امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد گستر آتنا

کارخانه فولاد گستر آتنا

تا به حال شما را با شرکت‌های فراوانی در زمینه‌‌ی تولید فولاد و محصولات آهنی آشنا کرده‌ایم. این شرکت‌ها برای یک کشور مزایای زیادی دارند و البته عواملی مانند تولید آلودگی توسط آن‌ها باعث شده که از عیب هم تهی نباشند.در هر حال با وجود تمام معایب این شرکت‌ها و کارخانه‌ها، وجود آن‌ها برای کشور الزامی می‌باشد. پس تمامی کسانی برای محصولات فولادی فعالیت می‌کنند، باید نام تمام شرکت‌های تولید فولاد را بشناسند.

در این مقاله هم می‌خواهیم درباره‌ی یکی دیگر از از شرکت‌های تولید فولاد به نام شرکت فولاد گستر آتنا حرف بزنیم. پس با ما تا انتها مقاله همراه باشید.

آشنایی با کارخانه فولاد گستر آتنا

شرکت فولاد گستر آتنا در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد. در طی این دو دهه و اندی پس از تولید این شرکت، توانست جایگاه اقتصادی خاصی در بین شرکت‌های تولید پیدا کند. از محصولات عمده‌ی این شرکت می‌توان به انواع پروفیل و لوله اشاره کرد.

 

کارخانه فولاد گستر آتنا

 

محصولاتی که توسط شرکت فولاد گستر آتنا ساخته می‌شود، در اماکن و سازه‌های زیادی من جمله انواع ساختمان‌‌ها و پالایشگاه‌ها و پل‌ها و همچنین سکو‌های نفتی به کار می‌روند. این کاربرد فراوان از محصولات شرکت فولاد گستر آتنا نشان از این است که محصولات این شرکت از مزایای زیادی برخوردارند.

قابلیت تولید این شرکت چیزی بالغ ۱۵۰ هزار تن می‌باشد. این کارخانه در ایلام واقع شده است و مساحت ۶ هکتار را در بر گرفته است. در اطراف این کارخانه، کارخانه‌های دیگری نیز وجود دارد. این کارخانه‌ها عبارت اند از کارخانه ورق فولادی و سنگ آهن.

از دیگر نکاتی که درباره‌ی این کارخانه و سایر کارکاخانه‌های تولید محصولات آهنی و فولادی باید در نظر داشته باشید این است که این عمده‌ی این کارخانه‌ها من جمله همین شرکت فولاد گستر آتنا به علت رشد جمعیت جوان و همچنین نیاز آن‌ها به خانه و در پی آن محصولات محصولات فلزی سازه، در نتیجه با پیشرفت چشمگیری روبه رو می‌شوند. پس اگر شما هم به این کار علاقه مندند می‌توانید امیدوار به آینده آن نیز باشید.

با همکاری با شرکت فولاد گستر آتنا چه مزایایی به دست می‌آورید؟

این کارخانه در موقعیت اجتماعی بسیار خوبی بنا شده است.  در واقع شرکت فولاد گستر آتنا هم به لندر امام خمینی نزدیک است و هم به لندر بوشهر نزدیکی دارد. علاوه بر اینها این شرکت با کشورهایی نظیر کویت و قطر نیز موقعیت تنگاتنگی دارد.

حالا سوالی که پیش می‌آید این است که چرا این نزدیکی به بندر و همچنین به کشورهای دیگر امتیاز محسوب می‌شود؟ پاسخ این است که با این موقعیت جغرافیایی شرکت، شما می‌توانید با مشتری‌های خارجی نیز تبادل داشته باشید. علاوه بر این نزدیکی به بندر صرفه اقتصادی و زمانی را برای فرد خواهان تجارت مهیا می‌کند.

این شرکت تولیدات با کیفیت زیادی را برای مشتریان فراهم می‌کند، پس در نتیجه شما باهمکاری با این شرکت می‌توانید، از محصولات با کیفیت آن بهره ببرید. سومین مزیت این شرکت هم خاص دوستداران محیط زیست می‌باشد. پساب‌های کارخانه‌ای از این شرکت به بیرون ریخته نمی‌شود و همچنین آلودگی هوا از سمت این کارخانه کمتر از سایر کارخانه‌های مشابه است.

 

محصولات فولاد گستر آتنا

 

محصولات فولاد گستر آتنا

این شرکت تولیدکننده انواع قوطی, لوله, پروفیل و…. است. به صورت کلی محصولات این مجموعه صنعتی‌را به صورت زیر می‌توان دسته بندی کرد.

  • انواع پروفیل‌های در و پنجره
  • لوله‌های صنعتی و ساختمانی

 

کاربرد محصولات تولیدی فولاد گستر آتنا

یکی از دلایل فروش خوب و مناسب فولاد گستر آتنا کاربردهای گسترده آن‌ها است که در بسیاری از موقعیت‌ها کارایی دارد.

  • ساختمان سازی
  • پوشش سقف سوله‌ها
  • ساخت نفت کش‌ها
  • ساخت شاسی تریلرها

نرده‌های فلزی که در پیاده روها استفاده می‌گردد، همچنین نرده‌های فلزی مورد استفاده در کارخانه‌ها و خیابان‌ها از کاربردهای محصولات این شرکت محسوب می‌شود.

 

کاربرد محصولات تولیدی فولاد گستر آتنا

 

ناودانی: ناودانی یک مقطع فولادی است که در دسته پروفیل‌ها قرار می‌گیرد. این سازه از یک سطح افقی تشکیل شده است به نام جان و دو سطح عمومی به نام بال دارد. ناودانی‌ها جنس‌های مختلفی دارند که می‌توان به آلومینیومی، استنلس استیل، گالوانیزه اشاره کرد. نوع آلمینیومی ناودانی‌ها وزن کمتری دارد و در عین حال از استحکام بالا و شکل پذیری خوبی برخوردار است به همین دلیل کاربردهای بیشماری دارد.

 

قیمت محصولات شرکت فولاد گستر آتنا

 

عوامل تأثیر گذار روی قیمت محصولات شرکت فولاد گستر آتنا

 از عوامل ابتدایی که در قیمت محصولات فولاد گستر آتنا اثر دارد می­توان به طول و ضخامت یا همان اندازه­ های ابعادی آن اشاره کرد.

نکته قابل ­توجه در این است که تاثیر طول بر قیمت از تاثیر ضخامت بیشتر است.  طول نیز با قیمت رابطه همپایی دارد. اما عاملی که بیشترین اثر را بر هزینه پروفیل و لوله دارد، فولاد خام یا همان مواد اولیه است.

در نتیجه این هزینه در بیشتر شهرها و فروشگاه­ها تاحدودی برابر است. امروزه نوسانات بازار فولاد بسیار بالا هستند و قیمت محصول از روزی به روز دیگر تغییر می­کند. حتی گاهی قیمت تعیین شده پس از یک ساعت دچار تغییر می­شود.

جمع بندی:

همان‌طور که در این مقاله از وب سایت اینترنتی آهن هایپر مطالعه کردید فولاد گستر آتنا در زمینه تولید پروفیل و لوله‌های فولادی فعالیت می‌کند. جهت اطلاعات بیشتر در زمینه به روزترین قیمت‌های لوله و پروفیل به وب سایت آهن هایپر مراجعه فرمائید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد گستر آتنا با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر