امروز : شنبه 13 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله سازی ماهشهر

کارخانه لوله سازی ماهشهر

شرکت لوله سازی ماهشهر یکی از پیشرفته‌ترین تولیدکنندگان لوله‌های قطور فولادی در ایران و همچنین منطقه محسوب می‌شود و طبق استانداردهای جهانی به تولید پرداخته است. این تنها شرکت در منطقه خلیج‌فارس است که لوله‌های قطور فولادی باکیفیت تولید می‌کند با ما همراه باشید تا با این شرکت بیشتر آشنا شوید.

 درباره کارخانه لوله‌سازی ماهشهر

این شرکت در لیست 100 شرکت برتر کشور قرار دارد و مهم‌ترین تولید این شرکت لوله‌های قطور فولادی است که به روش جوشکاری زیر پودری تولید می‌شود و تنها شرکتی است که موفق به تولید لوله های سیال ترش شده است و خط تولید این شرکت زیر نظر شرکتی آلمانی است که از تکنولوژی روز دنیا بهره‌مند است و این شرکت با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی محصولات باکیفیت و قابل‌اطمینانی به بازار عرضه می‌کند.

 

شرکت لوله سازی ماهشهر

 

باتوجه‌به نیاز روزافزون به این لوله‌ها شرکت‌های دست‌درکار بران شدن تا با سرعت ویژه‌ای به اجرای این پروژه بپردازند که در سال 81 پروژه ساخت شرکت ماهشهر کلید خورد و در سال 84 به پایان رسید که این یک رکورد بسیار مهم بود که در زمینه چنین شرکت بزرگی به دست آمد.

مزایای مهم استفاده از استانداردهای و گواهینامه ایزو 14001 به این قرار است که اهمیت روزافزون به جنبه‌های محیط زیستی در تولید و ارائه خدمات، استفاده از روش‌های مدیریتی صحیح، کاهش موانع غیر تعرفه‌ای تجاری، آسان کردن تجارت بین‌الملل است، جلب بیشتر مشتریان در سطح بین‌المللی، کاهش هزینه‌های ناشی از اتلاف مواد و انرژی، به‌کارگیری درست از منابع طبیعی، حفاظت از محیط‌زیست و رعایت قوانین ملی زیست‌محیطی است.

یکی دیگر از دستاوردهای مهم این کارخانه داخلی سازی اکسپندر می‌باشد که یکی از دستگاه‌های صنعت لوله‌سازی محسوب می‌شود در این مجموعه است که این دستگاه که دارای تکنولوژی بالای است قبلاً از المان وارد می‌شد که با تلاش مهندسان این شرکت الان در سایزهای 36 تا 46 در خود این شرکت ساخته و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. همچنین بیش از 70 درصد قطعات الکتریکال مورد استفاده این شرکت در داخل تولید می‌شود و با 50 شرکت کوچک و بزرگ دیگر برای تأمین مواد اولیه کار می‌کند.

محصولات  درباره کارخانه لوله‌سازی ماهشهر

به‌طورکلی گروه تولیدی سدید یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعتی در زمینه ماشین‌سازی و ساخت دریچه‌های سدهای بزرگ و سازه‌های عظیم فولادی و ساخت لوله‌های فولادی در کشور است اما آوازه شهرت این شرکت در ساخت لوله‌های قطور فولادی است که در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین برای انتقال آب نیز مورد استفاده قرارمی گیرد.

اما باتوجه‌به نیاز روزافزون به لوله‌های انتقال گاز این شرکت اقدام به سرمایه‌گذاری و احداث کارخانه لوله‌سازی ماهشهر کرد تولید لوله‌های فولادی با روش درز جوش مستقیم که تکنولوژی تولید ان یکی از به‌روزترین روش‌ها در زمینه تولید لوله‌های فولادی است.

محصولات شرکت لوله سازی ماهشهر

شرکت لوله سازی ماهشهر میل‌گرد تا ضخامت دیواره 35 میلیمتر را تولید می‌کند. لوله‌های فولادی این شرکت به روش درزجوش مستقیم از قطر 24 تا 56 اینچ است و از ورق فولادی ضخیم تا گرید 70 و تا ضخامت 35.5 میلیمتر و طول 12.2 و با وزن 15 تن تولید می‌شود. 

لازم به ذکر است که شرکت لوله سازی ماهشهر قادر به تولید لوله‌های انتقال نفت و گاز ترش‌وشیرین طبق استاندارهای روز دنیا است. این شرکت به‌صورت شبانه‌روزی به تولید لوله‌های قطور فولادی به روش درزجوش مستقیم است. 

مواد اولیه این شرکت با تدابیر انجام شده تأمین شده و هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد شرکت به‌صورت شبانه‌روزی به تولید لوله‌های قطور فولادی به روش درزجوش مستقیم می‌پردازد. باتوجه‌به نیاز پروژه انتقال نفت کوره به لوله‌های قطور شرکت لوله‌سازی ماهشهر با تأمین ورق‌های موردنیاز در هر شبانه‌روز 160 شاخه لوله 42 اینچ موردنیاز این پروژه تولید می‌کند.

این شرکت در راستای تولید بهتر با به‌کارگیری افراد متخصص و بررسی پروژه‌های انتقال نفت و گاز ترش‌وشیرین بهبود عملکرد شرکت دارند و همچنین در مورد پروژه‌های بین‌المللی نیز تحقیق و بررسی انجام می‌دهند تا در این زمینه خدمات به سایر کشورها ارائه دهند. باتوجه‌به اظهارات رئیس این شرکت لوله سازی ماهشهر یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ گروه صنعتی سدید است که توانایی تولید 350 هزار تن لوله موردنیاز در انتقال نفت گاز ترش و شیرین را دارد وبا قوانین سرسخت استانداردهای خارجی و داخلی را رعایت می‌کند و تأثیر بسیاری در اجرای پروژه‌های بزرگ کشور دارد.

صنعت لوله‌سازی به لوله‌های با قطر 24 اینچ به بالا لوله قطور گفته می‌شود که بیشتر مصرف آن در زمینه انتقال گاز موردنیاز است و با درنظرگرفتن نیاز بازار داخلی سالانه حدود یک میلیون تن از این لوله‌ها موردنیاز است که کارخانه لوله‌سازی ماهشهر در کنار دیگر شرکت‌ها نقش بسزایی در تولید این نوع لوله‌ها دارند.

محصولات شرکت لوله سازی ماهشهر

اصلی‌ترین دلیل انتخاب تأسیس این کارخانه در ماهشهر دسترسی آسان به بازارهای صادراتی و وارداتی به دلیل هم‌جوار با بندر امام خمینی و خلیج‌فارس و همچنین متصل کردن شرکت به شبکه راه‌آهن سراسری کشور است که باعث آسان شدن خدمت‌رسانی به مناطق مختلف پارس جنوبی می‌شود و نکته دیگر معافیت‌های مالیاتی و برخورداری از مزایای گمرکی است.

این شرکت قادر به تولید لوله‌هایی به طول 12 متر با استفاده از ورق‌های فولادی به ضخامت بین 4/6 تا 5/35 میلی‌متر مطابق استاندارد جهانی شرکت گاز است و قطر 24 تا 56 اینچ متناسب با نیاز مشتری تولید می‌کند. ظرفیت این شرکت در تولید لوله با قطر 56 اینچ و ضخامت یک اینچ حدود 350 هزار تن در سال است.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله سازی ماهشهر با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر