امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد سازان دماوند

کارخانه فولاد سازان دماوند

صنایع فولاد سازان دماوند در استان مازندران در شهرستان بهشر مستقر می باشد. این شرکت به صورت خصوصی شروع به تولید کرده است. صنایع فولاد سازان دماوند در زمینه تولید صنایع فولادی فعالیت می کند. شما می توانید انواع مختلفی از میلگرد را در این کمپانی معتبر پیدا کنید.

این کارخانه میزان میلگرد مورد نیاز در کشور ما را فراهم می کند و در این خصوص فعالیت گسترده ای دارد. مجموعه دماوند فعالیتی وسیع در پروژه های مختلفی تولید فولاد دارد. مواد به کار رفته در تولید این محصولات میزان خلوص بسیار بالایی دارند و به همین خاطر محصولات تولید شده در این کمپانی با استقبال بالایی رو به رو شده اند.

 

صنایع فولاد سازان دماوند

 

این کمپانی تامین کننده آهن مورد نیاز برای سازمان های دولتی و بخش های خصوصی است. آهن آلات ساختمانی در این مجموعه با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند و هر یک استاندارد های بین المللی را نیز به خود اختصاص داده اند. ایجاد روابط صحیح و سالم بین  مشتریان و فروشندگان یکی از اهداف این مجموعه است و برای این منظور برای ارائه مستقیم کالا های خود تلاش می کند.

صنایع فولاد سازان دماوند

محصولات تولیدی صنایع فولاد سازان دماوند

در صنایع فولاد سازان دماوند عمدتا انواع میلگرد هایی که در ابعاد به خصوصی هستند تولید می شوند. شما می توانید از این صنایع فولاد سازان دماوند میلگرد مورد نیاز خود را در ابعادد دلخواه خریداری کنید. یکی از مدل های مطرح میلگرد، انواع میلگرد های آجدار هستند که برای مقاوم سازی سازه ها به کار می روند و پایداری و ثبات ساختمان شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.

وزن ساختمان شما بر روی این میلگرد ها می افتد و به این ترتیب از ایجاد رانش زمین نیز جلوگیری می شود. طول هر یک از شاخه های میلگرد های آجدار مازندران 12 متر است. این محصولات در قیاس با میلگرد های ساده، اصطکاک بیش تری دارند. با استفاده از این میلگرد ها، برش بتن ها کار ساده تری می شود و سهولت بیش تری در فرایند های صنعتی ایجاد می شود.

این میلگرد ها شکنندگی بسیار پایینی دارند. انواع میلگرد های آجدار را به نام میلگرد a3 نیز می شناسند.

محصولات تولیدی صنایع فولاد سازان دماوند

میلگرد فولادی صنایع فولاد سازان دماوند

در صنایع فولاد سازان دماوند انواع مختلفی میلگرد تولید می شود. برخی از مدل های میلگرد ضخامت کم تری دارند و برخی از آن ها که برای مقاطع سنگین تری تولید می شوند، ضخامت بیش تری دارند.

کارخانه فولاد سازان دماوند برای رفع نیاز های پروژه های عمرانی، فعالیت می کنند؛ انواع میلگرد های آجدار در سایز های 14، 16، 18، 20 و… تولید می شوند که هر یک کارایی به خصوصی دارند. کلیه میلگرد های فولادی صنایع فولاد سازان، در حالت شاخه ای تولید می شوند و این ویژگی، کاربرد آن ها را بیش تر می کند.

انواع این میلگرد های با کیفیت، دارای استاندارد a3  هستند. این میلگرد ها در سال های اخیر موفق به کسب گواهینامه ها و استاندارد های کیفی بسیاری شده اند و به همین خاطر نیز در صنایع عمرانی مورد اعتماد هستند. واحد فروش انواع میلگرد بر اساس کیلوگرم است. محل بارگیری انواع این میلگرد ها در کارخانه تولیدی آن ها است.

محل فروش مستقیم این محصولات، میلگرد ها را با قیمت بسیار بهینه ای در اختیار مشتریان قرار می دهد. میلگرد های ساده نیز تولید می شوند؛ انواع میلگرد را به نام کلاف نیز می شناسند. مدل های کلاف میلگرد ضخامت کم تری دارند. اگر می خواهید سازه های فولادی محکم و مقاومی در ساختمان خود داشته باشید، انتخاب این میلگرد های فولادی به شما توصیه می شود.

هر یک از انواع آن ها مصارف به خصوصی دارند. شما می توانید از میلگرد های این کمپانی برای استفاده در مکان های مرطوب نیز استفاده کنید؛ چرا که این محصولات با خاصیت ضد زنگ تولید می شوند و در برابر رطوبت آسیب پذیر نمی باشند.

میلگرد a3 صنایع فولاد سازان دماوند

کاربرد های صنایع فولاد سازان دماوند

صنایع فولاد سازان دماوند انواع میلگرد را برای ستون های شمعی تولید می کند. در صنایع ساختمانی مختلف از این محصولات استفاده می کنند. این شرکت به دلیل کاربرد بالای این محصولات، میزان تولیدشان را افزایش داده است. برخی از مدل های میلگرد را بیش تر در آرماتور هایی استفاده می کنند که به صورت برشی استفاده می شوند. از آن ها در خاموت ها و کمرکش ها استفاده می کنند.

در پی های ساختمانی نیز  از انواع مختلف میلگرد استفاده می شود. این پی ریزی های ساختمانی، از اولین مراحل پروژه های عمرانی به شمار می روند. از برخی از مدل های میلگرد در مقاطع سنگین تر  نیز استفاده می کنند. شما می توانید این میلگرد ها را بر اساس سایز و اندازه دسته بندی کنید و از هر یک بر اساس میزان سنگینی و سبکی در پروژه های ساختمانی با سطح مقطع های مختلف استفاده کنید. برخی از آن ها را برای پروژه های برج سازی به کار می برند. این میلگرد ها باید سنگین وزن باشند و ابعاد بزرگ تری داشته باشند.

قیمت میلگرد فولاد سازان دماوند

سخن پایانی

کارخانه فولاد سازان دماوند برای ارائه هر چه بهتر محصولات خود از روش های فروش اینترنتی در سایت آهن هایپر  استفاده می کند و بهترین میلگرد ها را به مشتریان خود ارائه می دهد. هر یک از میلگرد ها را در ابعاد، ضخامت ها و قطر های به خصوصی تولید می کنند.

کاربرد انواع میلگرد در ساختمان ها انکار ناپذیر است و بدون وجود این مصالح ساختمانی، پروژه های ساختمانی به خوبی پیش نخواهند رفت. از این رو تولید این محصولات بسیار ضروری است. کیفیت و کارایی میلگرد های این مجموعه تولید فولاد، مورد توجه همه مردم قرار دارد. برای ساخت هر یک از این محصولات، از روش های صنعتی نوین و به روز در دنیا استفاده می شود.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد سازان دماوند با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر