امروز : چهارشنبه 17 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد شهریار پارسا

کارخانه فولاد شهریار پارسا

کارخانه فولاد شهریار پارسا به عنوان تولید کننده انواع ورق گالوانیزه در سال ۱۳۹۱ تأسیس گردید.  این مجموعه صنعتی در مساحتی به اندازه ۵۴۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی آخولا واقع است.

ظرفیت تولیدی فولاد شهریار پارسا ۲۰۰ هزارتن در سال است و تابع گروه صنعتی پارس ساختار می‌باشد. از مهم‌ترین اهداف این شرکت تأمین نیازهای صنعتی منطقه و اشتغال‌زایی است که به لطف زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان موفق به رسیدن هدف شده‌است.

 

کارخانه فولاد شهریار پارسا

 

محصولات کارخانه فولاد شهریار پارسا

نکته مهمی که در زمینه تولیدات این کارخانه وجود دارد این است که تمامی عملیات‌های گالوانیزاسیون به روش غوطه وری گرم انجام می‌شود. این شرکت رکورد دار ضخیم‌ترین ورق گالوانیزه در خاورمیانه است و از این نظر شهرت خوبی دارد.  این ورق عرضی معادل ۱۲۵۰ میلی متر و طول ۵/۳ میلی متری دارد.

ورق گالوانیزه: منظور از ورق گالوانیزه چیست؟ به صورت کلی ورق‌های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و به بازار آهن عرضه می‌گردند.  ورق‌هایی که از روش نورد گرم ساخته می‌شوند در فرایند خاصی به گالوانیزه تبدیل می‌شوند. متخصصان و مهندسان  صنعت بعد از این مرحله بر سطح خارجی آن روکشی از جنس فلز روی می‌کشند.  ویژگی‌های ورق گالوانیزه کارخانه فولاد شهریار تبریز را به صورت زیر دسته‌بندی می‌کنند.

   در ابتدا فلز پایه به سمت خطوط تولیدی انتقال می‌یابد و سپس پوششی از جنس روی و آلمینیوم است تمام سطح آن را فرا می‌گیرد.  در مرحله بعد و پس از خشک شدن و خنک‌شدن محصول نهایی باید آماده رنگ آمیزی باشد. رنگ آمیزی ورق‌های گالوانیزه در کوره‌های مخصوص انجام می‌شود.

  • هزینه نگهداری ورق گالوانیزه فولاد شهریار تبریز در مقایسه با سایر ورق‌های تولیدی این مجموعه کمتر است. همچنین مبلغی که جهت تعمیر این ورق باید صرف کرد نیز به صورت کلی کمتر از سایر ورق‌ها محاسبه می‌شود.

 

ورق گالوانیزه فولاد شهریار تبریز  

 

  • از پرکاربردترین ورق‌های فولادی ورق ‌های گالوانیزه است که از کاربردهای آن می‌توان به مقاومت ستودنی آن‌ها در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی اشاره کرد. با انجام عملیات گالوانیزاسیون عمر ورق‌های فولادی به طرز چشم‌گیری افزایش می‌یابد.
  • اگر به قصد جوشکاری از ورق گالوانیزه فولاد شهریار تبریز بهره‌می‌برید؛ بدانید که جوشکاری با این ورق‌ها به سادگی انجام می‌شود.
  • شکل دهی ورق گالوانیزه و فرم دهی آن به راحتی انجام می‌شود‌. توجه داشته باشید انعطاف پذیری ورق‌های این مجموعه صنعتی مطابق با خواست و سفارش مشتری قابل تغییر است.
  • دارای ظاهری براق و باکیفیت است.
  • گاهی برای زیباتر شدن جلوه نهایی ورق‌های گالوانیزه و همچنین جهت افزایش مقاومت و استحکام، آن را رنگ‌آمیزی می‌کنند.

 کاربرد ورق گالوانیزه فولاد شهریار تبریز :

  • ساخت و تولید لوازم آشپزخانه
  • تولید لوازم الکترونیک و برقی
  • صنعت خودروسازی و ماشین آلات صنعتی
  • ساخت سیلوهای گالوانیزه

 

خرید ورق گالوانیزه فولاد شهریار تبریز

 

در آزمایش‌های کنترل کیفی، از مهم‌ترین مراحل آزمایش مربوط به رنگ آمیزی ورق‌هاست. همچنین برسی یکنواختی پوشش، طول عمر بالا و… از مواردی هستند که در این زمینه باید مورد برسی قرار بگیرند. به همین دلیل است که این محصول طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

خرید ورق گالوانیزه فولاد شهریار تبریز

ورق گالوانیزه فولاد شهریار تبریز ابعاد و مشخصات ظاهری ویژه خود را دارد. فردی که می‌خواهد از این شرکت، ورق گالوانیزه خریداری کند باید ویژگی‌های آن را بشناسد.

خرید ورق گالوانیزه فولاد شهریار تبریز به چند شکل امکان پذیر است. شما از طریق روش‌های حضوری و آنلاین می‌توانید این ورق را تهیه کنید. اگر می‌خواهید از طریق اینترنت و به آسانی این محصول را از شرکت‌های صنعتی خریداری فرمایید در ابتدا باید با واحد مرکزی شرکت تماس حاصل فرمائید و هماهنگی‌های لازم را جهت سفارش محصول انجام دهید. اگر می‌خواهید دقیقا همان محصولی که سفارش داده‌اید به دستتان برسد باید ویژگی‌های سازه فولادی را به درستی تشخیص دهید تا دچار مشکل نشوید.

یکی دیگر از روش‌های خرید ورق گالوانیزه فولاد شهریار تبریز شیوه حضوری و به صورت مستقیم از کارخانه فولاد است که در این زمینه عوامل شرکت به شما در جهت حمل و نقل کمک می‌کنند تا همکاری‌های بیشتری در آینده داشته باشید. نکته مهم دیگر این است که هنگام خرید حضوری باید فضا و مکان مناسبی جهت جابه‌جایی قطعات داشته باشید.

قیمت ورق گالوانیزه فولاد شهریار تبریز  

 مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار روی قیمت ورق گالوانیزه فولاد شهریار تبریز عبارتند از کیفیت، نحوه و مراحل تولید و ساخت، مواد اولیه به کار رفته، تجهیزات و ماشین آلات مورد استفاده در ساخت ورق گالوانیزه هستند.

پروفیل:  یکی دیگر از مهم‌ترین قطعات تولیدی فولاد شهریار تبریز پروفیل است که در صنعت ساخت و ساز کاربردهای فراوانی دارد و در ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌گردد.

 

قیمت ورق گالوانیزه فولاد شهریار تبریز  

 

صادرات فولاد شهریار پارسا

یکی از دلایل صادرات موفق در این کارخانه، موقعیت جغرافیایی مناسب آن است که در شمال غربی ایران واقع می‌باشد.  کشورهای مانند آذربایجان، گرجستان، عراق، ارمنستان و از همه مهمتر ترکیه، به صادرات این مجموعه صنعتی کمک کرده‌است تا رشد بهتری داشته باشد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد شهریار پارسا با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر