امروز : یکشنبه 24 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد ناب تبریز

کارخانه فولاد ناب تبریز

کارخانه فولاد ناب تبریز یکی از مهمترین شرکت های داخل کشور در زمینه تولید انواع محصولات فولادی است که توانسته شهرتی در بازارهای داخلی و حتی خارج از کشور کسب نماید.

اگر به طور دقیق بخواهیم بگوییم این شرکت در سال 1382 تاسیس و پس از به راه اندازی ابزار و تجهیزات خطوط تولید، توانست در سال 1384 به طور رسمی شروع به فعالیت نماید. از لحاظ جغرافیایی این کارخانه در 35 کیلومتری شهر تبریز واقع شده است. موقعیت مکانی شرکت فولاد ناب تبریز باعث شده که مزایای زیادی نصیب این کارخانه گردد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. به دلیل موقعیت مناسب مکانی، امکان دسترسی این شرکت به بازارهای مواد اولیه، مرز گمرک کشوری و مراکز تجاری، بسیار آسان و راحت است.
  2. از مهمترین مزایای موقعیت مکانی این شرکت می توان به مواردی مانند: حمل و نقل، تامین مواد اولیه، صادرات و واردات اشاره کرد که تمامی این مزایا در کنار هم، ارزش شرکت فولاد ناب تبریز را بیش از پیش افزایش می دهد.

 

کارخانه فولاد ناب تبریز

 

این شرکت دانش محور را می توان جز بزرگترین تولید کننده قطعات فولادی در کشور دانست که محصولات خود را طبق استانداردهای ملی و بین المللی تولید و به بازار خارج از کشور عرضه می نماید.

البته باید بگوییم که ظرفیت تولیدی این کارخانه سالانه 450 هزار تن برآورد شده است و هم اکنون حدود 400 نفر پرسنل آموزش دیده در خطوط مختلف تولیدی 1 و 2 مشغول به فعالیت هستند. در بیانیه چشم انداز این شرکت به موارد زیر اشاره شده است:

  1. تبدیل شدن به بزرگترین مرکز تولید کننده مقاطع فولادی در سراسر کشور
  2. تبدیل شدن به بهترین شرکت تولیدی فولاد از لحاظ کیفیت
  3. قادر بودن به تولید محصولات فولادی با رعایت تمامی استانداردهای بین المللی

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در مورد گواهینامه های محصولات و نشان استانداردهای آنها را در اختیار شما قرار دهیم:

محصولات شرکت فولاد ناب تبریز

آشنایی با افتخارات شرکت فولاد ناب تبریز:

شرکت فولاد ناب تبریز توانسته افتخاراتی را در طی سال های متمادی و با تلاش های مستمر مدیران و کارکنان کارآزموده، نصیب خود نماید و محصولات تولیدی خود را در بهترین کیفیت ممکن به بازارهای خارجی و داخلی عرضه نماید و نیازهای مشتریان را در این زمینه برآورده سازد. از جمله افتخارات کسب شده توسط این مجموعه عبارتند از:

  • این شرکت توانست به ترتیب گواهینامه های زیر با نشان استاندارد OHSAS18001، ISO14001، ISO9001 را به دست آورد که همه این افتخارات در زمینه های مدیریت کیفیت، بهداشت حرفه ای و محیط زیست کسب شده است.
  • گواهینامه ISO 1002:2014 هم در زمینه تولیدات نورد گرم، نصیب شرکت فولاد تبریز شد. البته ناگفته نماند که این کارخانه توانست به عنوان واحد برتر کشوری در زمینه تحقیق و توسعه و همچنین در حیطه محیط زیست، شناخته شود.

معرفی محصولات شرکت فولاد ناب تبریز و مواد اولیه بکار رفته در تولید آنها:

از مهمترین مزایای این شرکت می توان به پرسنل مجرب و باتجربه اشاره کرد که توانسته اند محصولاتی را تولید نمایند که از بهترین کیفیت تولیدی در سطح جهانی و داخلی برخوردار باشند و مورد توجه بسیاری از مشتریان در داخل و حتی خارج از کشور قرار گیرند.

ناگفته نماند که این شرکت انواع مختلف محصولات فولادی از جمله: تیرآهن، نبشی، ناودانی را در اندازه های متنوعی تولید و به روانه بازار مصرفی می کند. مواد اولیه مصرفی مورد استفاده توسط پرسنل این کارخانه در خطوط تولید از بهترین کیفیت برخوردار است که توسط تولیدکنندگان داخلی و خارج از کشور تهیه می شود و به همین خاطر است که این شرکت در تامین محصولات فولادی مورد نیاز مشتریان توانسته به موفقیت فوق العاده ای دست یابد.

اهداف تولیدی شرکت فولاد ناب تبریز

  1. نبشی از محصولات شرکت فولاد ناب تبریز:

همانطور که می دانیم سایزهای در نظر گرفته شده کارخانه فولاد تبریز برای تولید این محصول، 30 تا 100 میلیمتر است. این مجتمع از مهمترین شرکت های صنعتی در زمینه تولید نبشی بال مساوی در کشور محسوب می شود. جا دارد که بگوییم قیمت این محصول با توجه به سایز و اندازه های تولیدی آن، محاسبه می شود.

  1. ناوانی از محصولات شرکت فولاد ناب تبریز:

شرکت فولاد تبریز از اصلی ترین تولید کنندگان ناودانی بال دار شیب دار در بازار داخلی به شمار می رود. شما می توانید این محصول را در سایزهای مختلف و در نوع سبک و سنگین آن از بازار تهیه نمایید. البته باید بگوییم که شرکت این محصولات را با نشان استاندارد ISIRI 4477-1، GOST 8240-1997 (روسی) و DIN EN 1026-1:2009 (اروپایی)، تولید می کند و در دسترس مشتریان مورد نظر قرار می دهد.

  1. تیرآهن از محصولات شرکت فولاد ناب تبریز:

شرکت فولاد تبریز این محصول را در نوع نیمه سبک و سنگین به بازار روانه می کند. تیرآهن این کارخانه در سایز تیرآهن 12 تا تیرآهن 20 (تیرآهن IPE، تیرآهن INP و تیرآهن IPB) تولید و در دسترس بازار مصرفی داخلی و خارجی قرار می گیرد. از جمله کاربردهای این نوع محصول می توان به استفاده از آن در صنایع ساختمانی، خودروسازی و پل سازی و… اشاره کرد.

شرکت فولاد ناب تبریز

جمع بندی:

کارخانه فولاد ناب تبریز را می توان یکی از شرکت های مهم در زمینه تولیدات فولادی کشور دانست. این شرکت با تلاش های شبانه روزی نیروی انسانی مجرب توانسته که افتخارات زیادی را در زمینه کیفیت محصولات تولیدی، نصیب خود سازد و شهرتی را در بازار جهانی کسب نماید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر