امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش

کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش

در سال 1387 شرکت فولاد کاوه تیکمه داش تاسیس شد. مدیریت شرکت را فردی به نام حسین ضراب در سال 1387 بر عهده گرفت. این شرکت کار خود را با ساخت و تهیه­ی انواع میلگرد آغاز کرد وظرفیت را به سالانه 300 هزار تن رساند و از بهترین تولید کنندگان میلگرد در کشور شد. این شرکت با هدف ایجاد اشتغال برای مردم محروم در تبریز بنا شد. زمینی به وسعت پنجاه هکتار برای این شرکت در نظر گرفته شد تا فعالیت‌های خود را آغاز کند.

کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش فعالیت خود را در شهر بستان آباد تبریز واقع در آذر بایجان شرقی آغاز کرد. میلگردهای تولیدی این شرکت در چهار نوع متفاوت به صورت استاندارد است. از افتخارات شمال غربی کشور صادرات محصولات این شرکت به کشورهای اروپایی می­باشد که تا به حال با موفقیت انجام شده است.

 

شرکت فولاد کاوه تیکمه داش

 

این شرکت به انواع تجهیزات الکتریکی و مکانیکی و همچنین به ماشین آلات پیشترفته­ای مجهز می­باشد که در توسعه­ی این شرکت نقش مهمی را ایفا می­کنند. مسلما هدف تولید هر شرکت فولاد افزایش ظرفیت محصولات با کیفیت مطلوب می­باشد. این شرکت در حال حاضر قصد دارد؛ ظرفیت تولیدات خود را به 600 هزار تن در سال برساند.

ایران نیز مانند سایر کشورها برای تولیدات و محصولات خود استاندارهایی را مد نظر گرفته است. طبق همین مطلب شرکت فولاد کاوه تیکمه داش نیز برای ساخت و تهیه‌ی انواع میلگردهای خود بایستی این استاندارها را رعایت کرده و وارد بازار کند. در این شرکت صد و شصت نفر از کارمندان به صورت مستقیم و دوهزار و دویست نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

شعار این شرکت در سال 1391 به اعتماد مشتریان و خریداران اشاره می‌کند. شرکت فولاد کاوه تیکمه داش از این اعتماد به عنوان افتخاری برای خود یاد می‌کند. همچنین در ادامه شعار خود یاد آور می‌شود که بهترین‌ها را امتحان کنید که به صورت مستقیم به کیفیت محصولات خود و استانداردها اشاره دارد.

محصولات شرکت فولاد کاوه تیکمه داش

از جمله محصولات متنوع شرکت فولاد کاوه تیکمه داش می­توان به پروفیل, لوله ­های صنعتی­, ورق استیل و مقاطع آلیاژی اشاره کرد. این محصولات طی سال­های متمادی با همکاری صد ها نفر و تجربه مناسب کاری به تولید رسیده است. لازم به ذکر است که این موفقیت­ها مدیون صدها نفر از مردم با همکاری یکدیگر ایجاد شده است.

بیشتر میلگردهای تولیدی شرکت فولاد کاوه تیکمه داش از نوع A2 و میلگرد A3 است. برای نشان داده شدن شرکت تولیدی و کیفیت آن, این شرکت بر روی میلگردهای خود نام اختصاری شرکت یعنی SFKsteel را حک کرده است.

توجه کنید که میلگرد ها را به سه دسته­ی ساده, نیمه سخت, سخت دسته بندی می­کنند که میلگردهای A2 از نوع نیمه سخت بوده که نسبت به میلگردهای نوع ساده از مقاومت بالاتری برخوردار است. شرکت فولاد کاوه تیکمه داش در رابطه با تولید بیلت, شمش و همچنین مواد اولیه دیگر فعالیت دارد. این شرکت محصولات خود را به دیگر شرکت­ها و تولیدکنندگان ارسال می­کند.

لازم به ذکر است که برای خرید مطمئن از شرکت فولاد کاوه تیکمه داش حتما با مشاورین خود شرکت درتماس باشید و از اصل بودن محصول اطمینان حاصل فرمائید. در حال حاضر در کشور به دلایل مشکلات اقتصادی، کلاهبرداری نیز روزانه بیشتر و بیشتر می‌شود.

بسیاری از محصولات را کلاهبرداران با قیمت کمتر خریداری می‌کنند و با قیمت بیشتر از شرکت تولیدی به فروش می‌رسانند. با این کارسود زیادی به دست می‌آورند. در این صورت از ارزش محصول واقعی کم می‌شود. همچنین مشتریان اعتماد خود را از دست می‌دهند و دیگر به شرکت تولیدی اعتماد نخواهند کرد.

قیمت میلگرد فولاد کاوه تیکمه داش

قیمت میلگرد فولاد کاوه تیکمه داش

شرکت فولاد کاوه تیکمه داش علاوه بر میلگرد, انواع آهن آلات صنعتی را نیز به فروش می­رساند. به صورت کلی قیمت میلگرهای تولیدی توسط شرکت فولاد کاوه تیکمه داش نسبت به سایر رقبای خود مناسب است و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار است.

با توجه به ارزش دلار و سایر ارزهای خارجی در کشور قیمت­ها ثابت نیست و تا حدودی متغیر است. به صورت روزانه می­توانید قیمت انواع محصولات شرکت فولاد کاوه تیکمه داش را از جدول سایت مربوطه مشاهده و جهت خرید اقدام کنید.

برای مطلع شدن از شرایط خرید شرکت فولاد کاوه تیکمه داش و جهت مشاوره با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید. فراموش نکنید همانند سایر محصولات داخل ایران نواسانات قیمتی شامل قطعات فولادی شرکت تیکمه داش نیز می‌شود.

فولاد کاوه تیکمه داش

جمع بندی؛

همان­طور که گفته شد؛ کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش درشهر تبریز واقع در آذربایجان شرقی, تاسیس شد. شرکت فولاد کاوه تیکمه داش در تولید انواع میلگرد, آهن آلات صنعتی و همچنین تولید بیلت و شمش نقش مهمی را در شرکت­های شمال غربی کشور ایفا می کند.

این شرکت انواع میلگرد را با کیفیت عالی و استانداردهای لازم تولید و وارد بازار می‌کند. جهت خرید از این شرکت باید با مشاورین خود شرکت ارتباط برقرار کنید. در پایان می‌توان گفت؛ فولاد کاوه تیکمه داش از بهترین انتخاب‌ها برای خرید انواع میلگرد و آهن آلات است.

شرکت فولاد کاوه تیکمه داش

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر