امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان

کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان

فولاد امیر کبیر کاشان را می توان به عنوان یکی از شرکت های مهم در زمینه تولید ورق گالوانیزه به شمار آورد. در سال 1374 این مجتمع تولیدی، راه اندازی و در سال 1379 تحت عنوان صنایع گالوانیزه فجر سپاهان، مشغول به فعالیت شد.

اگر شما با محصولی مانند: ورق گالوانیزه به نحوی سر و کار دارید، اسم این شرکت را حتما شنیده اید. جهت اطلاع شما عزیزان باید بگوییم که از لحاظ لجستیکی، این مجتمع در 14 کیلومتری شرق کاشان قرار دارد. کارخانه فولاد امیر کبیر کاشان با توجه به موقعیت جغرافیایی آن، از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باعث شده بر ارزش این کارخانه افزوده شود. در ادامه به مواردی از آنها اشاره می کنیم:

  1. از لحاظ مکانی، وضعیت کارخانه به گونه ای است که دسترسی هرچه آسان تر به جاده های ریلی و ترانزیتی را فراهم می کند.
  2. جهت اطلاع دقیق تر باید بگوییم که این کارخانه صنعتی تا ریل راه آهن 600 متر و حدود 1800 متر تا جاده ترانزیت فاصله دارد.

آشنایی با کارخانه فولاد امیر کبیر کاشان

گذری بر پیشینه کارخانه فولاد امیر کبیر کاشان:

  • این کارخانه دقیقا یک سال بعد از تاسیس اولیه توانست با تلاش های همه جانبه، مجوز فعالیت شرکت گالوانیزه را در سال 1375 دریافت کند.
  • یکی از مهمترین فعالیت های مدیران این شرکت، عقد قرارداد با شرکت MINO ایتالیا در جهت خرید تجهیزات و ابزارآلات خط تولید نورد سرد بود.
  • در نهایت، شرکت فولاد امیرکبیر توانست در سال 1379 اولین خط تولید گالوانیزه در کشور را بهره برداری کند و موفقیت های بی نظیری را در این زمینه نصیب خود سازد.
  • در سال 1385 هم این شرکت توانست با عقد قراردادی با شرکت CMIFPE، خط تولید محصولات نورد سرد را بهره برداری کامل نماید و محصولات خود را آماده ورود به بازار داخلی کشور کند.
  • امتیازات کسب شده کارخانه فولاد امیر کبیر کاشان بسیار زیاد است تا جایی که توانست در سال 1388، سهام کارخانه فولاد مبارکه اصفهان را خریداری و خط تولید بخش بازیافت اسید خود را توسعه دهد.

 

فولاد امیر کبیر کاشان

 

البته ناگفته نماند که طبق برآوردهای انجام شده، ظرفیت تولیدی این کارخانه حدود 100 هزار تن به صورت سالانه تخمین زده شده بود. اما فولاد امیر کبیر کاشان با توجه به موفقیت هایی که در این زمینه داشته، توانسته است که ظرفیت تولیدی خود را به 130 هزار تن برساند.

با توجه به گفته های مدیرعامل فولاد امیر کبیر، این شرکت همچنین توانسته است فرصت اشتغال را برای 1000 نفر از افراد بیکار فراهم کند که این طرح به نوبه خود باعث رونق و شکوفایی اقتصادی هر چه بیشتر در شهرهای اطراف می شود.

کارخانه فولاد امیر کبیر کاشان

معرفی امتیازات کسب شده توسط کارخانه فولاد امیر کبیر کاشان:

جای بسی خوشحالی دارد که این کارخانه تولیدی توانسته تا به حال امتیازات متعددی را هم از لحاظ بیشترین رکورد ظرفیت تولیدی و هم از لحاظ کیفیت مرغوب محصولاتش در بازار داخلی، نصیب خود کند و افتخاراتی در این زمینه را به دست آورد. اگر جز مشتریان ثابت محصولات کارخانه فولاد امیر کبیر کاشان هستید با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا شما را با مجموعه افتخارات کسب شده این مجتمع صنعتی آشنا کنیم:

  1. کسب گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده
  2. دریافت جایزه جهانی سازمان دانشی برتر
  3. کسب گواهینامه مربوط به کنترل کیفیت
  4. و…

ما تنها به مواردی از افتخارات این مجتمع صنعتی اشاره کردیم. کسب گواهینامه های ملی و بین المللی که با تلاش های شبانه روزی مدیران و کارکنان زحمتکش فولاد امیر کبیر کاشان به دست آمده، نشانگر این است که این مجتمع در زمینه تولیدات خود چه در سطح داخلی و چه در سطح خارجی، بسیار موفق عمل کرده است و توانسته با توجه به رویکرد مشتری مداری و استفاده از استانداردهای تولیدی به روز دنیا، محصولاتی را به بازار عرضه نماید که مورد توجه مشتریان داخل و خارج از کشور قرار گیرد.

محصولات کارخانه فولاد امیر کبیر کاشان

با محصولات کارخانه فولاد امیر کبیر کاشان بیشتر آشنا شویم:

جهت اطلاعات بیشتر شما عزیزان باید بگوییم که هدف این کارخانه تولید انواع ورق گالوانیزه است و در این راستا از تکنولوژی های جدیدی بهره می گیرد تا بتواند محصولاتی با بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان داخل و خارج از کشور قرار دهد. در ادامه به شرح محصولات این مجتمع تولیدی می پردازیم:

  • ورق گالوانیزه (کلاف، ورق مسطح، ورق فرم دار)
  • ورق اسید شویی
  • ورق فولاد
  • ورق آنیل شده

جا دارد که بگوییم ورق های گالوانیزه مجتمع امیر کبیر کاشان از انعطاف خیلی کمی برخوردار هستند و در تولید پروفیل به کار می روند. موارد استفاده از این محصول در زیر آمده است:

  • ساخت کابینت
  • ساخت کانال
  • استفاده از آن در ساختمان سازی
  • و…

آشنایی با محصولات کارخانه فولاد امیر کبیر کاشان

جمع بندی نهایی:

فولاد امیر کبیر کاشان یکی از کارخانه های داخل کشور در زمینه تولید انواع محصولات گالوانیزه است. این شرکت با ظرفیت تولیدی بیش از 100 هزار تن، توانسته پاسخگوی نیاز بازار داخل کشور و حتی مشتریان خارجی باشد. استفاده از تکنولوژی های جدید در تجهیزات خط تولید شرکت باعث شده که متخصصان و پرسنل این مجموعه، محصولاتی را تولید و به بازار روانه کنند که از بهترین کیفیت از لحاظ عملکردی برخوردار باشند و باعث رضایت خاطر مشتریان شوند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر