امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد اشتهارد

کارخانه فولاد اشتهارد

کارخانه فولاد اشتهارد یکی از کارخانه های فعال در زمینه تولید فولاد است. از آن جا که این اقلام صنعتی در همه کشور مورد نیاز می باشند، باید به میزان مورد نیاز تولید شوند. کارخانه فولاد اشتهارد سال های سال است که محصولات خود را تولید می کند و در این زمینه تجارتی پر سود دارد.

این کارخانه وسعت زیادی دارد و به همین خاطر ظرفیت تولید آن نیز بسیار بالا است. این اقلام صنعتی بسیار پر کاربرد هستند و به همین خاطر در سر تا سر ایران مورد استفاده می باشند و از آن ها در ساخت بسیاری از اقلام ساختمانی استفاده هایی می شود.

شما می توانید این محصولات کاربردی را به سادگی خریداری کنید. ابعاد و وزن های گوناگون موجود از این صنایع فولادی برای استفاده در همه زمینه های صنعتی مناسب است. با توجه به معادن فلز متعددی که در کشور ما وجود دارند، تولید این اقلام نیز به صورت گسترده انجام می شود.

کارخانه فولاد اشتهارد

محصولات تولیدی کارخانه فولاد اشتهارد

کارخانه فولاد اشتهارد در زمینه تولید انواع تیر آهن فعالیت دارد. همچنین انواع و اقسام نبشی های ساختمانی نیز در این مجموعه صنعتی به تولید می رسند و از هر یک از آن ها استفاده های بسیاری می شود. کارخانه فولاد اشتهارد انواع تیرآهن ها را با رعایت استاندارد های کیفی تولید می کند.

تیرآهن های 14 و تیر آهن  های 16 تولید شده در کارخانه فولاد اشتهارد یکی از مهم ترین و پر فروش ترین مدل های تیر آهن در کشور ما بوده اند که هر یک از آن ها صرف ساخت انواع مصالح ساختمانی شده اند. این تیر آهن ها استاندارد های ملی بسیاری از کشور ها را نیز دریافت کرده اند. حالت هر یک از تیرآهن های تولید شده در اشتهارد، 12 متری است.

 

کارخانه فولاد اشتهارد

 

این تیرآهن ها دارای استاندارد IPE نیز هستند. فروش این محصولات در کارخانه تولیدی به صورت شاخه ای انجام می شود و هر یک از آن ها را در کارخانه تولیدی بارگیری کرده و به مشتریان عرضه می کنند.

محصولات تولیدی کارخانه فولاد اشتهارد

تیرآهن کارخانه فولاد اشتهارد

کارخانه فولاد اشتهارد یکی از پر مصرف ترین مصالح ساختمانی، یعنی تیرآهن را به تولید می رساند و در این زمینه بسیار تخصصی عمل می کند. هر یک از این تیر آهن های درجه یک و استاندارد در ابعاد دلخواه مشتریان تولید می شوند. مشتریان و صنعت گران در حین سفارش، ابعاد تیر آهن مورد نیاز خود را مشخص می کند و بر اساس سایز و ابعاد آن ها، وزنشان نیز مشخص می شود.

شما می توانید در کارخانه فولاد اشتهارد انواع تیرآهن های تولید شده از فرایند های نورد گرم و سرد را بیابید و خریداری کنید. برای ساخت این محصولات از فولاد خام استفاده می شود. این فولاد باید به خوبی در کوره ها ذوب شود و قالب گیری آن انجام شود. برخی از تیرآهن ها دارای ارتفاع داخلی هستند که ارتفاع آن ها با یکدیگر متفاوت است.

تیرآهن هایی که در فرایند تولید نورد گرم ساخته می شوند، گاها دارای خمیدگی های سطحی هستند که به دلیل حرارت بالا بر آن ها ایجاد شده است.

نبشی کارخانه فولاد اشتهارد

کارخانه فولاد اشتهارد انواع نبشی ها را در سایز 10 در 100 در 100 ارائه می دهد. این محصولات صنعتی در حالت 6 متری تولید می شوند و به همین خاطر نیز از استاندارد ابعاد برخوردار می باشند. هر یک از محصولات کارخانه فولاد اشتهارد با آلیاژ های کنترل شده فولادی تولید می شوند.

انواع این نبشی های با کیفیت از نظر نحوه ساخت به دو دسته تقسیم بندی می شوند. برخی از آن ها به صورت فابریک تولید می شوند و برخی را به صورت پرسی تولید می کنند. استاندارد کیفیت هر یک از آن ها از سوی کشور ها و سازمان های ذی ربط ارائه شده است و به همین خاطر می توانید با خیال راحت هر یک را خریداری کنید.

در ساخت نبشی های پرسی، قطعات برش خورده فولادی را در دستگاه های فرمینگ قرار می دهند و به این وسیله آن ها را خم کرده و به نبشی تبدیل می کنند.

نبشی کارخانه فولاد اشتهارد

کاربرد های تیرآهن و نبشی کارخانه فولاد اشتهارد

کارخانه فولاد اشتهارد برای مصارف ساختمانی انواع نبشی و تیرآهن را تولید می کند. کاربرد هر یک از انواع نبشی و تیرآهن بر کسی پوشیده نیست. از انواع نبشی به صورت کلی در 5 بخش استفاده می شود. برخی از انواع نبشی را برای ساخت و تولید قفسه های فلزی استفاده می کنند.

برخی از مدل های نبشی را به عنوان مصالح ساختمانی به تولید می رسانند. در ساخت چهار چوب نیز استفاده از نبشی رایج و متداول است. در همه بخش های صنعتی، نبشی کاربرد های خود را دارد. از تیر آهن ها نیز در ساختمان سازی به عنوان ستون در بخش های مشخص شده استفاده می کنند. همچنین این محصولات برای پوشش سقف نیز به کار می برند.

از کاربرد های صنعتی تیرآهن می توان به مصارف آن در زمینه تولید نعل های دربند، خرپا ها، پل ها و… اشاره کرد که هر یک از آن ها حائز اهمیت می باشند. همپچنین انواع نبشی در زمینه تزیینات نیز به کار می روند.

سخن پایانی

هر یک از محصولات کارخانه اشتهارد، بیش ترین مصارف را در صنعت ساختمان سازی دارند. به همین خاطر خرید و فروش آن ها در کل کشور ما گسترده است. از این رو مرکز فروش این محصولات برای سهولت در کار مشتریان و تسریع کلیه مراحل تولید، این اقلام کاربردی را به صورت اینترنتی و آنلاین نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد.

هر یک از این محصولات کاربردی را در هایپر آهن که یکی از مهم ترین سایت های فروش آهن آلات به شمار می رود، به مشتریان ارائه می دهند. مشتریان با خرید از این کمپانی از کیفیت اقلام خریداری شده اطمینان خواهند داشت.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد اشتهارد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

 

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر