امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد ویان

کارخانه فولاد ویان

کارخانه فولاد ویان از کارخانه های مدرن در تولید فولاد در خاورمیانه می باشد و در بخش خصوصی کشور، دارای بالاترین ظرفیت تولید شمش فولادی است. کارخانه فولاد ویان در سال ۱۳۸۱ تاسیس شده و این کارخانه واقع در ۴۲ کیلومتری جاده همدان تهران می باشد.

مجتمع ویان انواع شمش های فولاد آلیاژی یا بیلت ها را تولید می کند و ظرفیت تولید محصولات فولادی به ۵۵۰ هزار تن در سال می رسد. مجتمع ویان یک زمینه شغلی عالی را برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و به صورت غیر مستقیم برای ۴۴۰ نفر فراهم کرده و کارخانه مذکور با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی ها تولید شده است.

خط تولید این مجتمع دارای برترین و مدرن ترین تکنولوژی تولید فولاد می باشد.  از اهداف این مجتمع می  توان به افزایش سطح تولید با کیفیت و افزایش ایمنی اشاره کرد. مدیرعامل این شرکت بزرگ آقای سید مهدی مقدس بوده و البته کسب رضایت مشتریان از بزرگترین اهداف کلان مجتمع ویان می باشد. 

 

کارخانه فولاد ویان

 

محصولات تولیدی مجتمع فولاد ویان

مجتمع فولاد ویان تولید کننده انواع محصولات فولادی مانند بیلت و شمش می باشد. محصولات تولیدی در این مجتمع کیفیت مطلوبی دارند و دارای کاربرد های صنعتی هستند . انواع فولاد های کم آلیاژ و آلیاژ متوسط با استفاده از استاندارد های رایج و بین  المللی تولید شده  اند.

تولیدات مجتمع مزبور شامل انواع بلیت  ها به عرض های 150 میلیمتری و ۱۲۰ میلیمتری است. البته فولاد های تولید شده توسط این مجموعه فولاد های کم کربن و متوسط کربن می باشند و این فولاد ها با استاندارد های st3sp و st37_2 و st50_2 و st5sp و با استاندارد DIN تولید شده و به بازار های داخلی عرضه می شوند.

شمش تولیدی توسط این مجتمع با ترکیبات شیمیایی 0/28 و بیشتر کربن و 0/15 سیلیسیم و 0/50 درصد منگنز و 0/04 ٪ فسفر و مس و کروم می باشد. بیلت تولیدی توسط این شرکت در انواع مدل ها است و در حقیقت محصولات فولادی در ابعاد و سایز های مختلف تولید می شوند. 

محصولات تولیدی مجتمع فولاد ویان

بیلت مجتمع فولاد ویان

مجتمع فولاد ویان از کارخانه  های تولید کننده انواع بیلت می باشد. بیلت از محصولات فولادی است که با استفاده از گواهینامه ها و استاندارد های مختلف در عرض های ۱۵۰ و ۱۲۰ تولید شده و بیلت ها با توجه به نیاز بازار در عرض های ۱۶۰ میلیمتر و ۱۰۰ میلی متر و با اندازه های مختلف با توجه به نیاز بازار ساخته می شوند.

فولاد ها ، متوسط کربن و کم کربن هستند و با استاندارد Gost و دیگر استاندارد ها ساخته شده و به بازار های داخلی عرضه می  شوند. بیلت از جمله شمش های فولادی است که کاربرد بسیار زیادی در جهان دارند. در حقیقت شمش های فولادی در تولید انواع محصولات آهنی مصرف می شوند. بیلت ساخته شده شرکت فولاد ویان از پرطرفدارترین تولیدات فرآورده نورد میان بوده و با سطح مقطع مربع و دایره ای تولید می شود.

بیلت ها دارای طول بلندی هستند و در گروه بندی های مختلف مانند 5sp و 3sp ساخته می  شوند. بیلت 3sp انعطاف پذیری و کشش و خمش بسیار خوبی دارد. شمش فولادی در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بیلت مزبور به روش سی سی ام تولید شده و در این کارخانه شمش از تولید سی سی ام به مصرف نورد به صورت مستقیم می رسد. بیلت در کارخانه فولاد ویان با نهایت دقت در سایز های کاربردی تولید می شود. 

گفتنی است شمش فولادی که از صورت بیلت تولید شده است، شمشال نام دارد. 

شمش مجتمع فولاد ویان

کاربردهای بیلت مجتمع فولاد ویان

بیلت از انواع شمش ها محسوب می شود و یک کالای فولادی نیمه ساخته است. کاربرد بیلت را می توان در تولید و ساخت انواع میلگرد و تسمه و مفتول نام برد. در حقیقت از شمش های فولادی برای تولید دیگر مقاطع آهنی و فولادی استفاده شده و انواع میلگرد های آجدار و میلگرد های ساده در سایز بندی های گوناگون با استفاده از بیلت تولید می  شوند.

البته اشاره کنیم که مفتول و تسمه نیز در سایز های مختلف با استفاده از بیلت ساخته می شوند. بلیط و شمشال در صنایع مختلف و گوناگون قابلیت استفاده دارند و یک محصول نیمه آماده می باشند که در طی فرایند ریخته گری فولاد به دست می آیند. بیلت دارای قابلیت انعطاف پذیری و شکل پذیری بسیار خوبی است.

بیلت فولادی با استفاده از نورد پروفیل پردازش شده و در تولید میله و لوله و سیم مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل کیفیت بیلت و شمش ها بسیار مهم است چرا که تاثیر زیادی بر روی کیفیت محصولات تولیدی مانند میلگرد ها و غیره دارند.

بیلت با بلوم و تختال تفاوت زیادی دارد و به همین دلیل کاربرد آنها نیز متفاوت می باشد. بیلت در تولید محصولاتی که طول بیشتری نیاز دارند استفاده می شود و استحکام قابل توجهی دارد. شمش های فولادی از پرکاربردترین محصولات فولادی نیز  می باشند. 

کاربردهای بیلت مجتمع فولاد ویان

سخن پایانی 

مجتمع فولاد ویان از شرکت  های مدرن در کشور است که با هدف افزایش کیفیت محصولات تولیدی خود اقدام به فعالیت می کند. این شرکت در سال ۱۳۸۱ تاسیس شده و یک زمینه شغلی بسیار عالی را برای بیش از ۵۰۰ نفر فراهم کرده است . شرکت فولاد ویان از بزرگترین شرکت های تولیدی محصولات فولادی مانند بیلت می  باشد و انواع بیلت ها را در سایز بندی های مختلف تولید کرده است.

مدیر عامل شرکت فولاد ویان سید مهدی مقدس بوده و افزایش ایمنی که جزو اهداف مجتمع است را دنبال می کند. شرکت فولاد ویان از مدرن ترین تکنولوژی در تولیدات خود استفاده کرده است و در سطح خاورمیانه از شرکت های فعال در حوزه شمش های فولادی با کیفیت می باشد . البته شما می توانید با مراجعه به سایت آهن هایپر از تمامی محصولات کارخانه فولاد ویان  از قیمت محصول و نحوه استفاده اطلاعاتی به دست آورید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد ویان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر