امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد پارسه

کارخانه فولاد پارسه

کارخانه فولاد پارسه قریب به ده سال انواع متریال فلزی مورد نیاز کارخانه‌های فولادسازی، پتروشیمیایی و صنعتی را به صورت رسمی تأمین کرده‌است.  شرکت‌های فعال در زمینه تولید سیمان نیز طی سال‌های اخیر با فولاد پارسه همکاری‌های زیادی داشته است.

شرکت نورد فولاد پارسه کاوه در سال ۱۳۹۵ با شماره ۴۱۲۴ به ثبت رسید. این مجموعه صنعتی در استان مرکزی_ شهرستان ساوه واقع است.

از برترین افتخارات فولاد پارسه همکاری با شرکت‌ها و مجموعه‌های مطرح سراسر کشور می‌باشد. همچنین تولید مرغوب و با کیفیت محصولات موجب گشته‌است نام‌این مجموعه همواره بر زبان‌ها باشد.

کارخانه فولاد پارسه 

محصولات فولاد پارسه

نبشی به عنوان یکی از پراستفاده‌ترین قطعات در صنعت ساخت و ساز به کار می‌رود. ابعاد یک نبشی را کارخانه سازنده آن و خریدار مشخص می‌کند. بسته به کاربرد و استفاده نبشی‌ها متفاوت می‌باشد. به صورت کلی سایز نبشی‌ها در ابعاد 50 تا 150 میلی متر متغییر است.  از پرکاربردترین نبشی‌های تولیدی فولاد پارسه، 50*50 است.

نبشی ۴۰*۴۰*۲۵: وزن هر شاخه این نبشی ۹ کیلوگرم است و قیمت آن معادل ۱۶۵۰۰ تومان محاسبه می‌گردد‌.

نبشی ۳*۵۰*۵۰: یکی از مهم ترین محصولات شرکت فولاد پارسه، نبشی 3*50*50  است. این نبشی با ضخامت ۳ میلی لیتر و استاندارد 5sp تولید و به بازار عرضه می‌گردد. نبشی 3*50*50 در کارخانه بارگیری می‌شود و وزن هرشاخه آن 23 کیلوگرم است. طول این سازه 6 متر  و واحد فروش آن کیلوگرم می‌باشد.

لوله‌های کربن استیل: این لوله‌ها در سه دسته اصلی طبقه بندی می‌شوند که عبارتند از بدون درز، درز دار، درز مخفی جهت ساخت این محصول استانداردهای لازم رعایت گشته و با کیفیت مغبولی به بازار آهن وارد می‌شود‌.فلنج‌های کربن استیل در سایز‌ها و ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌گردند.

شرکت فولاد پارسه در زمینه عرضه انواع لوله جهت مصارف نفت، گاز، آب، حصار کشی، آبرسانی، ورق پروفیل، ناودانی و…. فعالیت می‌کند.

محصولات فولاد پارسه

شاید برایتان جالب باشد باشد بدانید که فولاد پارسه در زمینه تولید اتواع قطعات ساختمانی نیز فعالیت می‌کند. برخی از این محصولات با شیوه نورد گرم تولید می‌شوند که در ادامه با آن آشنا خواهید شد. محصولات نورد سرد از لحاظ ابعاد و اندازه  در مقایسه با نورد گرم از دقت بیشتری برخوردار هستند.

تیرآهن یکی از نمونه‌های مقاطع فولادی به شمار می‌رود که آلیاژهای مختلف در ساخت آن دخیل هستند. عمده‌ترین کاربرد آنها در اسکلت‌بندی ساختمان، انواع ستون و خرپا است. در بازار تیرآهن‌ها به دو شکل I و H  دیده می‌شود . تیرآهن‌ها از نظر ساختار و شکل ظاهری به اصطلاح تخصصی به دو بخش بال و جان از هم شناخته می‌شوند ساختار میانی و اصلی را جان تیرآهن گویند و لبه‌های تیرآهن را بال اطلاق می‌کنند.

روش‌های تولیدی نورد گرم،  محصولاتی با مرغوبیت و کیفیت بالا تولید می‌کنند. روش‌های تولیدی در فرایند نورد گرم، تکامل یافته  بوده و قیمتی ارزان‌تر دارند. دستگاه‌هایی که با آن ورق سیاه تولید می‌کنند، بسیار گران است. به همین جهت در استانداردها و شکل‌های مشخصی تهیه می‌شوند و متقاضیان زیادی در سراسر کشور دارند.

فولاد پارسه و وادرات و صادرات آهن آلات صنعتی

علاوه بر تولید نبشی، این شرکت در زمینه وادرات و  فروش آهن آلات صنعتی و شیرآلات نیز فعالیت‌هایی دارد.  با تلاش‌ها و زحمات بدون وقفه این مجموعه صنعتی بسیاری از نیاز‌های پالایشگا‌ه‌ها و نیروگاه‌های صنعتی تأمین گشته‌است. ساوه، سپاهان، اهواز، سپنتا، سدید، کلوپ و… عاملیت فروش محصولات کارخانجات هستند‌.

خرید نبشی فولاد پارسه

خرید نبشی فولاد پارسه

خرید نبشی باید پس از شناسایی کاربرد‌ها و ویژگی‌های آن باشد. در هنگام خرید این محصول به صورت آنلاین باید توجه ویژه‌ای به طول، ضخامت و ابعاد نبشی داشته باشید.  همیشه به خاطر داشته باشید که داشتن اطلاعات کافی در خرید به انتخاب مناسب و پرکاربرد مسیر می‌شود.

قیمت محصولات فولاد پارسه

قیمت نبشی فولاد پارسه متناسب با نوسانات بازار آهن متفاوت است.  عواملی مانند نوع نبشی، وزن و ابعاد نیز در قیمت این محصول تآثیر گذار می‌باشد. جهت اطلاع از آخرین اخبار فولاد پارسه به سایت آهن هایپر مراجعه فرمائید و با کارشناسان فروش این شرکت در زمینه خرید و فروش محصول مورد نظر صحبت کنید.

جمع بندی: همان‌طور که در این مقاله از وب سایت اینترنتی آهن هایپر مطالعه کردید مجموعه صنعتی فولاد پارسه در زمینه تولید انواع نبشی فعالیت می‌کند.  این شرکت انواع لوله‌های آب رسانی، نف، گاز، بدون درز، درز دار مخفی را با کیفیت بالا و مرغوب به بازار آهن عرضه می‌دارد. همچنین از محصولات این شرکت در صنایع پتروشیمیایی و انواع ابزار آلات هیدرولیکی تجربه کاری دارد. جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت اینترنتی آهن هایپر مراجعه فرمائید. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده‌باشید و پاسخ پرسش‌های خود را در زمینه شرکت فولاد پارسه یه دست‌آورده‌باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد پارسه با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر