امروز : سه‌شنبه 23 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد اترین سپاهان اصفهان

کارخانه فولاد اترین سپاهان اصفهان

در این مطلب از وب سایت آهن هایپر قصد داریم کارخانه فولاد آترین سپاهان اصفهان و محصولات تولیدی آن را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی با این کارخانه و محصولات تولیدی آن پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید.

امروزه مقاطع فولادی بیشترین کاربرد را در ساختمان سازی دارند. به همین خاطر کارخانه های تولید کننده بسیاری در داخل و خارج ایران جهت تولید این محصولات اقدام کرده‌اند. با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات و ماشین آلات مدرن و به روز محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار خواهند کرد.

 فولاد آترین سپاهان اصفهان از جمله تولیدکنندگان مقاطع فولادی در داخل ایران می باشد که محصولات کیفیت بالایی را تولید و روانه بازار کرده است. این کارخانه در اصفهان واقع شده است و محصولاتی مثل نبشی، ناودانی، تیرآهن و … را تولید و روانه بازار کرده است. از مواد و متریال های با کیفیت در تولید این محصولات استفاده کرده است که محصول نهایی نیز بسیار عالی بوده و درجه یک می باشد.

 

کارخانه فولاد آترین سپاهان اصفهان

 

محصولات تولیدی فولاد اترین سپاهان اصفهان

کارخانه فولاد اترین سپاهان اصفهان جهت تولید مقاطع فولادی فعالیت خود را آغاز کرده است که توانسته است محصولات بسیاری را با کیفیت بالا تولید کرده و روانه بازار نماید. برخی از محصولات تولیدی این کارخانه عبارتند از:

 

محصولات تولیدی فولاد اترین سپاهان اصفهان

 

نبشی

نبشی ها پروفیل های ریز و پر کاربرد در ساختمان سازی می باشد که به عنوان مهم ترین مصالح ساختمانی عنوان می‌شود. به صورت تنها یا مرکب مورد استفاده قرار می گیرد. نبشی معمولا قطعه فلزی می باشد که در سازه های فلزی استفاده خواهد شد. وظیفه آن اتصال دو قسمت فلزی به یکدیگر می باشد. به عنوان مثال می‌توان به اتصال پل ها به ستون ها و صفحات به ستون ها اشاره کرد.

همچنین از این محصول در ساخت خرپا نیز استفاده می شود. نبشی ها از نظر ظاهر به دو نوع نبشی بال مساوی و نبشی بال نامساوی تقسیم بندی می شود. از نظر تولید نیز به دو نبشی پرسی و فابریک طبقه‌بندی می‌شود که برای تولید نبشی پرسی از ورق استفاده خواهد شد و برای تولید نبشی فابریک نیز از شمش استفاده می کنند.

 بهتر است بدانید نبشی کاربردهای متفاوتی دارند. از جمله کاربردهای این محصول می توان به استفاده برای اتصال پل به ستون، تیرآهن به بیم ه‌ای باربر، ساختن ستون، ساخت خرپا، ساخت سقف کرمیت برای بال بالایی تیرچه و همچنین برای اتصالات نیم گیردار و گیردار استفاده کرد.

تیرآهن

یکی دیگر از محصولات تولیدی کارخانه فولاد اترین سپاهان اصفهان؛ تیرآهن می باشد. همان طور که می دانید از جمله تجهیزات و ملزومات مهم و کاربردی برای ساخت یک سازه تیرآهن می باشد. تیرآهن ها با توجه به نیاز و نحوه کاربردی در دسته های مختلفی وجود دارد.

به عنوان مثال می‌توان گفت تیرآهن ۱۲ از جمله تیرآهن هایی می باشد که در حوزه ساختمان سازی از پروفیل‌های ساختمانی کارآمد است. طول این تیرآهن برابر با ۱۲ متر بوده و مواد اولیه که در ساخت آن استفاده می‌شود از جنس فولاد محکم و بادوام خواهد بود که در برابر فشار و ضربه همچنین عوامل محیطی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

 تیرآهن ۱۴ نیز که از پر استفاده ترین و پرکاربرد ترین انواع تیرآهن ها در ساخت و ساز می باشد توسط این کارخانه تولید و عرضه خواهد شد. بهتر است بدانید برای ایمنی و افزایش ضریب امنیت سازه تیرآهن ها نقش برجسته ای دارند. تیرآهن ۱۶ و تیرآهن ۱۸ تیر آهن ۲۰ و تیرآهن ۲۲ از جمله محصولات کارخانه فولاد اترین سپاهان اصفهان می باشد.

ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه

از دیگر محصولات تولیدی کارخانه فولاد اترین سپاهان اصفهان می توان به ورق گالوانیزه اشاره کرد. بهتر است بدانید این ورق ها دارای پوششی می باشد که در برابر خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار است. ورق گالوانیزه سرد و ورق گالوانیزه گرم توسط این کارخانه در رنگ های مختلفی تولید و عرضه می‌شود.

میلگرد آترین اصفهان

میلگرد

یکی دیگر از محصولاتی که توسط کارخانه فولاد اترین سپاهان تولید و عرضه می‌شود؛ میلگرد می باشد. از جمله پرکاربردترین مصالح فولادی در ساختمان سازی می باشد که برای جبران ضعف مقاومت کششی بتن مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی می‌توان گفت میلگردها در انواع ساده و آجدار تولید می‌شود. کارخانه فولاد اترین سپاهان اصفهان میلگرد A2 و A3 را در سایزهای 8 الی 32 تولید و روانه بازار می‌کند و نقش بسیار مهمی در استحکام و مقاومت سازه دارد.

 این میلگرد معمولاً دارای اج هایی بر روی سطح خود می باشد. به همین خاطر به آن میلگرد آجدار گفته می شود. بهتر است بدانید این محصول دارای دو اج است که یک محور در امتداد طولی بوده و همچنین دارای یک دور به صورت مارپیچ در محور طولی است. نسبت به میلگرد های ساده از مقاومت بیشتری برخوردار می باشد. برای خاموت ها، کمرکش های دیوارهای برشی و … مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اما در نظر داشته باشید این نوع میلگردها معمولاً قابلیت جوشکاری، خمکاری و برشکاری را ندارند.

میلگرد  A3 که توسط این کارخانه تولید می شود؛ از جمله میلگردهایی است که دارای رده نیمه سخت می باشد. بر روی بدنه ی آن آج های پیچیده وجود دارد که این آج ها به صورت جناقی یا هشتی شکل هستند. در کاربردهای بسیاری از انواع میلگرد ها استفاده می شود.

مجموعه آهن هایپر به عنوان نماینده رسمی کارخانه فولاد اترین سپاهان اصفهان فعالیت دارد و محصولات تولیدی این کارخانه را بدون واسطه روانه بازار می‌کند. شما بازدید کنندگان گرامی می توانید از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ جهت تهیه این محصولات اقدام نمایید و در کاربردهای مد نظر خود از آن بهره مند شوید.

بهتر است بدانید مجموعه آهن هایپر همواره در تلاش است تا محصولات با کیفیتی را که توسط کارخانه های معتبر داخلی و خارجی تولید شده است را روانه بازار کند. شما بازدیدکنندگان گرامی با اطمینان خاطر از کیفیت این مقاطع فولادی می توانید در ساخت و ساز بهره مند شوید. دیگر دغدغه ای بابت سلامت افراد در حال رفت و آمد در بنا نداشته باشید. توجه داشته باشی جهت کسب اطلاعات بیشتر نیزمی توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد اترین سپاهان اصفهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر