در استان اصفهان منطقه شهرک صنعتی علویجه به بهره برداری رسید و زیر نظر اداره امور تعاونی وزارت تعاون مشغول به فعالیت شد.

البته ناگفته نماند که دفتر مرکزی این شرکت در تهران واقع شده است. این مجتمع در ابتدا با 8 نفر اعضا، آغاز به کار کرد و در نهایت توانست در سه فاز محصولات تولیدی خود را به بهره برداری کامل برساند.

در بیانیه شرکت هدف از تاسیس، تولید محصولات فولادی با کیفیت مانند: انواع لوله و پروفیل قید شده است و شرکت فولاد علویجه، توانسته در زمینه تولید قطعات فولادی، محصولاتی را در دسترس مشتریان قرار دهد که از بهترین کیفیت برخوردار هستند و تا به الان هم به موفقیت های بسیاری در این زمینه دست یافته است.

 

لوله و پروفیل تعاونی فولاد علویجه

 

آشنایی با فازهای تولیدی شرکت لوله و پروفیل تعاونی فولاد علویجه:

همانطور که در جملات بالا به آن اشاره کردیم، شرکت تعاونی فولاد علویجه در سه فاز تولیدی، محصولات خود را به بهره برداری رسانده است. جهت شناخت بیشتر، شما را با فازهای نام برده آشنا می کنیم:

  1. فاز اول شرکت:

این فاز در اواخر سال 1374 با اشتغال 30 نفر، راه اندازی شد. طبق برآوردهای انجام شده، این مجموعه توانست با ظرفیت تولیدی 12000 تن محصولات پروفیل باز به بهره برداری کامل برسد.

  1. فاز دوم شرکت:

فولاد علویجه، کم کم با بهره گیری از تکنولوژی در خطوط تولید و نصب ماشین آلات جدید توانست ظرفیت تولیدی خود را به 42000 تن سالانه افزایش دهد. البته این شرکت در سال 1377 توانست با اشتغال 60 نفر و با گسترش سالن تولید به این هدف مهم دست یابد.

فازهای تولیدی شرکت لوله و پروفیل تعاونی فولاد علویجه

  1. فاز سوم شرکت:

آخرین فاز توسعه سالن های خطوط تولید در سال 1385 بود که مجوز آن از سوی سازمان صنایع استان اصفهان توسط شرکت فولاد علویجه کسب شد. این مجتمع در نهایت توانست با اشتغال 165 نفر و گسترش خطوط تولید و بکارگیری از ماشین آلات جدید، ظرفیت محصولات تولیدی خود را به 200 هزار تن در سال افزایش دهد.

  1. طرح توسعه شرکت:

شرکت لوله و پروفیل تعاونی فولاد علویجه در سال 1389 در زمینی به مساحت 2000 متر مربع توانست اقدام به گسترش قسمت اداری، سالن تولید، انبار مواد اولیه مجتمع خود نماید. در پایان سال 1392، این شرکت طی فعالیت های توسعه طلبانه خود و با اشتغال 200 نفر از افراد بیکار توانست سه خط نوار بر، دو خط تولید لوله و پروفیل های باز و بسته را به بهره برداری کامل برساند.

گواهینامه های کسب شده شرکت لوله و پروفیل تعاونی فولاد علویجه

گواهینامه های کسب شده شرکت لوله و پروفیل تعاونی فولاد علویجه:

شرکت فولاد علویجه در زمینه تولید محصولات فولادی مانند: لوله های صنعتی، قوطی های مستطیلی، قوطی های مربعی، پروفیل در و پنجره و پروفیل باز فعالیت می کند. این مجتمع با تلاش های دلسوزانه پرسنل زحمتکش و مدیران آگاه توانسته در زمینه تولیدات خود در بازارهای داخلی و خارجی به نحو موثری عمل کند.

این شرکت تا به الان توانسته افتخارات زیادی را در زمینه مدیریت کیفیت، پایبندی به رعایت استانداردهای بین المللی در تولید محصولات و… کسب نماید. جهت اطلاع بیشتر شما عزیزان به تعدادی از افتخارات کسب شده این مجتمع تولیدی و صنعتی می پردازیم:

  • دریافت گواهینامه تایید محصول از CE اروپا
  • کسب گواهینامه هایی با نشان استاندارد ISO 9001:2008، ISO 14001:2004، OHSAS 18001:2007، در زمینه مدیریت کیفیت
  • اخذ گواهینامه مدیریت محیط زیست از MIC انگلستان
  • کسب گواهینامه مربوط به رعایت حقوق مصرف کننده در سال 1391 و دریافت تندیس طلایی از طرف کنفرانس مدیریت، برنامه ریزی و توسعه تعاونی و…
  •  

محصولات تولیدی شرکت لوله و پروفیل تعاونی فولاد علویجه

آشنایی با محصولات تولیدی شرکت لوله و پروفیل تعاونی فولاد علویجه:

  • لوله های صنعتی: این محصولات در سایزهای متنوعی در شرکت تعاونی فولاد علویجه تولید و جهت استفاده در اختیار استفاده کنندگان بازار داخلی قرار می گیرد. اگر شما جز مشتریان محصولات این شرکت هستید، می توانید تولیدات این مجتمع را از بازار مصرفی داخل کشور، خریداری نمایید.
  • قوطی های مستطیل: این نوع محصولات معمولا در سایزهای 20*10 الی 100*40 میلیمتر و با ضخامت های 1.5، 2، 2.5، 3 و 4 میلیمتر در کارخانه ساخته و در بازار مصرفی به فروش می روند.
  • قوطی های مربع: این مدل از محصول هم در ابعاد 20*20 تا 90*90 میلیمتر و با ضخامت های 1.5 الی 4 تولید و در دسترس مشتریان جهت استفاده قرار می گیرد.
  • پروفیل درب و پنجره: محصولات فولادی این شرکت مانند: پروفیل درب و پنجره در سه سایز مختلف (پروفیل سپری 507، پروفیل لنگه دری 508، پروفیل چهارچوبی 509) و با ضخامت 2 و 2.5 تولید می شوند و در بهترین کیفیت ممکن در بازار به فروش می روند.
  • پروفیل باز: پروفیل باز این کارخانه در قالب محصولات زیر و در بهترین کیفیت ممکن در دسترس مشتریان قرار می گیرند. پروفیل های باز این مجتمع شامل موارد زیر هستند:
  • چهارچوب فلزی فرانسوی
  • چهارچوب فلزی مکزیکی
  • چهارچوب فلزی (1-86)
  • پروفیل z
  • نبشی 3 و 4
  • زهوار

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر