امروز : شنبه 23 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد بردسیر کرمان

کارخانه فولاد بردسیر کرمان

کارخانه فولاد بردسیر کرمان در سال 1369با شماره 1657 در شرکت‌های کرمان به ثبت رسید. کارخانه فولاد بردسیر کرمان با مساحت 21 هکتار در استان کرمان، شهرستان بردسیر تاسیس شد. ظرفیت تولیدی این کارخانه به صورت سالانه حدود 800 هزار تن می‌باشد.

کارخانه  فولاد بردسیر کرمان شمش فولادی را از آهن اسفنجی تولید می‌کند. این کارخانه فولاد را با درصد کربن پایین و میزان کربن متوسط تولید می‌کند. در سالی که شرکت افتتاح گردید ظرفیت تولیدی کارخانه 150 هزار تن بود. با همکاری و تلاش کارمندان، کارگران، مهندسان و طراحان شرکت فولاد بردسیر کرمان توانست روز به روز پیشترفت کند و ظرفیت تولید سالانه را گسترش دهد.

 

کارخانه فولاد بردسیر کرمان

 

کارخانه فولاد بردسیر کرمان به عنوان واحد نمونه‌ی ملی در سال 1396 انتخاب شد. از افتخارات دیگر شرکت می‌توان به گواهینامه‌ی استاندارد جهانی مدیرید کیفیت IS09001_2015 و همچنین گواهینامه استاندارد جهانی مدیریت ایمنی و بهداشت OHSAS_1800  اشاره کرد.

این کارخانه دارای بخش‌های ذوب و ریخته‌گری می‌باشد که در مجاورت واحد احیا مستقیم قرار گرفته است. بخش‌های اصلی کارخانه فولادسازی بردسیر کرمان شامر دو بخش پاتیلی کوره، پیوسته گری ریخته ماشین، کوره قدس الکتریکی وی باشد.

کارخانه فولاد بردسیر کرمان

بخش‌های فرعی کارخانه فولاد سازی بردسیر کرمان

واحد تولید اکسیژن: یکی از بخش‌های مهم کارخانه فولاد بردسیر کرمان واحد تولید اکسیژن است. در این بخش از PSA به معنای جذب نوسان فشار استفاده می‌کنند که شیوه‌ای برای تولید اکسیژن در محل مصرفی می‌باشد. این عمل یک شیوه‌ی فیزیکی می‌باشد که از انواع روش‌ غربالگری استفاده می‌کنند.

در این بخش با عبور هوای فشرده با استفاده از زئولیت باعث آزاد سازی اکسیژن در فشار‌پایین می‌شود. این بخش دستگاهی به نام اکسیژن‌ساز دارد که دارای دو ستون می‌باشد. وظیفه‌ یک ستون پر از‌ زئولیت ساخت و تولید اکسیژن و وظیفه‌ ستون دیگر آزاد سازی اکسیژن است.

سیستم تصفیه‌آب و کمپرسورهای هوا

تاسیسیات زیر بنایی شرکت فولاد بردسیر کرمان عبارتند از؛ پساب صنعتی، خط انتقال برق و پست اختصاصی، شبکه انتقال گاز، واحد هوای فشرده اکسیژن و نیتروژن، سیستم و انتقال تصفیه‌ی آب، سیستم‌های تلفن، نظارت تصویری، شبکه کامپیوتری و …..CCTV

کارخانه فولاد بردسیر کرمان

محصولات شرکت بردسیر کرمان

شمش فولادی: از جمله محصولات فولادی است که در بخش ریخته‌گری کارخانه تولید می‌شود. شمش فولادی جز مواد اولیه‌ی بسیاری از شرکت های صنعتی می‌باشد. شکل و ضاهر یک شمش فولادی بسیار حائز اهمیت است زیرا مراحل بعد از تولید شمش یعنی شکل دهی قطعات فولادی بسیار مهم می‌باشد. ظرفیت تولیدی شمش فولادی این کارخانه 440 هزار تن است.

کارخانه فولاد بردسیر کرمان از اولین مجتمع‌های صنعتی است که راهکار مدیریت انبار مبتنی بر بارکد راهکاران در انبار محصول در زمینه صنایع فولادی می‌باشد. بدین منظور بعد از‌اینکه دمای شمش فولادی به 70، 80 درجه‌ی سانتی گراد رسید بارکدی به آن‌ها متصل می‌شود. این بارکدها از نوعی خاص می‌باشد که در دماهای بالا ذوب نمی‌شود.‌

میلگرد بردسیر کرمان: کارخانه فولاد بردسیر کرمان در ساخت میلگردها باکیفیت و مرغوب فعالیت می‌کند. به صورت سالیانه حدود 150000 تن این کارخانه میلگرد را از شمش‌های فولادی تولید و وارد بازار آهن می‌کند. میلگردهای این کارخانه در دسته‌ی میلگردهای سنگین قرار می‌گیرند. بعضی از میلگردهای تولیدی این کارخانه جهت فوندانسیون استفاده می‌شود.

کارخانه فولاد بردسیر کرمان

میلگرد‌های تولیدی مجتمع فولاد بردسیر کرمان از نوع میلگردهای آجدار در دو نوع A2 , A3 می‌باشد.این میلگردها تحت استاندارد ملی ایران 3132 است. لازم به ذکر است که استانداردهای ایران در جهت تولید میلگرد مطابق با استانداردهای روسیه می‌باشد.

در همین راستا ایران سه نوع میلگرد A1, A2, A3 را به صورت کلی تولید می‌کند که این کارخانه دو نوع از آن یعنی A2 ,A3 را به بازار عرضه می‌کند. میلگردهای تولیدی این کارخانه با سایزهای 10 ، 12 ، 14، 16 ، 20 ، 25 وارد بازار‌ آهن می‌شود. 

قیمت تولیدات شرکت فولاد بردسیر کرمان

جهت خرید و سفارش از‌ کارخانه فولاد بردسیر کرمان باید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید و از مرکز آهن اطلاعات لازم جهت خرید را به دست آورید.

ایران به علت قرار گیری در شرایط بحرانی اقتصادی، دارای نواسانات روزانه قیمتی در تمامی محصولات تولیدی خود می‌باشد. از این رو نمی‌توان قیمت ثابتی برای میلگرد و شمش فولادی، همچنین سایر محصولات دیگر شرکت فولاد بردسیر کرمان در نظر‌گرفت.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت مربوطه و همچنین از طریق کانال‌های تلگرامی و اینستاگرام از قیمت روز میلگرد و محصولات فولادی شرکت بردسیر کرمان مطلع شوید.

کارخانه فولاد بردسیر کرمان

آن‌ چه باید در رابطه با شرکت فولاد بردسیر بدانیم؛

همان طورکه گفته شد؛ فولاد بردسیر کرمان در جاده نگار شهرستان بردسیر واقع است که ظرفیت تولید سالیانه این شرکت حدود 800000 تن در سال می‌باشد. این کارخانه در تولید انواع میلگرد وشمش فولادی فعالیت می‌کند. کارخانه فولاد بردسیر کرمان  با استاندارد های لازم شمش فولادی را با کیفیت تولید و سپس میلگرد را از آن در دو نوع A1 , A2 را وارد بازار‌آهن می‌کند.

لازم به ذکر است کارخانه فولاد بردسیر کرمان با دارا بودن انواع ماشین آلات صنعتی، مدرن و دستگاه‌های پیشترفته و همچنین افراد متخصص و مجرب در‌ زمینه تولید فولاد بیشترین تلاش‌ خود را برای ارائه به مشتریان انجام می‌دهد. بنابراین در خرید میلگرد و سایر محصولات شرکت از‌کیفیت آن اطمینان حاصل فرمایید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد بردسیر کرمان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر