امروز : جمعه 12 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل امید البرز

کارخانه لوله و پروفیل امید البرز

کارخانه لوله و پروفیل امید البرز یکی از قدیمی ترین فعالیت حوزه لوله و پروفیل است که در ایران فعالیت می کند. این مجموعه بزرگ از سال 1342 در محدوده بازار تهران و همچنین در محدوده بازار خیام تهران اقدام به فعالیت کرده است.

نکته مهم این است که در سال 1383 شرکت لوله و پروفیل البرز تاسیس شد و در کنار فعالیت های صادرات و واردات کار هایی از جنس تولید نیز به این فعالیت اضافه شد. هدف اصلی شرکت لوله و پروفیل امید البرز کارآفرینی است و سعی می کند تا بهترین ها را برای خریداران خود و البته کارکنان ایجاد کند.

 

کارخانه لوله و پروفیل امید البرز

 

محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل امید البرز

شرکت لوله و پروفیل امید البرز دارای فعالیت های گسترده ای در زمینه تولید محصولات فلزی و فولادی است. انواع میلگرد از میلگرد ساده و میلگرد آجدار به همراه میلگرد کلافی را تولید می کند.

از طرف دیگر یکی از محصولات تولیدی شرکت لوله و پروفیل امید البرز را باید انواع مختلفی از ورق ها بدانیم که تولید می شوند. از جمله ورق هایی که تولید می کنند باید به ورق سیاه در کنار ورق روغنی و ورق گالونیزه همچنین از دیگر ورق ها باید به ورق اسید شویی در کنار ورق آجدار و همچنین به علاوه ورق رنگی، استیل و قلع اندود را باید نام ببریم.

محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل امید البرز

میلگرد شرکت لوله و پروفیل امید البرز

شرکت لوله و پروفیل امید البرز اولین تولیدی میلگردی که دارد ساده است. در میلگرد ساده عدد 240 به معنای حداقل تنش و تسلیم است. مقاومت کششی آن 360 میلی نیوتن بر میلی متر مربع است. نوع دیگر میلگرد آجدار است؛ از نوعی نورد گرم و یا فولاد ریخته گری ساخته می شود.

میلگرد های های کلاف در دو نوع کلاف و ساده در بازار توسط  شرکت لوله و پروفیل به بازار وارد شده است. نمره این میلگرد 5.5 تا 16 است که به نمره 5.5 تا 8 که به آن به صورت تخصصی مفتول هم گفته می شود.

ورق شرکت لوله و پروفیل امید البرز

ورق سیاه در دمای بالا در کارخانه ها ایجاد می شوند و اینکه یا وجود ماده ای به نام نورد گرم با رسیدن به دمای خاص به درجه 1280 درجه سانتی گراد در کوره های مخصوص در نورد های اولیه و همچنین نورد های نهایی نورد شده است. نوع دیگر ورق روغنی است.

دسته بندی ورق های روغنی از 1.1831 است تا 3.3050. این ورق توسط نورد گرم تولید می شود. نوع دیگر ورق که گالونیزه است و میزان پوشش در دوطرف ورق به صورت استاندارد gr/m2  می باشد.

پروفیل شرکت لوله و پروفیل امید البرز

پروفیل مربع مستطیل با مقاطع بزرگ تر دارای ضخامتی از 5.1 تا 8 میلی متر هستند. البته پروفیل هایی هم هستند که به صورت z مانند هستند. لازم است بدانید که نوع دیگری از پروفیل ها که به شکل سپری نامیده می شوند دارای ضخامت هایی از 0.9 هست و تا 2.5 میلی متر است.

این استاندارد ها دارای استاندارد های مختلفی در خود هستند که نشان می دهد که کیفیت های خوبی را توانسته به خود اختصاص دهد. این استاندارد ها از انواع DIN EN  10055, DIN 59051, DIN1022 است.

لوله های صنعتی ساختمانی شرکت لوله و پروفیل امید البرز

لوله های صنعتی ساختمانی شرکت لوله و پروفیل امید البرز

اولین نوع لوله، لوله مانیسمان و بدون درز است و همچنین این لوله ها تا سایز 24 اینچ هم در بازار پیدا می شوند. اما برای سایز های بالاتر از لوله های درز مخفی استفاده می شود. لوله های درز مخفی به روش خواصی تولید می شوند. قطر بیرونی لوله بدون درز که به صورت نورد گرم است بزرگتر از 32 میلی متر وهمچنین باید گفته شود که ضخامت دیواره 75-2.5 است. قطر لوله های فولادی بدون درز نورد سرد می تواند به 6 میلیمتر برسد.

تیرآهن شرکت لوله و پروفیل امید البرز

تیر آهن  که به صورت نیم پهن است به آن IPE هم گفته می شود. استاندارد ارتفاعی که برای این تیر آهن مطلوب است به صورت 80 تا 600 میلیمتر برای انجام تولیدات است. ولی باید به این موضوع که در ایران سایزی که بیشتر رایج است 120 تا 300 میلی متر است.

طول تیر آهنی که به H هم معروف است در مواقعی به 12 متر می رسد. IPE دارای دو نوع سبک و سنگین است.

نبشی شرکت لوله و پروفیل امید البرز

این شرکت لوله و پروفیل نبشی را به دو شکل فابریک و پرسی می سازد. نبشی پرسی را از فولاد می سازند و همچنین این نبشی باید از ورقی با طول 6 متر استفاده کنند و به آن شکل دهند. نبشی بر اساس سه وجه متفاوت طول و بال و ضخامت شناسایی می شود. نبشی ها را باید از شمش و بلوم ها ساخت. نبشی ها را بیشتر با حرف L نمایش می دهند. همچنین لازم به ذکر است که نبشی ها را به دو نوع بال مساوی و نامساوی تقسیم می کنند.

کارخانه لوله و پروفیل امید البرز

ناودانی شرکت لوله و پروفیل امید البرز

در شرکت لوله و پروفیل بعد از اینکه ورق های از جنس فولاد را به طول هایی 6 متری برش دادند، در ادامه آن ها به وسیله دستگاه های پرس تولید می شوند. ناودانی ها دارای دو نوع استاندارد هستند که اولی UPE نامگذاری شده و دومی UNP این ناودانی بال های موازی با هم ندارند.

در نام گذاری که برای ناودانی ها صورت می گیرد مسئله ارتفاع بال ها اهمیت دارد و مقیاس اندازه گیری آنها هم به صورت سانتی متر است.

شمش شرکت لوله و پروفیل امید البرز

شرکت لوله و پروفیل طول شمش های فولادی خود را به دو متر می رساند. شمش ها به روش های مختلفی تولید می شوند که می توان به نوع کوره های بلند و کوره های قوس الکترونیکی به همراه القایی تولید می شود. آهن فابریک در تولید شمش ها معمولا 92 درصد دارای آهن می باشد. کربن بسیار بالایی هم در این آهن وجود دارد که اگر بخواهیم به شما بگوییم به طور معمول بین 3.5 تا 4.5 درصد در آنها وجود دارد.

سخن پایانی

شرکت لوله و پروفیل امید البرز دارای سابقه بسیار زیادی در صنعت فولاد در کشور ایران است و با توانایی در تولید گسترده محصولات بسیار متنوع کرده است. محصولات این کارخانه در سایت اهن هایپر به نشانی ahanhyper.com موجود هستند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل امید البرز با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر