امروز : سه‌شنبه 26 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

کارخانه لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

کارخانه لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد با هدف تکمیل سبد تولید محصولات فولادی و تامین نیاز های بازار محصولات فولادی مانند لوله و پروفیل و غیره در سال ۱۳۸۳ تاسیس شده است. لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد به مدیریت آقای محمد رضا حسین پور مورد بهره برداری قرار گرفت.

کلیه فعالیت های تولیدی شرکت در استان تهران و شهرک صنعتی شمس آباد است. مجموعه آریا افق پاسارگاد در سعادت آباد است و به منظور ارائه خدمات توزیع و فروش محصولات فولادی فعالیت می کند. انواع لوله های قوطی و پروفیل ها تولید و به بازارهای داخلی عرضه می شود.

 

کارخانه لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

 

علاوه بر این صادرات انواع لوله و پروفیل و قوطی نیز از فعالیت های مهم شرکت پاسارگاد است. شرکت لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد در داخل و خارج از کشور دارای شعبه و نمایندگی است. از دیگر فعالیت ها می توان به اخذ تسهیلات ارزی و ریالی و ضمانت های نامه بانکی و افتتاح حساب در سیستم بانکی داخل کشور و خارج از کشور اشاره کرد.

کارخانه لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

از محصولات تولیدی در مجموعه آریا افق پاسارگاد می توان به انواع پروفیل های صنعتی و پروفیل های ساختمانی و پروفیل های فولادی و لوله های فولادی اشاره کرد. پروفیل های فولادی در اندازه های مختلف تولید می شوند.

از دیگر محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد می توان به انواع لوله های فولادی و داربستی با ظرفیت های گوناگون و پروفیل های مخصوص صنعتی و ساختمانی و ورق های سیاه یا ورق های گرم و پروفیل های مخصوص پنجره و درب ها اشاره کرد. همچنین باید گفت در سبد تولیدات شرکت لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد محصولاتی مانند پروفیل لنگه دری و پروفیل سپری و پروفیل چهارچوبی نیز دیده می شود.

باید اشاره کنیم که در تولیدات این شرکت  لوله های داربستی نیز وجود دارد و این لوله ها به ضخامت های گوناگون تولید می شوند. پروفیل های 20×20 و پروفیل های 30×30 و پروفیل های 40×40 نیز از دیگر محصولات می باشند. همچنین ورق های سیاه برش خورده با ضخامت های مختلف تولید می شوند.

محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

قوطی و پروفیل شرکت لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

از محصولات تولیدی مجموعه آریا افق پاسارگاد می توان به پروفیل های صنعتی و پروفیل های ساختمانی اشاره کرد. همچنین محصولاتی مانند لنگه و سپری و چهره چوبی در اشکال مستطیل و مربع در خط تولید، تولید می شوند. این مقاطع در سایز های بزرگ و کوچک تولید می شوند.

پروفیل و قوطی های تولید شده در سایز بندی های گوناگون مانند 2×40× 40 و 100×100×4 و 60×40×2/5 و 90×90×3 نیز تولید می شوند. این قوطی ها و پروفیل ها کاملا با استاندارد های ساختمانی تولید شده اند. البته ضخامت پروفیل ها نیز متفاوت است و در ضخامت های 1.5 تا 8 میلیمتر و در طول های 6 تا 12 متر تولید می شوند. 

پروفیل درب و پنجره شرکت لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

پروفیل درب و پنجره در انواع مختلفی مانند پروفیل سپری و پروفیل لنگه دری و پروفیل چارچوب تقسیم بندی می شود. پروفیل های سپری با استاندارد های G3132 و G3131 و استاندارد های ،DIN 2395 تولید می شوند. این پروفیل با ضخامت های گوناگون یعنی ضخامت 2=2 و ضخامت 2 ساخته می شود.

پروفیل لنگه دری نیز با توجه به استاندارد های جهانی تولید می شود و در ضخامت های 2 و 2.5 تولید شده است. پروفیل چار چوب نیز از مدل های دیگر پروفیل درب و پنجره است که در ضخامت های مختلف تولید می شود.

قوطی و پروفیل شرکت لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

پروفیل صنعتی لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

پروفیل صنعتی در سایز ها و اندازه های مختلف تولید می شود. این پروفیل های صنعتی دارای استاندارد های تایید شده می باشند و طبق این استاندارد ها تولید شده اند. سایز ها و اندازه های پروفیل صنعتی را می توان به 21.1 اینچ و ضخامت 2.5 اشاره کرد.

باید بگوییم که در سایز 3 اینچ و ضخامت سه و چهار اینچ ، ضخامت چهار و چهار اینچ و همچنین  ضخامت سه نیز تولید شده است. پروفیل های مخصوص صنعتی در سایز های شش متری وجود دارند؛ البته این  پروفیل های صنعتی در اشکال مربع و مستطیل ساخته می شوند.

ورق سیاه شرکت لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

ورق سیاه یا همان ورق های گرم با توجه به نوع کاربردی که دارند در سایز ها و انواع و ضخامت های گوناگون و مختلف تولید می شوند. به عنوان مثال ورق سیاه در مدل های مختلف و سایز بندی های گوناگون تولید می شوند.

ورق سیاه 20 در عرض 1200 فابریک و ورق سیاه 15 با عرض 1200 فابریک و ورق سیاه 12 با عرض 1200 فابریک و ورق سیاه 10 با عرض 1200 فابریک تولید می شوند. ورق سیاه با استاندارد های موجود به خط تولید می رود. ورق های سیاه به دو مدل سیاه معمولی و ورق سیاه صنعتی تقسیم بندی می شوند. 

محصولات لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

لوله داربست شرکت لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد

لوله داربست اهمیت زیادی در ساختمان ها دارند. لوله های داربست در سایز های مختلف به صورت 11/2 اینچی و در سایز 48.3 تولید می شود. لوله 5 در ضخامت های 2.5 و 2 میلی متری تولید می شود و طول آن 6 متر است. لوله داربست تولیدی دارای استاندارد JIS G3444 است.

لوله داربست 11/2 و ضخامت 2.5 اینچی تولید می شود . البته در سایز ها و ضخامت های گوناگون مانند سایز 11/2 و ضخامت 2 و لوله داربست 11/2 و ضخامت 2.5 نیز تولید می شود. لوله های داربست تکیه گاه های موقت هستند و در مدل های مختلف تولید شده اند. 

سخن پایانی

شرکت لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد با هدف تولید محصولات آهنی مانند انواع پروفیل ها و مقاطع آهنی در تهران اقدام به فعالیت می کند. انواع لوله های داربست و ورق های سیاه و پروفیل های صنعتی و پروفیل های درب و پنجره در سایز بندی ها و ضخامت های گوناگون تولید می شوند و این محصولات دارای استاندارد های بین المللی و جهانی مانند ،DIN 2395 و G3132 و G3131 هستند که می توانید در سایت آهن هایپر به نشانی ahanhyper.com آن ها را خریداری کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر