امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد ظهوریان مشهد

کارخانه فولاد ظهوریان مشهد

کارخانه فولاد ظهوریان مشهد یکی از شرکت های شناخته شده در تولید محصولات فولادی نظیر نبشی و ناودانی به شمار می‌رود. با ما همراه باشید تا با این شرکت بیشتر آشنا شوید.

درباره کارخانه فولاد ظهوریان مشهد

کارخانه فولاد ظهوریان مشهد در سال 1390  و در شهرک صنعتی توس در مشهد وارد چرخه تولید شد. در ابتدا نام این شرکت را بارثاوا که نام قدیم خراسان و سرزمین قوم پارت بود گذاشتند ولی بعد با توجه  به نظر  مدیریت این شرکت تغییر نام گرفت و به ظهوریان مشهد تبدیل شد. زمینه فعالیت این شرکت در تولید انواع نبشی است که دارای تجربه زیادی است.

 

کارخانه فولاد ظهوریان مشهد

 

فولاد ظهوریان مشهد مشغول به تولد انواع نبشی بال مساوی و در طول ثابت 6 متر و در سایز های دیگر هم است. این شرکت توانسته تاحدودی از نیاز کشور در زمینه ساختمان و صنعت تأمین کند. باید در نظر داشت که این شرکت توانسته استاندارد گوست 8509 و 8510 را برای تولید نبشی نگهدارنده بال مساوی گرم نورد دیده کسب کند.

البته این استاندارد گوست توسط کشور روسیه ارائه می‌شود و شامل شرکت هایی می‌شود که در نظارت اداره های دولتی باشد و شامل ازمایشگاه هم باشد که شامل بسیاری قوانین و استاندارد های دیگر است و کسب این استاندارد نشانه تأیید کیفیت محصول و انطباق ان با استاندارد ها و ایمنی محصول است.

محصولات شرکت فولاد ظهوریان مشهد

محصولات شرکت فولاد ظهوریان مشهد

ازجمله محصولات تولیدی ظهوریان مشهد شامل نبشی و ناودانی است که نوع نبشی های تولیدی ان بال مساوی واز فولاد گرم نوردیده به دست میاید. دیگر سایز های نبشی تولیدی این شرکت  شامل 30*30*3 و 100*100*10 است. این مدل نبشی بال مساوی سبک بوده در صنعت و ساختمان سازی بسیار مصرف دارد.

به طور کلی نبشی یکی از مهم ترین مقاطع فولادی است که در ساخت چهارچوب در های بزرگ و اتصال ستون ها به پل ها و قالب های فلزی خر پا و فندانسیون و بیم باربر اتصآلات تیرآهن و دیگر مصارف استفاده می‌شود. با استفاده از فروشگاه آهن هایپر به راحتی می توانید از محصولات با کیفیت این کارخانه خرید کنید.

نبشی

به طور کلی نبشی ها دارای دو بال هستند که به فاصله عرضی تا نقطه خمیدگی ان گفته می‌شود. که این بال ها و همچنین ضخامت ان ها در نام گداری ان تاثیر دارد. مانند نبشی بال مساوی که دارای طول 40 میلیمتر و دارای ضخامت 4 میلیمتر است به شکل 40*40*4 مشخص می‌شود.

محصولات شرکت فولاد ظهوریان مشهد

 در شرکت فولاد ظهوریان مشهد نبشی ها با شیوه نورد گرم تولید می‌شوند که در این مدل شمش فولادی که همان بلوم هم نامیده می‌شود در سایز های مشخص مطابق با استاندارد وارد کوره های ذوب نورد می‌شوند و بعد از این مرحله به حرارت مورد نظر رسیده وبه قسمت غلتک های نورد رسیده و از این غلتک ها عبور کرده و از ضخامت آنها کم می‌شود و طول شان زیاد می‌شود.

 بعد از فرم گرفتن محصول که همان نبشی است با کمک دستگاه های مخصوص که شبیه به قیچی است برش داده می‌شوند که این ابعاد  با توجه به نیاز مشتریان قابل تغییر است.

نبشی های تولیدی شرکت فولاد ظهوریان مشهد در سایز های 6 متر و 30*30 تا 100*100 میلی متر است و ضخات ان ها هم از 2.5 تا 10 است و وزن ان ها هم از 7 تا 90 کیلو گرم قابل تغییر است. باید توجه داشت که وزن و ضخامت این محصول از فاکتور های مهم در رعایت کیفیت این محصول است.

شرکت فولاد ظهوریان مشهد برای تولید نبشی های خود از فولاد اس تی 37 استفاده می‌کند. نوع فولاد در ساخت ماشین آلات و فن اوردی تولید مواد هم کاربرد دارد و به کار بردن چنین فلزی با خواص مکانیکی بالا باعث بالا رفتن طول عمر محصولات بدست امده می‌شود.

البته این فولاد در برابر حرارت خیلی بالا قرار می گیرد و در نهایت به یک فلز مقاوم در مقابل خمش و فشار تبدیل می‌شود و این فلز به دلیل وجود مقدار کم کربن در آن خاصیت جوش کاری کمی دارد. ولی این شرکت به دخواست مصرف کنندگان درصد کربن موجود در این فلز را بآلاتر می برد و به دلیل کیفیت بالا این محصول در پروژه های مقاوم کاربرد دارد.

تیرآهن ظهوریان مشهد

تیرآهن

یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت فولاد ظهوریان مشهد انواع تیرآهن است که از پرمصرف ترین مصالح در صنعت و ساختمان سازی است و همچنین در ساخت انواع چهار چوب هم کاربرد دارد. یک نمونه از این تیرآهن ها تیرآهن اروپایی است که به ان تیرآهن معمولی و یا نرمال هم گفته می‌شود و از این مدل در ساخت ستون و خر پا مصرف می‌شود.

سایز این محصول بین 8 تا 16 متر ارائه می‌شود. این تیرآهن ها با ارتفاع های مختلفی از جمله 80 و 100و 120و 600 میلی متر و در عرض های  42و 50 و 58 و215 میلی متر تولید می‌شوند.

نوع دیگر تیرآهن نیم پهن است که به آن سبک هم گفته می‌شود و به تیرآهن نرمال شبیه است. تنها تفاوت این دو نوع آهن این است که ضخامت جان ان کم و عرض بال ان از تیرآهن نرمال بیشتر است. این نوع آهن در کشور هم زیاد تولید می‌شود و هم مصرف ان بالا است.

 ارتفاع این محصول بین 70 و 100و 160  میلیمتر است و عرض ان هم بین 46 تا 320 میلی متر متغیر است.

 نوع دیگر تیرآهن بال پهن یا هاش است که از نظر شکل ظاهر شبیه اچ انگلیسی است و از این نوع هم در ساخت خر پا وستون کاربرد دارد. از نظر وزنی هم خیلی سبک است و دارای مقاطعی عریض است و کمبود تولید این محصول با وارد کردن آن از دیگر کشور ها جبران می‌شود. به این دلیل قیمت این محصول به دلار بستگی دارد.

 نوع دیگر تیر  آهن لانه زنبوی است که با توجه به معایبی که دارد مصرف ان کم است. این مدل تیرآهن با روش نورد تولید نمی‌شود پس به شکل دستی یا با دستگاه برش داده می‌شود و در این مدل مقاومت کمتری دارد واز این نوع تیرآهن برای اتصال به تیر اصلی استفاده می‌شود.

کارخانه فولاد ظهوریان مشهد

طول این محصول مانند بقیه بین 8 تا 16متر است. و ارتفاع ان از 80 تا 300 میلیمتر است. البته عرض این نوع تیرآهن به نوع پروفیل ان بستگی دارد. این مدل از تیرآهن چون در طی بریدن و تکمیل پروفیل به شکل شش ضلعی در میاید به آن لانه زنبوری می گویند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد ظهوریان مشهد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر