امروز : شنبه 23 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد الماس یزد

کارخانه فولاد الماس یزد

یکی از برترین مجتمع‌های صنعتی در ایران در شهر یزد واقع است. در این مقاله قصد داریم؛ شما را با کارخانه فولاد الماس یزد آشنا سازیم.

معرفی شرکت فولاد الماس یزد

این شرکت در سال 1394 در یک شهرک صنعتی به نام فولاد اشکذر مورد بهره برداری قرار گرفت. ظرفیت تولیدی انواع نبشی‌ها و ناودانی‌های کارخانه فولاد الماس یزد‌‌‌ به ۶۰۰۰ تن در سال می‌رسد. مدیریت این شبکه بر عهده جناب آقای هادی شکفته می‌باشد. این مجموعه صنعتی از زمان تاسیس تا کنون افراد زیادی را مشغول به فعالیت کرده است. روش تولیدی ناودانی‌ها و نبشی‌های شرکت فولاد الماس یزد، نورد گرم می‌باشد.

 

شرکت فولاد الماس یزد

 

محصولات شرکت فولاد الماس‌یزد

از مهم‌ترین محصولات در حال حاضر شرکت فولاد الماس یزد، نبشی‌ و ناودانی است.  ویژگی‌های برتر این محصولات،  ابعاد و اندازه  متنوع آن‌ها می‌باشد.

جنس نبشی‌ها و ناودانی‌های تولیدی الماس یزد‌st37 است که به روش نورد گرم تهیه می‌گردند.

نبشی‌های شرکت فولاد الماس یزد: قبل از برسی نبشی‌های اختصاصی این شرکت بهتر است با تعریف نبشی آشنا شویم. نبشی همان پروفیلی است که دو ضلع عمود بر هم دارد.  این قطعات فولادی بیشترین استفاده را در صنعت ساختمان سازی دارند و به دو شکل کلی مرکب و منفرد به بازار عرضه می‌گردد.

 نبشی پرسی از یک  ورق به طول 6 متر ساخته میشود. از لحاظ ظاهری نبشی‌های پرسی در دو دسته قرار می‌گیرند. بال مساوی و بال نامساوی. کاربرد هر نبشی منحصر به فرد است و هنگام خرید باید به تک تک ویژگی‌های محصول توجه فرمایید.

برای متصل کردن سازه‌های فلزی در ساختمان سازی از نبشی استفاده می‌شود. نبشی‌ها دارای دو خصوصیت ویژه هستند. ضخامت بال و طول بال. برای مثال نبشی 4*40*40 به گونه‌ای است که ضخامت بال 4 میلی متر و طول بال 40 میلی متر می‌باشد.

نبشی فابریک به گونه‌ای است که از همان ابتدای تولید به شکل نبشی از خط تولید به وجود می‌آید.

محصولات شرکت فولاد الماس‌یزد

ناودانی‌های تولیدی شرکت فولاد الماس یزد؛ ناودانی به پروفیلی گفته می‌شود که سطح مقطع آن از دو بال عمودی و یک جان افقی ساخته شده باشد.  این محصول کاربرد گسترده‌ای در صنعت ساخت و ساز دارد.  درست مانند نبشی، ناودانی‌ها نیز به دو صورت پرسی و فابریک وجود دارند. از ناودانی‌های  تولیدی شرکت فولاد الماس یزد در ساخت پل‌های باربر استفاده می‌گردد.

از ناودانی‌های مشبک در تولید قفسه‌های فولادی مستحکم استفاده می‌شود. یکی دیگر از کاربردهای این نوع ناودانی در ساخت ساختمان‌های سبک فولادی می‌باشد. این ناودانی‌های مشبک از دو روش نورد گرم و نورد سرد تولید می‌شوند و از ورق گالوانیزه تهیه می‌گردند.

ناودانی‌های 16 فولاد الماس یزد: ناودانی‌ها انواع مختلفی دارند و در دو نوع مشبک و ساده ساخته می‌شوند. این نوع ناودانی‌ها در صنایع ساختمانی و کارهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.   ناودانی‌های 16 الماس یزد سبک و به طول 6 متر می‌باشند. ناودانی 14 سبک الماس یزد نیز به طول 6متر تهیه می‌گردد.

قیمت محصولات شرکت فولاد الماس‌یزد

این کارخانه صنعتی در در استان یزد و شهرستان اشکذر واقع است. جهت اطلاع از قیمت روز و نحوه خرید بهتر است با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی‌ها آن‌ها بهره‌مند شوید.

قیمت محصولات شرکت فولاد الماس‌یزد

سخن آخر: همان طور که در این مقاله بیان کردیم: شرکت فولاد الماس یزد، در استان یزد و شهرستان اشکذر واقع است. این شرکت دو محصول اصلی خود، یعنی  ناودانی و نبشی را به عنوان سازه‌های فولادی تولید و به بازار عرضه می‌دارد.

شما می‌توانید جهت خرید و اطلاع از آخرین اخبار مرتبط  با قیمت محصولات فولادی الماس یزد به وب سایت اینترنتی آهن هایپر مراجعه فرمایید و از لیست قیمت‌ها مطلع شوید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد الماس یزد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر