امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد بافق یزد

کارخانه فولاد بافق یزد

فولاد بافق یزد

کارخانه فولاد بافق یزد در سال ۱۳۹۰ در استان یزد تاسیس شد که در زمینه تولید انواع میلگردهای فولادی فعالیت دارد .در ادامه این مطلب قصد داریم محصولات تولیدی فولاد بافق یزد را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

شرکت فولاد بافق یزد با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات پیشرفته و مدرن اقدام به تولید میلگردهای فولادی گرید A1 و گرید A2 و گرید A3 و … کرده است که این میلگردها معمولاً در سایزهای ۸ الی ۳۲ به صورت عالی تولید و روانه بازار می شود. میلگردهایی که دارای گرید A3 هستند با توجه به ماهیت تولیدی و همچنین میزان استحکام بالا برای موارد عمرانی و ساخت و ساز بسیار مناسب می باشد.

فولاد بافق یزد

 

محصولات تولیدی شرکت فولاد بافق یزد:

کارخانه صنعتی فولاد بافق یزد میلگرد های متنوعی را تولید و روانه بازار می کنند که عبارتند از :

میلگرد گرید A1

 میلگردها معمولاً فولادهای با سطح مقطع دایره ای شکل و نسبت طول به قدرت بالا را می گویند. توجه داشته باشید معمولا بتن دارای مقاومت فشار بالایی می باشد ولی مقاومت کششی آن بسیار پایین است از میلگرد در آن استفاده می‌شود. یکی از انواع میلگرد ها میلگرد گرید 1 A است. این میلگرد معمولاً دارای سطحی نرم  و بدون آج می باشد.

 اسم آیین نامه این میلگردها را s۲۴۰ یا رده مقاومتی ۲۴۰ می‌گویند و به میلگرد های ساده معروف می باشند. که هیچ گونه شکل آجی بر روی بدنه آن ها وجود ندارد. به همین دلیل از لحاظ سختی این محصول را در دسته های نرم قرار می دهند که دارای تنش جاری 2300 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و تنش گسیختگی ۳۸۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است.

 همچنین تغییر شکل پلاستیکی ان را ۲۵ درصد اعلام کرده اند. در صورتی که نیاز به جوشکاری و خنک کاری داشته باشید این محصول مناسب می باشد چراکه دارای بدون هیچ گونه آج بوده و جوشکاری و آهنگری بسیار مناسب خواهد بود که به عنوان میلگرد داکتیل شناخته می شود.

میلگرد گرید A1

 

میلگرد گرید  A2

میلگردها معمولاً به شکل آجدار می باشند و جز میلگرد های نیمه سخت نیز هستند. دارای یک محور در امتداد طولی بوده و یک پیج به صورت مارپیچ نسبت به محور طولی قرار دارد. توجه داشته باشید این محصولات از لحاظ مقاومتی نسبت به میلگردهای دیگر از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار می باشد.

 از این محصول در صنعت ساختمان بیشتر در عملکرد برشی در خاموت ها، کمرکش ها، دیوارهای برشی و … مورد استفاده قرار می گیرد. این میلگردها دارای تنش جاری ۳ هزار کیلوگرم بر سانتیمتر مربع عملیات جوشکاری و آهنگری بر روی این میلگرد پرهیز کنید اما در صورت اجبار می توانید انجام دهید.

میلگرد گرید A3  

این میلگرد دارای رده ۳ A می باشد که به شکل مارپیچ شناخته می‌شود. این محصول در رده نیمه سخت قرار دارند. شکل اج های موجود بر بدنه این محصول به صورت جناقی یا هشتی شکل می باشد. از لحاظ مقاومت نیز نسبت به میلگرد های دیگر از مقاومت بالایی برخوردار است.

این محصول دارای تنش تسلیمی 4000 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع آن ۶ هزار کیلوگرم بر سانتیمتر مربع می باشد. تنش نسبی پلاستیکی آن را ۱۴ درصد اعلام کردند که به عنوان میلگرد خشک شناخته می شود.

توجه داشته باشید به هیچ عنوان نباید بر روی این میلگردها عملیات جوشکاری و خمکاری انجام شود. از این محصول بیشتر در ستون ها و تیرها استفاده می شود.

مشخصات میلگرد بافق یزد

میلگردهایی که توسط شرکت فولاد بافق یزد طراحی و تولید می شوند دارای مشخصات ویژه ای می باشند. برخی از این مشخصات عبارتند از:

  • استحکام و سختی بالا
  • استحکام پیوند بیشتر
  • مقاوم در برابر زلزله
  • مقاومت در برابر خوردگی
  • کارایی مقاومت بالا در برابر حرارت بالا
  • مقرون به صرفه و بی خطر در برابر استفاده
  • دارای کشش و چکش خواری بهتر

  کاربرد انواع میلگرد در ساختمان سازی

معمولاً میلگردها در ساختمان سازی با مشخصه A2 و A4 مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که نیاز به شکل پذیری این محصولات باشد در کاربردهای تیر، ستون و دیوار برشی از میلگرد A2  استفاده می شود اما در فوندانسیون ها می‌توان از میلگردهای A2 و میلگرد A3 استفاده کرد.

 در پی ساختمان آرماتورهای طولی تنها می توان از میلگرد نوع A3 و آرماتور های عرضی از نوع A2 استفاده کرد. المان هایی مانند تیر و ستون دیوار برشی تیرچه و دال که باید در برابر زلزله و فشار از مقاومت بالا برخوردار باشد.

 همچنین شکل پذیری بالایی داشته باشد، از میلگردهای نوع A3 استفاده می شود. این تنها به دلیل ترد بودن و عدم شکل پذیری می باشد. میلگردهای A4 نیز معمولاً در ساختمان سازی مورد استفاده قرار نمی گیرد چرا که این میلگردها تنها برای کارهای سنگین مناسب می باشند.

توجه داشته باشید شرکت فولاد بافق یزد سعی کرده است تا در تولید و ساخت این میلگردها از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده کند. نتیجه کار اصولی بدون ناخالصی و با کیفیت می باشد که اکثر سازندگان می‌توانند به راحتی از آن بهره‌مند شوند و بدون کوچکترین مشکلی نسبت به ساختمان سازی بپردازند.

امروزه در صنعت ساختمان سازی محصولات تولیدی فولاد بافق یزد از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. مجموعه آهن هایپر یکی از نمایندگان مجموعه فولاد بافق یزد می باشد که محصولات تولیدی این شرکت را با کیفیت بالا روانه بازار می‌کند و شما می توانید از آن بهره مند شوید.

شما می توانید جهت تهیه این محصولات به سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید و این محصولات را با کیفیت بالا تهیه کرده و از آن در کاربردهای مختلف بهره مند شوید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره رایگان با کارشناسان آهن هایپر تماس بگیرید.

قیمت میلگرد بافق یزد

قیمت میلگرد بافق یزد

شرکت اهن هایپر تامین کننده انحصاری محصولات فولاد بافق یزد به طور مستقیم می باشد که این محصولات را با کیفیت بالا و مقرون به صرفه بدون واسطه به مصرف کنندگان ارائه می دهد. توجه داشته باشید این شرکت میلگرد های تولیدی فولاد بافق یزد را با نازلترین قیمت ها به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه می کند.

به طور کلی می توان گفت قیمت میلگرد فولاد بافق یزد به عواملی مانند قیمت آهن، نوسانات ارز و دلار، وزن‌میلگرد، نوع میلگرد، طول میلگرد و … بستگی دارد. شما می توانید از این میلگردها در ساختمان سازی و … بهره مند شوید. جهت اطلاع از قیمت روز میلگرد بافق یزد می توانید با مجموعه آهن هایپر در تماس باشید و به سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد بافق یزد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر