امروز : دوشنبه 22 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد سپهر ایرانیان

کارخانه فولاد سپهر ایرانیان

کارخانه فولاد سپهر ایرانیان از برترین شرکت‌های فولاد سازی در کشور می‌باشد که در سال 1389 در تولیدی بوده و  ظرفیت تولیدی این کارخانه در زمینه تولید انواع میلگرد ساده و میلگرد آجدار 100 هزار اتوبان بین تهران و ساوه تاسیس گردید. شماره‌ ی ثبت این مجموعه 1930 است. نوع فعایت شرکت فولاد سپهر ایرانیان تن در سال می‌باشد.

افراد زیادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای شرکت فولاد سپهر ایرانیان به صورت شبانه روزی کار می‌کنند تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. این شرکت مجهز به آزمایشگاه مدرنی است که آزمایش‌های مربوط به کنترل کیفیت و استانداردها در آن انجام میگیرد‌ تا بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت به بازار فروش آهن ارسال کند.

کارخانه فولاد سپهر ایرانیان

محصولات شرکت فولاد سپهر ایرانیان

شرکت فولاد سپهر ایرانیان میلگرد آجدار را در ابعاد 8 تا 32 بر اساس استاندارد A2 ,A3  تولید و تهیه می‌کند. میلگرد ساده را از سایز 8 الی 32 در گرید A1 تولید می‌کند. نبشی‌های شرکت فولاد سپهر ایرانیان در سایز 3 تا 6 میلی متر ساخته می‌شود. ایران استاندارد میلگردهای تولیدی خود را مطابق با کشور روسیه تنظیم کرده است.

 

کارخانه فولاد سپهر ایرانیان

 

وزن میلگرد سایز 8 0.395 کیلو گرم، سایز 10 حدود 0.616 کیلوگرم، سایز 12 دارای وزنی حدود 0.888، سایز 14 حدود 1.21، میلگرد سایز 16 حدود 1.58 کیلوگرم، سایز 20 حدود 2.47، سایز 22 حدود 2.98 کیلوگرم، سایز 25 حدود 3.85، سایز 28 حدود 4.83 کیلوگرم و در نهایت سایز 32 دارای وزنی حدود 6.31 کیلوگرم می‌باشد.

میلگردهای A2 ,A3 شرکت فولاد سپهر ایرانیان با دو استاندارد GOST5781, ISIRI 3132 تولید می‌شود. میلگرد A2 یا همان آج 340 حداقل مقاومت کششی آن 500 نیوتون بر میلی متر مربع و حداقل تنش تسلیم آن 340 نیوتون بر میلی متر مربع است.

همچنین افزایش طول این میلگرد حدود 15 می‌باشد. میلگرد A3 یا همان آج 400 تولیدی این شرکت دارای مقاومت کششی 600 نیوتن بر میلی متر مربع و تنش تسلیم 400 نیوتون بر میلی متر مربع می‌باشد.

بسیاری از افراد گمان می‌کنند تنها تفاوت میلگردهای ساده و میلگرد آجدار سطح آن‌ها می‌باشد. همان طور که می‌دانید سطح میلگردهای آجدار دارای برآمدگی‌ هایی می باشد و اما سطح میلگردهای ساده صاف است. اما تنها تفاوت میان میلگرد آجدار و ساده مورد ذکر شده نیست.

کارخانه فولاد سپهر ایرانیان

میلگرد آجدار در گریدهای A2 ,A3 ,A4 تولید می‌شود و میلگرد ساده تنها در گرید A1 تولید و به بازار آهن عرضه می‌شود. میلگردهای ساده با گرید A1 دارای قابلیت جوشکاری و مقاومت تسلیم کمتر می‌باشد. میلگرد آجدار به بتن کمک می‌کند تا استحکام آن افزایش یابد این در حالی است که میلگرد ساده به صورت عمده برای خاموت زنی به کار برده می‌شود.

نبشی شرکت فولاد سپهر ایرانیان : نبشی‌های تولیدی این مجتمع صنعتی در دو سایز 3 و 4 تولید می‌شوند. نبشی‌های تولیدی این کارخانه از نوع سبک بوده و بر اساس استانداردهای بین المللی DIN EN10056_2, GOST8510, ISIRI 13968_1 به بازار عرضه می‌شوند.

این نبشی‌ها در آزمایشگاه مورد برسی قرار می‌گیرند تا با بالاترین کیفیت ساخته شوند. از کاربردهای این نبشی می‌توان به فوندانسیون ، ساخت ستون و خرپا، سازه‌های فلزی و اتصال پل‌ها اشاره کرد.

نبشی سایز 3: محل بارگیری نبشی های سایز 3 در کارخانه می‌باشد. این نبشی ها با ضخامت 3 میلی متر، طول شاخه 6 متر تولید می‌شوند.

نبشی سایز 4: این نبشی از انواع نبشی‌های سنگین است. کاربرد گسترده‌ای در سازه‌های مربوط به آسانسور دارد. طول شاخه‌های این نبشی 6 متر می‌باشد و با ضخامت 4 میلی متر تولید می‌شود.

کارخانه فولاد سپهر ایرانیان

مزایای شرکت فولاد سپهر ایرانیان

یکی از امتیازات شرکت فولاد سپهر ایرانیان موقعیت قرارگیری آن‌ می‌باشد که در پایتخت ایران یعنی تهران قرار دارد. این امتیاز هزینه‌های حمل و نقل را برای مشتریان و خریداران به حداقل می‌رساند. شرکت فولاد سپهر ایرانیان میلگرد را در انواع متنوعی تولید می‌کند.

سایز این میلگردهای تولیدی بین 8 تا 32 میلی متر می‌باشد. تمامی محصولات تولیدی این شرکت بر طبق استانداردهای بین المللی و کیفیت بالا تولید و به بازار مصرفی ارسال می‌شود. اما برترین مزیت شرکت تلاش و کوشش شبانه روزی پرسنل این مجموعه‌ی فولادی است که موجب پیشترفت و ارتقای آن می‌شود.

بسته‌بندی‌های این شرکت تولیدی استاندارد و کاملا مناسب می‌باشد. شرکت فولاد سپهر ایرانیان ادعا می‌کند قیمت محصولات خود را نسبت به رقبا کاهش داده و با کمترین قیمت به بازار های آهن وارد می‌کند.

کارخانه فولاد سپهر ایرانیان

قیمت محصولات تولیدی سپهر ایرانیان

قیمت میلگرد شرکت فولاد سپهر ایرانیان مناسب است و همین موضوع باعث شده است که خریداران و مشتریان زیادی جذب کند. قیمت میلگرد به عوامل مختلفی از جمله سایز و نوع آن بستگی دارد اما نکته مهم تغیرات لحظه‌ای ارز می‌باشد که تعیین کننده‌ی نهایی قیمت میلگرد است.

قیمت محصولات شرکت فولاد سپهر ایرانیان به صورت روزانه تغییر می‌کند. جهت اطلاع از این روند تغییر به سایت شرکت و یا سایت‌های فروش آهن مراجعه کرده و از آخرین تغییرات مطلع شوید. جهت خرید از شرکت فولاد سپهر ایرانیان با واحد فروش شرکت و کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید تا از نحوه خرید و مشاوره آگاهی یابید.

 برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد سپهر ایرانیان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر