امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد میانه

کارخانه فولاد میانه

کارخانه فولاد میانه در سال ۱۳۶۸ در آذربایجان تاسیس شد. ظرفیت تولیدی این شرکت در سال حدود ۵۵۰ هزار تن می‌باشد. یکی از شهرستان‌ های آذربایجان، میانه نام دارد که علت نام گذاری شرکت فولاد میانه نیز به همین علت است. محصول‌ تولیدی در حال حاضر این شرکت تنها میلگرد می‌باشد. میلگرد فولاد میانه بر اساس استانداردهای ایران تولید و عرضه می‌شود.

نامی که این مجتمع در بازار آهن به دست آورده و با آن به شهرت رسیده است، کارخانه فولاد میانه می‌باشد. ایستگاه راه آهنی که در مجاورت کارخانه فولاد میانه قرار دارد به شهرت این شرکت می‌افزاید. در حال حاضر تعداد ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۵۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم برای این شرکت کار می‌کنند. مجتمع فولاد میانه اشتغال زایی مناسبی برای جوانان کشور فراهم کرده است.

مجتمع فولاد میانه همانند کارخانه‌های معروف ساخت فولاد در کشور، دارای آزمایشگاهی جهت برسی کیفیت و تناسب محصولات خود می‌باشد. بعد از این که محصولات مهر تایید آزمایشگاه را از نظر کیفیت محصول دریافت کردند برای عرضه و فروش وارد بازار می‌شود. یکی از استاندارد های میلگردهای این شرکت سازگاری با محیط زیست می‌باشد که بسیار ارزشمند و مفید برای کشور می‌باشد.

کارخانه فولاد میانه

یکی از افتخارات شرکت فولاد میانه تکنولوژی پرد که از زیر مجموعه‌های هیلدینگ ایمیدرو می‌باشد است. برای اولین بار در ایران فولاد میانه از این تکنولوژی در جهت پیشترفت کارخانه استفاده کرد. این شرکت در سال ۱۳۷۹ بهره برداری را با کمک کارمندان پر تلاش و همچنین تجهیزات و ماشین آلات الکتریکی به عمل رساند. در سال ۱۳۷۹ آماده سازی های لازم برای خطوط تولید نیز شکل گرفت.

مدیرعامل شرکت فولاد میانه سر کار آقای مهراد ناجی بیان کرده است؛ از مشکلات عرضه فولاد در خاورمیانه عدم توازن می‌باشد. مجتمع فولاد میانه با کامل کردن واحد فولاد سازی تا حدی به این مشکل غلبه کرده است. این شرکت زنجیره را از آهن اسفنجی تا میلگرد را در خاورمیانه تشکیل داده است.

 

کارخانه فولاد میانه

 

مجتمع فولاد میانه یکی از برترین و موفق‌ترین مجتمع‌های فولاد در شمال غربی کشور است. کسب برترین رتبه در دوره ممیزی عملکرد HSEE توسط این مجتمع انجام شده است که افتخاری برای آذربایجان است. مجتمع فولاد میانه در میان تمامی طرح‌های ایمیدرو بیشترین رشد را در زمینه ایمنی کسب کرده است.

فولاد میانه در حال حاضر شامل دو قسمت احیا و ذوب می‌باشد. میتوان گفت مجتمع فولاد میانه یکی از مجتمع‌های در حال ساخت و توسعه است. زیرا بخش ذوب مجتمع درحال ساخت و بخش احیا از سال ۱۳۹۶ در حال تولید می‌باشد. کارخانه فولاد میانه در‌تلاش است که یک محصول کاملا ایرانی را با کیفیت مطلوب و استانداردهای لازم را تولید کند‌. در همین زمینه شرکت فولاد میانه به ابزارآلات صنعتی پیشترفته‌ای مجهز می‌باشد.

شرکت فولاد میانه

شرکت فولاد میانه در جهت تولید میلگردهای ساختمانی در ابعاد ده تا بیست و دو فعالیت می‌کند. شمش فولادی‌ای که شرکت فولاد میانه از آن برای ساخت میلگردهای خود استفاده می‌کند، دارای طولی با درازای دوازده متر و عرض صد وسی تا صد و پنجاه میلی متر می‌باشد.

لازم به ذکر است که کیفیت مهم‌ترین اصل برای هر محصول تولیدی در داخل ایران و همچنین خارج از کشورمی‌باشد که این کارخانه تمام تلاش خود را برای به دست آوردن محصول با کیفیت انجام داده است تا رضایت مشتریان را به دست آورد.

از اقدامات انسان دوستانه‌ی شرکت فولاد میانه حمایت کردن از بهزیستی شهرستان میانه و احداث ویلچر به سالمندان می‌باشد. همچنین در مبارزه با بیماری کرونا این شرکت به توزیع بسته‌های حمایتی در قالب طرح مومنانه پرداخته است.

مزایای مجتمع فولاد میانه

شرکت فولاد میانه از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. ایران در منطقه شمال غربی کشور یعنی آذر بایجان شرقی، صادرات گاز انجام می‌دهد. خطوط لوله گاز مرزی ایران ترکیه در همجواریه شرکت فولاد میانه است. همان طور که می‌دانید ایران منابع گازی غنی در شمال و جنوب کشور دارد.

قیمت میلگرد فولاد میانه

قیمت میلگرد فولاد میانه

فولاد آذربایجان قیمت میلگرد تولیدی خود را ابتدا بر اساس شمش آهن قیمت گذاری کرد. با توسعه بورس کالا، قیمت میلگرد میانه نیز با توجه به عرضه کالا در بورس قیمت گذاری شد. میلگرد میانه به صورت روزانه در حال تغییر و قیمت گذاری می‌باشد که در نهایت قیمت اصلی میلگرد توسط صاحبان بار تعیین می‌شود.

قیمت گذاری میلگرد فولاد میانه با توجه به میزان تقاضای مشتریان و تن بار حمل شده مشخص می‌شود. بروزرسانی روزانه قیمت‌ها را می‌توانید با توجه به جدول لیست قیمت میلگرد در سایت مربوطه مشاهده کنید. این کارخانه ادعا می‌کند نسبت به سایر شرکت‌های واقع در آذربایجان شرقی میلگرد را با قیمت مناسبی به بازار‌عرضه می‌کند.

مجتمع فولاد میانه

آن چه باید در رابطه با مجتمع فولاد میانه بدانیم:

همان طور که گفته شد مجتمع فولاد میانه از برترین مجتمع‌های ساخت فولاد در آذربایجان است. به دلیل موقعیت مکانی مناسب مزایایی نسیب این شرکت در حال توسعه شده است. به صورت کلی می‌توان گفت؛ تولید میلگرد در‌ کارخانه فولاد میانه با تجهیزات پیشترفته و مدرنی که این مجتمع از آن بهره مند است، بسیار کاربردی می‌باشد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد میانه با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر