امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد صبح پارسیان

کارخانه فولاد صبح پارسیان

صنایع فولاد صبح پارسیان جزء شرکت های سهامی خاص می باشد و جزو واحد های تجاری گروه مالی پارسیان است و با هدف تولید با حداکثر بهره وری از دارایی های مدیریت و صیانت و محافظت بر بخشی از دارایی ها مربوط به بانک پارسیان فعالیت می  کند. فعالیت این صنایع در حوزه صنعت فولاد و صنایع وابسته بوده و در تولید لوله های اسپیرال و میلگرد و تیر آهن فعالیت می کند.

فعالیت صنایع فولاد پارسیان ساخت و پوشش انواع لوله ها در قالب های استاندارد می باشد و با راه اندازی خط تولید تیرآهن و اقدامات اولیه برای بهره برداری از خط نورد میلگرد توانسته است با تکیه بر سیاست های کلان سهام داران فعالیت قابل توجهی در بازار های داخلی داشته باشد. این شرکت در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است؛ و همچنین  دارای دانش فنی ارزنده و نیروی انسانی توانمند می باشد.

 

صنایع فولاد صبح پارسیان

 

محصولات تولیدی شرکت فولاد صبح پارسیان

صنایع فولاد صبح پارسیان تولید کننده انواع لوله های اسپیرال و میلگرد ها و تیرآهن ها و انواع درب های آسان بازشو و محصولات نورد گرم می باشد. تولید تیرآهن در انواع گوناگون و مختلف از سایز های ۱۴ تا سایز ۲۷ در این شرکت انجام می گیرد.

میلگرد نیز در انواع مختلف مانند میلگرد های آجدار بر اساس استاندارد ملی ایران ۳۱۳۲ تولید شده البته از استاندارد های بین  المللی دیگری در تولید میلگرد به روش نورد گرم استفاده می  شود. میلگرد ها در قطر ۱۰ تا ۳۲ میلی متری در این شرکت عرضه می شوند.

محصولات تولیدی شرکت فولاد صبح پارسیان

لوله های اسپیرال از جمله محصولات مهم این شرکت هستند و انواع لوله های فولادی اسپیرال در ضخامت ۴ تا ۲۵ میلی متر و در سایز های ۲۰ تا ۱۲۰ اینچ ساخته می شوند. لوله های اسپیرال دارای طولی ۱۸ متر بوده و این لوله ها نیز مطابق با استاندارد های بین  المللی و جهانی تولید شده اند. 

لوله های اسپیرال شرکت فولاد صبح پارسیان

لوله های اسپیرال صنایع پارسیان از محصولات مهم و کاربردی هستند که در سایز بندی های گوناگون بین ۱۲۰ و ۲۰ اینچ تولید می  شوند و این لوله ها دارای ضخامت ۴ الی ۲۵ میلیمتر هستند. لوله ها با گرید های فولادی ST37 و X70 مطابق با استاندارد های مختلف تولید شده و حداکثر طول لوله های فولادی اسپیرال ۱۸ متر می باشد.

لوله های اسپیرال با نهایت دقت و ظرافت ساخته می شوند البته در تولید لوله های اسپیرال از مواد اولیه مرغوب استفاده می  کنند و به همین دلیل سطح کیفی آنها مثال زدنی است و کاملا استاندارد می باشند.

میلگرد شرکت فولاد صبح پارسیان

صنایع فولاد صبح پارسیان از صنایع مهم در تولید انواع مقاطع فولادی مانند میلگرد است. میلگرد ها در مدل آجدار تولید شده و در تولید این محصولات از بهترین استاندارد ها استفاده می شود و البته باید اشاره کنیم که میلگرد ها با استفاده از روش نورد گرم ساخته شده اند و قطر آنها ۱۰ تا ۳۲ میلیمتر است.

میلگرد های تولید شده با بهترین روش ها و با نهایت دقت و تجربه ساخته می شوند. میلگرد کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد و در کارخانه فولاد صبح پارسیان به صورت شاخه ای یا کیلویی فروخته می شود. 

میلگرد شرکت فولاد صبح پارسیان

 

تیرآهن شرکت فولاد صبح پارسیان

صنایع فولاد صبح پارسیان از شرکت های پیشرو در تولید انواع تیر آهن است. تیرآهن تولید شده در این شرکت در سایز بندی های ۱۴ الی ۲۷ می باشد. تیرآهن ها در بهترین شیوه تولید با استفاده از بهترین تجهیزات و نیروی انسانی متخصص ساخته می شوند.

این مقاطع فولادی از پرکاربرد ترین مقاطع فولادی هستند و طبق استاندارد های ملی و بین المللی طراحی می شوند. البته توانسته اند رضایت مندی مشتریان را کسب کنند. تیرآهن ها دارای سطح مقاومت بسیار خوبی هستند و در سایز های کاربردی توسط شرکت صنایع فولاد صبح پارسیان تولید شده اند.

تیرآهن شرکت فولاد صبح پارسیان

نورد گرم صنایع فولاد صبح پارسیان

انواع مقاطع نبشی و ناودانی و تیرآهن توسط این شرکت تولید می شود. با توجه به شرایط اقلیمی موجود در کشور و همچنین وجود انواع ساختمان و سازه های گوناگون مانند سازه های فلزی و بازار مصرف عالی و پر رونق برای انواع مقاطع نیمه سنگین مانند نبشی و ناودانی و تیرآهن و همچنین با توجه به بازار صادراتی برای این محصولات انواع مقاطع تیر آهن و ناودانی و نبشی در این شرکت تولید و راه اندازی شده است.

ناودانی در سایز های ۱۸۰ و ۱۶۰ و ۱۴۰ و ۱۲۰ میلیمتر تولید شده و انواع نبشی بال مساوی و بال نامساوی در سایز های مختلف ساخته می شوند. 

 

انواع درب های آسان بازشو صنایع فولاد صبح پارسیان

درب های آسان بازشو در سایز های ۹۹ و ۸۴ و ۷۳ میلیمتری قابلیت استفاده در بسته بندی قوطی های ۲۰۰ و ۵۰۰ و ۱۰۰ گرمی مواد غذایی و انواع کمپوت ها و کنسروجات و تن ماهی و رب را دارا می باشند. درب آلومینیومی SOT کاربرد زیادی در بسته بندی انواع نوشیدنی  های بدون گاز و نوشیدنی  های گازدار و انواع آب میوه ها و نوشابه ها و ماءالشعیر دارد.

درب های آسان بازشو از محصولات با کیفیت و پر کاربرد در صنایع فولاد صبح پارسیان می باشند. این درب ها با استفاده از بهترین متریال ها تولید شده اند. 

انواع درب های آسان بازشو صنایع فولاد صبح پارسیان

سخن پایانی

صنایع فولاد صبح پارسیان از شرکت های سهامی خاص می باشد و از شرکت  های تابعه بانک پارسیان است که در سال ۹۴ شروع به فعالیت کرده است. این صنعت شروع به ساخت انواع لوله های فولادی و پوشش داخلی و خارجی، مقاطع تیرآهن، نبشی، ناودانی، پروفیل همچنین  و درب های آسان باز شو و غیره کرده است و در کارخانه نورد گرم انواع مقاطع آهنی را با بهترین کیفیت تولید می کند. در تولید انواع لوله های اسپیرال و تیرآهن و میلگرد و درب های آسان بازشو و دیگر محصولات از استاندارد های ملی و بین المللی استفاده می کنند. از شرکت هایی است که دارای نیروی کار توانمند و متخصص و دانش فنی ارزنده است. 

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد صبح پارسیان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر